2024-03-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Ja, något sjukt är det och jag är nyfiken!
H vill exempelvis inte berätta för Liam att han är med MK och säger istället att det är hans pappa.
Det är definitivt något som inte stämmer.

Ja H va inlagd i annat namn på Kontakter i hans mobil.....
Inga sms eller liknade från H och M utan kontakt via snap?
M fru sa att H va 26-27år????? Och att de jobbat ihop?
Nä det luktar peddo långa vägar..... lite sug och du vinner priser från Instagram
Citera
2024-03-26, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
Ja H va inlagd i annat namn på Kontakter i hans mobil.....
Inga sms eller liknade från H och M utan kontakt via snap?
M fru sa att H va 26-27år????? Och att de jobbat ihop?
Nä det luktar peddo långa vägar..... lite sug och du vinner priser från Instagram

Ja, något är fel där. Han verkar riktigt läskig denna Mohammed.
Citera
2024-03-26, 10:32
Medlem
Nu har man äntligen läst igenom denna plågsamma och väldigt irriterande FUP. Mest irriterande förutom de svinet har gjort var att detta ska tydligen vara Sveriges framtid. Men de kändes som man hade hamnat på Samhall, alla hade fan dåligt minne och diverse diagnoser. Och mördaren ville inte berätta allt som hänt för han ville inte åka på fler brott, men hot mot tjänsteman gick tydligen bra. Herregud, skicka denna liraren till något arbetsläger nånstans och att han aldrig får återvända.
Citera
2024-03-26, 11:48
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu har man äntligen läst igenom denna plågsamma och väldigt irriterande FUP. Mest irriterande förutom de svinet har gjort var att detta ska tydligen vara Sveriges framtid. Men de kändes som man hade hamnat på Samhall, alla hade fan dåligt minne och diverse diagnoser. Och mördaren ville inte berätta allt som hänt för han ville inte åka på fler brott, men hot mot tjänsteman gick tydligen bra. Herregud, skicka denna liraren till något arbetsläger nånstans och att han aldrig får återvända.
Många har nog slagits av denna dystopi, ointelligenta människor, barn som leker kriminella med bötningar, vill börja bekna osv. Sällan skådat en så tafflig skara människor i en förundersökning

Att Stephanie hetsat detta mord är klart, men hon hade nog inte i åtanke att H skulle dödas dock, men jag upplever att MGM har fler skäl, de han säger att han inte vill berätta.

Ang MGM det är något som hänt innan med H eller sagt av H som han inte vill avslöja. Kanske något sexuellt?
Han erkänner brottet men vill inte svara på vilka saker som låg bakom.
Citera
2024-03-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Många har nog slagits av denna utopi, ointelligenta människor, barn som leker kriminella med bötningar, vill börja bekna osv. Sällan skådat en så tafflig skara människor i en förundersökning

Att Stephanie hetsat detta mord är klart, men hon hade nog inte i åtanke att H skulle dödas dock, men jag upplever att MGM har fler skäl, de han säger att han inte vill berätta.

Ang MGM det är något som hänt innan med H eller sagt av H som han inte vill avslöja. Kanske något sexuellt?

Ja, man blir fan mörkrädd. Tyvärr är man ju inte förvånad, Alingsås är en stad i förfall. Förr en trevlig stad där man kunde gå runt utan att behöva se sig om och vara på sin vakt, ta en fika och ha de gött. Och nu riskerar man att både bli hotad/misshandlad eller rånad direkt när man kliver av tåget vid "fel" tidpunkt.

Jag tror inte så mkt på att de är så mkt mer än de som nämnts i förhören. Detta är en sjuk människa och de är helt galet att han kunnat få gå runt bland folk. När han knivhugger en person på ICA Maxi utan anledning så borde ju alla varningsklockor blinka, men de blev inget mer med de, lite HVB hem och sånt, sen tillbaka till de normala. Vissa reagerar för de minsta lilla och kan begå såna här brott, och han är en av dom. Han ska inte vara ute bland vanligt folk.
Citera
2024-03-26, 11:56
Medlem
Citat:
på vilka saker som låg bakom.

för att det finns ingen "motiverande" faktor så tillvida annat än att man troligen stämt träff för att 'reda ut saker' (blandad kompott) sen blir det tjafs, några knuffar, och sen åker kniven fram (precis som i köpcentret)

att "FA" sen inte kan redogöra för händelseförloppet är troligtvis för att han inte har klara minnesbilder utav det, utan det finns "FÖRE" - "EFTER" sen allt däremellan är fragmenterat

summa-summarum, "FA" i sitt skick är som en tickande bomb, det var inte en fråga om "OM" det var "NÄR"

fel dag hade det räckt med att säga hej till honom, så hade du riskerat en kniv i magen som svar
Citera
2024-03-26, 12:05
Medlem
Citat:
Många har nog slagits av denna dystopi, ointelligenta människor, barn som leker kriminella med bötningar, vill börja bekna osv. Sällan skådat en så tafflig skara människor i en förundersökning

Min tanke med.... sexuellt
Dels tror jag han tjänat pengar/saker på att vara med Muhammed Khan, sen eventuellt en obesvarad kärlek till Liam.... och något hänt med BO och MGM
Citera
2024-03-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
för att det finns ingen "motiverande" faktor så tillvida annat än att man troligen stämt träff för att 'reda ut saker' (blandad kompott) sen blir det tjafs, några knuffar, och sen åker kniven fram (precis som i köpcentret)

att "FA" sen inte kan redogöra för händelseförloppet är troligtvis för att han inte har klara minnesbilder utav det, utan det finns "FÖRE" - "EFTER" sen allt däremellan är fragmenterat

summa-summarum, "FA" i sitt skick är som en tickande bomb, det var inte en fråga om "OM" det var "NÄR"

fel dag hade det räckt med att säga hej till honom, så hade du riskerat en kniv i magen som svar

FA minns allting men försöker förtränga vilket blir påtagligt vid det sista förhöret där han hotar att misshandla förhörsledaren när man pressar på om 145 knivhugg.

Alla borde läsa det sista förhöret för där bryter han ihop fullständigt
Citera
2024-03-26, 12:11
Medlem
Någon som har förhören med gm??
Citera
2024-03-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Alla borde läsa det sista förhöret för där bryter han ihop fullständigt

det är "insinuationen" om att han skall minnas mer än han säger sig göra som han blir arg över, jävligt korkat gjort f.ö av poliserna eftersom dem där och då helt stänger dörren för alla möjligheter att få någon ytterligare information alls från "FA"

i mångt och mycket är hans reaktionsmönster som ett "barn" jag skulle uppskatta om dina ytterligare poster ej involverade mig, du och jag? vi har pratat klart

vägd, mätt, potentiellt värde? = noll

så det räcker där, lycka till med 'homosex teorierna'
Citera
2024-03-26, 12:20
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
https://gofile.io/d/MiO0dv funkar för mig

Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Någon som har förhören med gm??