2024-03-26, 09:51
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Grejen med skabbet är att hon alltid klarar sig. Fattar inte hur dock. Hon är som en jävla kackerlacka
Hon kommer ej klara sig denna gång, tack vare att Förvaltaren Jossan släppte allt ansvar men först ljög för Tingsrätten att hon ej har några problem alls

detta är konsekvensen äv att hon ljög inför rätten så det är hon är ytterst skyldig till allt som händer nu med Emelie Bumbi vilket är en totalt crash som alla i denna tråd sagt ganska länge nu att den kommer

tänk vad enkelt det var för Jossan att göra detta och sova gott på natten
Systrarna Botox får väl rädda sin pillerpundar syster igen och igen och igen och igen och igen
och när Dumbi blir vräkt får hon flytta in hos någon av dem, det vore väl fint
Senast redigerad av DayNite 2024-03-26 kl. 09:54.
2024-03-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon kommer ej klara sig denna gång, tack vare att Förvaltaren Jossan släppte allt ansvar men först ljög för Tingsrätten att hon ej har några problem alls

detta är konsekvensen äv att hon ljög inför rätten så det är hon är ytterst skyldig till allt som händer nu med Emelie Bumbi vilket är en totalt crash som alla i denna tråd sagt ganska länge nu att den kommer

tänk vad enkelt det var för Jossan att göra detta och sova gott på natten
Systrarna Botox får väl rädda sin pillerpundar syster igen och igen och igen och igen och igen
och när Dumbi blir vräkt får hon flytta in hos någon av dem, det vore väl fint

Syrrorna kommer att pröjsa hyran, både denna månad och alla kommande månader, tro mig!
Detta just för att minimera risken att hon flyttar in hos någon av dem. De ser det säkert som ett slags "försäkringspremie".

Vi kommer alltså att få vänta på kraschlandningen tills hon råkar låna pengar av "rätt" person...
Att Rikard skulle vara denna "rätta" person är nog en naiv förhoppning, tyvärr.
2024-03-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Syrrorna kommer att pröjsa hyran, både denna månad och alla kommande månader, tro mig!
Detta just för att minimera risken att hon flyttar in hos någon av dem. De ser det säkert som ett slags "försäkringspremie".

Vi kommer alltså att få vänta på kraschlandningen tills hon råkar låna pengar av "rätt" person...
Att Rikard skulle vara denna "rätta" person är nog en naiv förhoppning, tyvärr.

Det tror jag också – syrrorna betalar hellre hennes hyra än att behöva bry sig och ta hand om henne. Sara Botox vill ju knappast ha Brumbi som inneboende hos sig.
2024-03-26, 18:37
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Det tror jag också – syrrorna betalar hellre hennes hyra än att behöva bry sig och ta hand om henne. Sara Botox vill ju knappast ha Brumbi som inneboende hos sig.

Nej, då lär de inte ha några värdesaker kvar till slut...
2024-03-26, 18:57
Medlem
Emelie sprang på stan innan i dag och frågade folk om de kunde hjälpa henne ta ut pengar så får dom pengar den 19e

Dör -.-

Hon drar en skam över vår stad
2024-03-26, 19:04
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Emelie sprang på stan innan i dag och frågade folk om de kunde hjälpa henne ta ut pengar så får dom pengar den 19e

Dör -.-

What??? Då är hon kraftigt ostabil nu!!

Har hon blivit spärrad från swish nu oxå?
2024-03-26, 19:07
Medlem
130tusen ligger hennes kvarskatt på, jobbigt läge!
Det blir nog inget löshår.
2024-03-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
What??? Då är hon kraftigt ostabil nu!!

Har hon blivit spärrad från swish nu oxå?
Ja varför bytte hon swishnummer helt plötsligt?
Går det äns att göra bara så där?
2024-03-26, 19:14
Medlem
Jag har lärt mig att om man har inget snällt att säga så ska man inte säga något. Men hon påminner mer om en 18-åring än 35 år. Men är hon lycklig så är det huvudsaken.
2024-03-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
130tusen ligger hennes kvarskatt på, jobbigt läge!
Det blir nog inget löshår.

Finns det nån bild/video på det?
2024-03-26, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno

Dör -.-

På riktigt?! Det är ju heeeelt bananas. Hon sprang alltså runt på stan och tiggde pengar av random människor?
2024-03-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Finns det nån bild/video på det?

Jag har det men väntar på att lägga upp tills dagen det behövs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in