Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Så sant som det är sagt!
(Frånsett att den börjar en vecka för tidigt, då. Får vi nåt redigt snökaos även om norrgränsen dras redan vid Uppsala?)
Och som vanligt gäller att man är stor i såväl med- som motgång och inte sparkar på den som ligger. Här är faktiskt Flashback ett föredöme ur ett samhällsperspektiv, tycker jag.

För tidigt!?

Fan vet om man hade överlevt ytterligare en vecka? Abstinensen är svår nu! Annars håller jag helt med dig om att det är viktigt att sparka på den som ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Deltagare snälla, sätt inte oss och er i samma position.

Ni har ju ändå tätat vissa hål i eran trupp så visst fan borde ni kunna få jämföra er med oss?
Citat:
Ursprungligen postat av
ardaguler
Denna vänsterfotskåtma

. Tänkte mest att det känns otroligt framåtlutat om Rygaard ska in också. Beror ju såklart på hur Simon Gustafson anammar sin nya roll. Ser honom mer som en regista-typ som fått flytta ner i banan lex Pirlo eller Calhanoglu än en klassisk bollvinnande balansspelare. Är väl kanske sjukt att räkna bort Rygaard när han kom tvåa i poängligan förra året.
Jamen, finns det något läckrare än en riktigt teknisk vänsterfot? Detta säger jag som extremt högerfotad. Grejen med Simon är ju såklart hans passningsspel och spelförståelse i allmänhet. Men det folk verkar glömma är att han är mycket rivigare och tuffare än vad Samuel var vilket lär leda till fler bollvinster än tidigare på positionen. Simon kommer vara ett otroligt lyft som 6:a. Både offensivt och defensivt.