2025-02-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Alla som skriver och kräver svar. Tänk om. Bidra först och kräv sedan. (jag tror de som har svaren har lämnat denna tråd för länge sedan)

Håller med. Väldigt få recensioner nu för tiden. Och dom som får svar på sina frågor försvinner illa kvickt efter utan någon rapport.

Det är förövrigt inte så svårt, tryck på sök knappen. Om du inte hittar något är oddsen att ingen vet. Det är inte svårt att sålla och träffa någon heller.

Är recensioner påslagna? Svarar dom på sms och låter vettiga? Är adressen någonstans du är bekväm med att gå till? Om ja så åk bara, vad är det värsta som kan ske.
Citera
2025-02-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Neta på RE:
Jag jobbar nära Zinkensdamm och tänkte att det kunde vara smidigt med en tjej så nära jobbet. Jag hade inte jättehöga förväntningar, men man vet ju aldrig.
När jag ringde frågade hon om mitt ursprung, hon verkar föredra helsvenskar.
Innan vi började var det väldigt mycket våtservett, sedan en ganska medioker avsugning utan skydd. Hon tog inte av sig alla kläder, och det var kanske lika bra det. Hon var inte direkt någon skönhet. Stora händer fick mig att undra om hon varit man tidigare. Det enda positiva jag kan säga är att hon har riktigt fina bröst.

Utseende: 2/10
Avsugning: 4/10
Sex: 2/10
Bröst: 8/10

Rekommenderas? Nej. Möjligen om du är en bröstfanatiker med stort verktyg, det var inte särskilt tajt där nere.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Hade kunnat skriva något liknande bortsett från att vi inte hade sex utan jag nöjde mig med ett BJ. Och att jag inte tror att hon varit man tidigare. 😊

Vad gäller utseendet så kan det ju vara bra att veta att hon inte är någon ungdom. För sina 61 år är hon ju rätt ok.

Neta (under annat namn) var förr om åren öppen i sina annonser med att "hon" tidigare varit man..
Citera
2025-02-10, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Rosa sidorna? Är inte det något som gäller längre?
Verkar nästan bara vara transigar där nu. Inte många tjejer kvar där,utom äldre tanter som kanske bäst före datum gått ut, var vet jag,
Citera
2025-02-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Verkar nästan bara vara transigar där nu. Inte många tjejer kvar där,utom äldre tanter som kanske bäst före datum gått ut, var vet jag,

Hade ett möte med en tjej från RS idag. Varken transa eller tant. Om inte 43 är att vara tant.
Citera
2025-02-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokkum
Neta (under annat namn) var förr om åren öppen i sina annonser med att "hon" tidigare varit man..

Tveksam.

Inget adamsäpple.
Kvinnlig kropp även om hon är lång.
Gift med en gammal gubbe sedan evigheter.
Har bilder på sig i rätt unga år på sin Facebook.
Citera
2025-02-10, 17:35
Medlem
Citat:
Hade ett möte med en tjej från RS idag. Varken transa eller tant. Om inte 43 är att vara tant.
43 är en helt okej ålder, jag tänkte på Vanja och några mer tanter utan att nämna några med namn
Citera
2025-02-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
43 är en helt okej ålder, jag tänkte på Vanja och några mer tanter utan att nämna några med namn

Besökte en sådan häromveckan. Gillade henne gången innan den här, vilket väl var för två år sedan. Nu hade tiden gjort sitt och upplevelsen var inte värd pengarna. Tror hon är minst 70 även fast hon påstår 56 på sin profil. Hennes 68-åriga kompis tycker jag dock håller stilen.

Ja herregud, det finns en del tanter. Och en del är kanon. Lucia på Happy E rekommenderar jag alla dar i veckan.
Citera
2025-02-10, 21:35
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atomrek
Kanske inte hör hemma i denna tråd, tips på hotel/boende där man får ta med sällskap till rummet utan frågor/besvär i Sthlm city.

Mvh Atomrek.

Man får ta ha sällskap på rummet på, såvitt jag vet, alla hotell innan cirka 22. Så bara du kör dagtid/tidig kväll är det inga problem. Välj ett stort hotell med mycket trafik och kanske ett hotell där hissarna inte är alldeles precis vid receptionen.
Citera
2025-02-10, 21:49
Medlem
SarahNightOwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Umadbro? Jag tycker inte att hon är ful. Sexig med rejäl bakdel. Kondomfrågan är alltid kontroversiell, men faktum kvarstår att många torskar efterfrågar sex utan. Det är väl upp till var och en. Jag tycker inte att det är värt risken att köra på utan mössa.

Tack!

Angående kondomlöst så började jag med att köra alltid med, men sedan visade det sig att det var poppis utan och jag brukar ändå köra utan kondom privat, så till sist började jag erbjuda det för en extra avgift. Jag testar mig såklart regelbundet, har koll på underlivet så att allt ser och känns bra samt tar "prep" mot HIV (medicin som gör att den redan låga risken för att jag skulle få HIV är ännu mindre).
Och om man inte gillar kondomlöst kan man ju alltid köra med kondom.

Vidare så träffar jag ju inte heller 5 pers om dagen, eller ens 5 pers per vecka, plus att alla som jag träffar inte kör utan kondom eller ens knull. Som du nämnde är min avsugning ganska populär, så det är mest det jag gör.

Att det skulle vara äckligt som this other dude skrev är ju bara förlegat. Dock misstänker jag att med den attityden som han hade så måste jag ha nekat honom att träffa mig. Jag vet att jag inte är supersnygg, men har man faktiskt träffat mig så brukar folk ändå tycka att jag åtminstone ser helt ok ut - och vissa finner mig till och med vacker (till min stora förvåning).
Citera
2025-02-10, 23:59
Medlem
Citat:
Tveksam.

Inget adamsäpple.
Kvinnlig kropp även om hon är lång.
Gift med en gammal gubbe sedan evigheter.
Har bilder på sig i rätt unga år på sin Facebook.

Har haft samma typ av annons i åratal, endast tagit bort detaljen om post-op. Kallade sig Brownbeauty förut. Grattis, du är bög!
Citera
2025-02-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokkum
Har haft samma typ av annons i åratal, endast tagit bort detaljen om post-op. Kallade sig Brownbeauty förut. Grattis, du är bög!

Brownbeauty minns jag svagt, men inte var det samma bilder? Hen är ju inte ens brun. 😂
Citera
2025-02-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det kan du få tro, men jag har inte haft tanken på att kontakta dig, usch. Moget svar för övrigt. Ställer mig ytterst tveksam till om att du ens ska ha nekat någon nångång, med ditt utseende så växer inte kunderna på träd direkt.

Vad var omoget med hennes svar? Att hon tyckte att du hade taskig attityd?

Vad gäller hennes antal kunder så är det ju så att tjejer får kunder oavsett ålder, vikt, utseende och attityd. Så jo, hon har absolut nekat folk och skulle säkert kunna ta emot flera torskar om dagen om hon ville. Jag har f ö besökt henne och rätt många andra eskorter i stan. Att beskriva henne så som du gör är enbart fånigt. Och omoget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in