Citat:
Ursprungligen postat av
FingalFuling
Umadbro? Jag tycker inte att hon är ful. Sexig med rejäl bakdel. Kondomfrågan är alltid kontroversiell, men faktum kvarstår att många torskar efterfrågar sex utan. Det är väl upp till var och en. Jag tycker inte att det är värt risken att köra på utan mössa.
Tack!
Angående kondomlöst så började jag med att köra alltid med, men sedan visade det sig att det var poppis utan och jag brukar ändå köra utan kondom privat, så till sist började jag erbjuda det för en extra avgift. Jag testar mig såklart regelbundet, har koll på underlivet så att allt ser och känns bra samt tar "prep" mot HIV (medicin som gör att den redan låga risken för att jag skulle få HIV är ännu mindre).
Och om man inte gillar kondomlöst kan man ju alltid köra med kondom.
Vidare så träffar jag ju inte heller 5 pers om dagen, eller ens 5 pers per vecka, plus att alla som jag träffar inte kör utan kondom eller ens knull. Som du nämnde är min avsugning ganska populär, så det är mest det jag gör.
Att det skulle vara äckligt som this other dude skrev är ju bara förlegat. Dock misstänker jag att med den attityden som han hade så måste jag ha nekat honom att träffa mig. Jag vet att jag inte är supersnygg, men har man faktiskt träffat mig så brukar folk ändå tycka att jag åtminstone ser helt ok ut - och vissa finner mig till och med vacker (till min stora förvåning).