2024-03-24, 20:19
Medlem
Ganska jobbigt att lyssna på Sara vid konfrontationerna. Hur hon låtsas bry sig om barnen. Det är så genomskinligt att man blir äcklad. Sedan sticker patrik fram det gula visitkortet och hoppas på en saftig procent av de 135000 KR.
Citera
2024-03-24, 20:47
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Rumpis, orkar inte kolla igenom loggarna, kan du se om dom avtalat och bestämt tid? Skrämmande likt det påhittade scenariot jag beskrev igår, inget konfettiregn dock.
https://dumpen.se/2024/03/23/gaddfiskaren-napp-397-harnosand/
Ok du trollar. Ingen är så korkad att man inte förstår..
Citera
2024-03-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Blev det utrett om erc rykte stämde?
Kan man köpa sig fri från en uthängning?

Om jag vore den som hängde ut folk och det fanns den tillgång på gäddor som det uppenbarligen finns visst fan skulle man kunna tänka sig ett "honorar" mot att en uthängning inte genomförs.
Det finns ju ändå hundratals uthängda gäddor så om några välbärgade slipper undan mot en stor bunt oskattade och oredivisade sedlar i Sara o Patriks fickor är det ju inget konstigt, motsatsen vore mer orimlig.

Ja menar den som betalade har ju kraftiga incitament att knipa käft om det hela, liksom Sara o Patrik.

Vill minnas att Putte talade om en gädda som var god för några hundra milj kr. Gäddan lär garanterat ha försökt betala sig ur situationen men Dumpen kunde motstå frestelsen vilket hedrar Dumplingarna. Vi säger nej till mutor enligt policyn.

En annan frestelse som Sara kunde motstå är bilderna från hennes 50-års kalas som nyligen gick av stapeln. Helvete vad hon egentligen ville lägga upp det men clashar lite med Chanpange och swishtiggeri.

Även om Dumpen verkar ha moral så är jag tveksam till att köpa en begagnad bil av dom.
Citera
2024-03-24, 21:23
Medlem
Haha

Det var heeelt dött ett tag, men. Nu inför löning så radar de upp gäddor. Det är helt otroligt.
Citera
2024-03-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vill minnas att Putte talade om en gädda som var god för några hundra milj kr. Gäddan lär garanterat ha försökt betala sig ur situationen men Dumpen kunde motstå frestelsen vilket hedrar Dumplingarna. Vi säger nej till mutor enligt policyn.

En annan frestelse som Sara kunde motstå är bilderna från hennes 50-års kalas som nyligen gick av stapeln. Helvete vad hon egentligen ville lägga upp det men clashar lite med Chanpange och swishtiggeri.

Även om Dumpen verkar ha moral så är jag tveksam till att köpa en begagnad bil av dom.

Lyssna på intervjun med Etc och Sara. Snacka om att hon lägger ut dimridåer. Vedervärdigt!!!
Citera
2024-03-24, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Haha

Det var heeelt dött ett tag, men. Nu inför löning så radar de upp gäddor. Det är helt otroligt.

Det är ju en affärsidé inget mer.
Citera
2024-03-24, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Lyssna på intervjun med Etc och Sara. Snacka om att hon lägger ut dimridåer. Vedervärdigt!!!

Jo har hört samtalet Sara vs Kommunistbladet.

Som sagt så hade nog Dumpen goda intentioner men det dök upp möjligheter att dra in stora pengar så man fick släppa lite.
Impulskollen 😄. Man får känslan av att Putte inte kommer vara lika flitig med att dela ut 💩 i framtiden.

Varför i helvete kan inte Dumpen skicka gubbarna till den kommunala vården?

Otrolig fokus på Impullskollen med noll akademisk/ evidensbaserad underlag.

En omgång med brutala Thea (se napp 135) the terapeut ger bättre resultat och kostar inte 135k kr.
Hon kan vara psykolog mm. Gäddorna märker ändå ingen skillnad. Vilket rivjärn.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-03-24 kl. 22:58.
Citera
2024-03-25, 03:09
Medlem
En sak som helt flugit under radarn för mig är ju dessa insändare från "överlevare" som såklart är skrivna av Sara. Komiskt..
Citera
2024-03-25, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon19
Hur lyckades de komma på iden att låtsas vara 14 åring på en dejtningsapp för vuxna? Är de så desperata? Blir de kåta av pedofili? Har de själva blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn?
De letar inte pedofiler. De letar män som inte säger nej när det visar sig vara en tonåring under 15. Skulle mannen i fråga fortsätta att skriva om sex från den tidpunken så är han kvalificerad att hängas ut.
Citera
2024-03-25, 07:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
En sak som helt flugit under radarn för mig är ju dessa insändare från "överlevare" som såklart är skrivna av Sara. Komiskt..
Det tror jag verkligen inte hon orkar syssla med. Men ja, det är ju helt meningslöst att sitta och skriva snyftisar på Dumpen. Gör om hela sajten till att bara vara ett stort rutnät med gäddor med ett sökfält. Skit i allt det andra.
Citera
2024-03-25, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det tror jag verkligen inte hon orkar syssla med. Men ja, det är ju helt meningslöst att sitta och skriva snyftisar på Dumpen. Gör om hela sajten till att bara vara ett stort rutnät med gäddor med ett sökfält. Skit i allt det andra.
Eh. Har du inte glömt något? Var ska reklambannern för Impulskontroll vara???
Citera
2024-03-25, 08:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Eh. Har du inte glömt något? Var ska reklambannern för Impulskontroll vara???
Jag hör dig, blir bara sjukt irriterad på hur korkad designen är.

I toppmenyn har vi "Föreningen Dumpen kategori för föreningen" först av allt, det tar upp halva jävla sajtbredden. I den kategorin har vi blogginlägg där det senaste gjordes 2023-08-19, hur aktuellt känns det.

Därnäst har vi "Välkommen till Dumpen!" med en jävla massa undermenyer. Ingen bryr sig.

SEN kommer vi till "Hall of Shame" där själva gäddorna finns i ytterligare en undermeny. 99% av alla besökare letar efter detta.

JAG BLIR ARG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in