Citat:
Ursprungligen postat av
daz4me
Kör inte så mycket eskorter nuförtiden. Men hade en träff med en dubbel avsugning med mun och ansiktssprut idag av två tjejer. Var ovanligt bra. Trevliga tjejer (men litet äldre och inte snyggast så det blev billigt så här i inflationstider). Båda på RE: endji och Alinas (båda finns på ST också)
Vad kostar alla dessa typer av sex att köpa egentligen? Vore kul o veta? Ni refererar också till en massa sidor? Rosa Sidorna, osv? Vilka sidor pratar ni om? Ingen av dessa tjejer ni hittat på Tinder? I min enfald annonserade jag en gång på Tinder (när jag hade det) för att försöka få tag på några massage kunder, hade nyligen köpt ett massagebord, o ville öva mig på att massera folk, män eller kvinnor, erbjöd tjänsten för 500 kr/tim, i studiesyfte, men det gick ju helt fel som ni kanske kan förstå, det var bara män som svarade, o alla trodde det var frågan om nån form av sexuell tjänst dom skulle betala för? tillslut hittade jag 2 kandidater, en yngre o en äldre man, som lovade på heder o samvete att INTE be om nån sexuell tjänst då dom kom till mig o lagt sig på massagebordet, ehh, gick inte som planerat kan jag säga, båda klädde snabbt av sig nakna o la sig på bordet, o förväntade sig under massagen ändå att få sin könsdel masserad med? för det ville dom betala lite extra, sa dom, ja var väl föga förvånad att detta trots allt hände, men båda respekterade ändå mitt nej, betalade för timmen o gick sen hem, trots besvikna miner, man ska nog inte försöka annonsera på Tinder iaf så.