Citat:
Ursprungligen postat av
Ballcancer
Att man är kåt är en sak. Att man fantiserar om gangbangs eller liknande är en sak. Att som kvinna/flicka utsätta sig för flera män samtidigt i ett tält i en skog vid 15 års ålder är något helt annat.
Om du vore kvinna hade du vetat att man lär sig redan i 10 års åldern att akta sig för män. Så av den enkla anledningen vet jag att de flesta kvinnor inte utsätter sig för en sån situation självmant och speciellt inte en 15åring. Sen kan du hitta på massa saker som du tror bäst du vill.
Du läste inte vad jag skrev. Eller förstod inte.
När jag var runt 18 var jag ihop med en tjej. Vi var intima med varandra och delade med oss tidigare sexuella erfarenheter.
Hon berättade att när hon var 11 år bestämde sig med en kompis att de skulle knulla. Exakt så, de ville knulla och bli av med oskulden. Så vad gör de? Försöker få till det med jämnåriga, 13-åringar eller t.o.m. 17-åringar?
Nä, de försöker få tag på nån på ”heta linjen”.
(Heta linjen var ca 1981-1985 öppna telefongrupper som man kunde ringa in till och snacka flera stycken helt anonymt.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Heta_linjen_(Sverige))
Så min flickvän, när hon var 11 år, tillsammans med sin kompis, får kontakt med två 20-åringar. De träffas. Den ena snubben hade mustasch så de dividerade vem som skulle vara med honom för ingen av de två ville.
Hur som helst blev det göka av. Min flickvän sade att ”han kom flera gånger på min mage”.
Vem har sagt att romantiken är död? Jag säger att den dog där och då.
Nåt år senare hade jag en ny flickvän. Och vi pratade samma saker. ”Hur man blev av med oskulden och vad man gjort, vad man gillar, vad man inte gillat”. Betänk att jag i detta läget är 19 år.
Och denna flickvän är helt förstående. Hon ville själv ha sex när hon var 11 år.
Jag inser att detta låter som en pedofil-farbror som försöker snärja någon eller smeta ut hans pedofilsmet över allt och alla i någon bisarr och sjuka lusta.
Men det är det definitivt inte. Vi är på internet och anonymt på Flashback. Så jag vet att det svårt att bli trodd här.
Detta är inga pedofila drömmar. Detta är på riktigt.
I alla fall, två flickvänner under min sena tonår har antingen önskat sex som 11-åring eller faktiskt haft det.
För att förekomma de som kolla tillbaka på min posthistorik så berättade jag att folk jag kände hade sex i 12-13-åldern. Och då vill jag att ni noterar att jag inte var en av dem som hade sex. Utan jag fick det berättat för mig efteråt.
Jag vet att det ser illa ut. En hyfsat ny användare, med lite kred och inlägg, men med massor av peddosignaler som blippar i alla väderstreck.