2024-03-25, 15:14
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Handlar mer om atta han sket i att kommunicera med familjen vad som var på g och sket i vad hon tyckte och tänkte, Sedan så visst nog kan han haft annat på g over there redan men tvivlar
En tjej som skriver ett sådant meddelande offentligt hade jag inte velat vara gift med.

Det hade varit skillnad om Emil gjort något jättetaskigt, men nu är det bara det gamla vanliga om att sätta karriären framför familjen vilket är föga intressant för någon utstående att läsa detaljer om.
Citera
2024-03-25, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Sjukaste jag sett, outa sin man sådär? Ska kurden gifta sig med sin kusin nu?
Vad handlar det om? Citat eller åtminstone en länk.
Citera
2024-03-25, 15:19
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad handlar det om? Citat eller åtminstone en länk.
https://www.instagram.com/p/C471crlK-MJ/
Citera
2024-03-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
https://www.instagram.com/p/C471crlK-MJ/
Tog han inte familjen med till USA, eller hur ska man tolka det? Får hoppas att grabben har ett äktenskapsförord.
Citera
2024-03-25, 15:32
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
En tjej som skriver ett sådant meddelande offentligt hade jag inte velat vara gift med.

Det hade varit skillnad om Emil gjort något jättetaskigt, men nu är det bara det gamla vanliga om att sätta karriären framför familjen vilket är föga intressant för någon utstående att läsa detaljer om.

Fast sättet hon skriver på får det inte att verka som att han gjort något normalt utan verkar vara något riktigt skumt. Har han lämnat barnen och frugan i Tyskland och dragit till USA själv utan att säga något eller? Svårt att veta vilken nivå detta är på.
Senast redigerad av BushwickBill 2024-03-25 kl. 15:34.
Citera
2024-03-25, 15:32
Medlem
Oavsett vad Emil gjort och oavsett vad som skett eller sker så tycker jag att hon borde kunna sköta detta en aning snyggare.
Hon kommer inte vinna någonting på att lägga ut det här.
Hon är sviken, förbannad etc.. men man behöver inte lägga ut sådant här ändå.

Sen tar jag inte Emil i försvar eller något sådant.
Men det här borde hon kunna sköta snyggare.

Sen att det sitter både tjejer och killar i tjejens instagram-tråd och kastar skit på de män som försvarar Emil är ju bara ett tecken på vart vi är 2024.

Hon får göra precis vad hon vill och har all rätt att vara förbannad - men var större än det.
Hade hon svarat att deras privatliv är deras ensak etc och att denna storyn hade kommit ändå - ja då hade hon haft alla människor på sin sida. Nu kommer hon att få dessa kommentarer.
Nej, hon borde skött det här bättre.
Citera
2024-03-25, 15:49
Medlem
I december 2023 verkade de så lyckliga. Vad har hänt på ynka 3 månader?
Verkar ju fett skumt.

Emil känns inte heller killen som skulle vara otrogen
Citera
2024-03-25, 15:51
Medlem
Citat:

Ja att sätta sig själv före familjen är inte ett dugg taskigt
Citera
2024-03-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6
Oavsett vad Emil gjort och oavsett vad som skett eller sker så tycker jag att hon borde kunna sköta detta en aning snyggare.

Sen att det sitter både tjejer och killar i tjejens instagram-tråd och kastar skit på de män som försvarar Emil är ju bara ett tecken på vart vi är 2024.

Hon får göra precis vad hon vill och har all rätt att vara förbannad - men var större än det.
Hade hon svarat att deras privatliv är deras ensak etc och att denna storyn hade kommit ändå - ja då hade hon haft alla människor på sin sida. Nu kommer hon att få dessa kommentarer.

Något har ju uppenbarligen Emil gjort.
Men frågan är vad.
Citera
2024-03-25, 15:54
Medlem
Forsberg följer fortfarande Shanga.

Shanga har slutat följa Emil på instagram
Citera
2024-03-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6

Tror på ett sätt hon gjort rätt - hon slipper bli kontaktad av journalister för hon har berättat tillräckligt - ingen gräver mer i det här med tanke på barnens ålder. Nu får Emil ta frågorna och det verkar ju fair med tanke på att han är barnfri
Citera
2024-03-25, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Shanga vill göra maximal skada och outa Forsberg samma dag som han ska spela match på hemmaplan i Sverige.
Vilken jävla manipulativ strateg att vilja outa skiten samma dag hon vet exakt vad hon gör. Emil har blivit utnyttjad som en automat av en kebabbrud som ville leva influencer-livsstilen väldigt slugt och nu när aktierna pekar neråt sista kontraktet påskrivet då är det dags att ta barnen och hälften av pengarna han har tjänat ihop på sin proffskarriär och bara gitt.

Emils första kärlek borta manipulerad spelad snart ser vi honom missbruka oxycontin under lagliga former i staterna ajajaj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in