2024-03-25, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Eh. Har du inte glömt något? Var ska reklambannern för Impulskontroll vara???
Vad snackar du om egentligen?
Citera
2024-03-25, 09:02
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Haha

Det var heeelt dött ett tag, men. Nu inför löning så radar de upp gäddor. Det är helt otroligt.
Det är så uppenbart, det är swish pengarna som ska in.
Citera
2024-03-25, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon19
Hur lyckades de komma på iden att låtsas vara 14 åring på en dejtningsapp för vuxna? Är de så desperata? Blir de kåta av pedofili? Har de själva blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn?

Det är ganska uppenbart. Yngre barn även om fiktiva skulle inte generera lika många napp och således en dålig affärsidé .
Citera
2024-03-25, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

De hade aldrig lagt ner den tiden om de inte fick betalt. Tydligen räcker inte Saras sjukpenning,
Citera
2024-03-25, 09:56
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vill minnas att Putte talade om en gädda som var god för några hundra milj kr. Gäddan lär garanterat ha försökt betala sig ur situationen men Dumpen kunde motstå frestelsen vilket hedrar Dumplingarna. Vi säger nej till mutor enligt policyn.

En annan frestelse som Sara kunde motstå är bilderna från hennes 50-års kalas som nyligen gick av stapeln. Helvete vad hon egentligen ville lägga upp det men clashar lite med Chanpange och swishtiggeri.

Även om Dumpen verkar ha moral så är jag tveksam till att köpa en begagnad bil av dom.

Ja om hederliga putte påstår detta så måste det vara så. Flera hundra miljoner säger Putte.. Putte syftar nog på den där kolatorsken som Dumpen AB såg till att torska. Det är väl så gamla kolatorskar ser på pengar. Dom tänker allt i kola och värdet på det.
Citera
2024-03-25, 10:49
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag hör dig, blir bara sjukt irriterad på hur korkad designen är.

I toppmenyn har vi "Föreningen Dumpen kategori för föreningen" först av allt, det tar upp halva jävla sajtbredden. I den kategorin har vi blogginlägg där det senaste gjordes 2023-08-19, hur aktuellt känns det.

Därnäst har vi "Välkommen till Dumpen!" med en jävla massa undermenyer. Ingen bryr sig.

SEN kommer vi till "Hall of Shame" där själva gäddorna finns i ytterligare en undermeny. 99% av alla besökare letar efter detta.

JAG BLIR ARG

Knasigast är nog formateringen på videospelaren, att de inte fixat det efter många många månader säger lite om vilka resurser de har.

Det mesta av swishen går nog till hotell och bensin, tror inte de cashar in speciellt mycket. Min bedömning är att det är känslan av sammanhang och meningsfullhet som de gått igång på, inte pengarna.

Om dryga 3 mån ska årsredovisningen för dumpen media group ab vara inlämnad. Ska bli intressant läsning.
Senast redigerad av AirKoryo 2024-03-25 kl. 11:01.
Citera
2024-03-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirKoryo
Knasigast är nog formateringen på videospelaren, att de inte fixat det efter många många månader säger lite om vilka resurser de har.

Det mesta av swishen går nog till hotell och bensin, tror inte de cashar in speciellt mycket. Min bedömning är att det är känslan av sammanhang och meningsfullhet som de gått igång på, inte pengarna.

Om dryga 3 mån ska årsredovisningen för dumpen media group ab vara inlämnad. Ska bli intressant läsning.
Det blir väldigt spännande... Deklarationen lika så...
Citera
2024-03-25, 11:16
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
"Det är cashen JW, alla skiter I alla, det är bara cashen som räknas "
Ja det är cashen som är viktiga och inte fan bryr de sig om gäddorna söker vård eller inte.
Citera
2024-03-25, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
"Det är cashen JW, alla skiter I alla, det är bara cashen som räknas "
Ja det är cashen som är viktiga och inte fan bryr de sig om gäddorna söker vård eller inte.
Jooo, hos Impulskollen, det ger ju cash!!
Citera
2024-03-25, 13:05
Bannlyst
Lyssnade just på när Sara snackade med någon ifrån ETC. Sara är nog den mest manipulativa människan jag hört. Hon är smart, det ska jag ge henne. fast man hör att hon bli irriterad och nervös i rösten vid flera tillfällen.

Påminner Sara inte lite om louse fletchers karaktär Ratched i Gökboet. Liknande personlighetsdrag enligt mig själv i alla fall.
Citera
2024-03-25, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
De letar inte pedofiler. De letar män som inte säger nej när det visar sig vara en tonåring under 15. Skulle mannen i fråga fortsätta att skriva om sex från den tidpunken så är han kvalificerad att hängas ut.

Tycker det är rätt att hänga ut perversa män som besöker sidor/appar för barn men appar för vuxna? Känns som de försöker väcka hebefili hos vanliga män (som annars söker andra vuxna på appen) genom att uppträda kåt och villig, något som barn inte brukar vara. Det är att gå över gränsen.

Det de gör är ett hån mot Madeleine McCann och alla andra barn som faillit offer för riktiga pedofiler.
Citera
2024-03-25, 13:19
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Lyssnade just på när Sara snackade med någon ifrån ETC. Sara är nog den mest manipulativa människan jag hört. Hon är smart, det ska jag ge henne. fast man hör att hon bli irriterad och nervös i rösten vid flera tillfällen.

Påminner Sara inte lite om louse fletchers karaktär Ratched i Gökboet. Liknande personlighetsdrag enligt mig själv i alla fall.

Jag hade nog oxo blivit irriterad om en reporter ringde upp och kom med uppgifter som inte stämde och anklaga mig för att ägna mig åt utpressning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in