Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Öhh nä? Men det är ganska naturligt att man spekulerar kring AC:s möjligheter att komma tillbaka i god form efter en sådan händelse. Jag tror inte han kommer lyckas, till skillnad från många MFF:are härinne som verkar övertygade om att han kommer vara en av allsvenskans bäste spelare 2024. Jag kan ärligt säga att jag hoppas jag har fel då han är en för duktig spelare och stor profil för att avsluta karriären på ett sätt som inte gör honom rättvisa. Men jag tycker framförallt det är orättvist om supportrar till MFF ställer för höga krav på honom i år. Speciellt om det fotot ger en korrekt bild av hur han ser ut nu. Som sagt, hoppas bara det var ett dåligt kort.
Nej han kommer inte vara en bärande spelare i år, ser framförallt fram till i sommar att han mest kommer in på några inhopp här o där och förhoppningsvis komma igång lite, efter sommaren däremot så kanske vi sålt några spelare och då kanske han får lite mer speltid.
Kan han komma i form så vore det bra och jag tror nånstans han känner en mycket större glädje till att kunna spela efter det som hänt, han lever ju trots allt och kroppen fungerar bra nu, han kommer inte känna samma press att han måste bära laget.