Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Inte för att hetsa eller något. Men hoppas den bilden på AC bara var en dålig bild? Annars ser han rätt härjad ut.

Stackaren har ju gått igenom en del sedan förra våren. Är det en nyhet för dig?
Senast redigerad av TomasoRocchi 2024-03-25 kl. 17:19.
Citera
2024-03-25, 17:29
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hyll till Nahir Besara som ensam lyfter Karin Frick som den främste experten.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/l37Wd7/allsvenskan-2024-de-har-bast-fans-enligt-spelarna-sjalva

Nu är hon visserligen inte där som expert men fan så fin och överlägsen hon är i studion jämte sina bönder när Irma gissningsvis är på mammaledighet ❤️

Och nej, varken PK eller sexistiskt. Bara sant. Äntligen säsong igen!

Du hyllar nån som hyllar nån för nåt annat än hon faktiskt är?

Ålrajt.
Citera
2024-03-25, 17:29
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Stackaren har ju gått igenom en del sedan förra våren. Är det en nyhet för dig?
Öhh nä? Men det är ganska naturligt att man spekulerar kring AC:s möjligheter att komma tillbaka i god form efter en sådan händelse. Jag tror inte han kommer lyckas, till skillnad från många MFF:are härinne som verkar övertygade om att han kommer vara en av allsvenskans bäste spelare 2024. Jag kan ärligt säga att jag hoppas jag har fel då han är en för duktig spelare och stor profil för att avsluta karriären på ett sätt som inte gör honom rättvisa. Men jag tycker framförallt det är orättvist om supportrar till MFF ställer för höga krav på honom i år. Speciellt om det fotot ger en korrekt bild av hur han ser ut nu. Som sagt, hoppas bara det var ett dåligt kort.
Citera
2024-03-25, 17:30
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Hyll till Nahir Besara som ensam lyfter Karin Frick som den främste experten.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/l37Wd7/allsvenskan-2024-de-har-bast-fans-enligt-spelarna-sjalva

Nu är hon visserligen inte där som expert men fan så fin och överlägsen hon är i studion jämte sina bönder när Irma gissningsvis är på mammaledighet ❤️

Och nej, varken PK eller sexistiskt. Bara sant. Äntligen säsong igen!
Satan vilken sexistisk politisk korrekt skribent du är.
Citera
2024-03-25, 17:34
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du hyllar nån som hyllar nån för nåt annat än hon faktiskt är?

Ålrajt.

Exakt så! Life works in mysterious ways

Citat:
Satan vilken sexistisk politisk korrekt skribent du är.

En man av min tid, haha. Satan så fint att det är igång igen… väntar till omgång ~12 före jag säger told you so
Citera
2024-03-25, 18:01
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Exakt så! Life works in mysterious ways

En man av min tid, haha. Satan så fint att det är igång igen… väntar till omgång ~12 före jag säger told you so
Omgång 2 kommer jag vänta till...
Citera
2024-03-25, 18:07
Medlem
Londons avatar
Citat:
Omgång 2 kommer jag vänta till...

Haha
Citera
2024-03-25, 18:12
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Öhh nä? Men det är ganska naturligt att man spekulerar kring AC:s möjligheter att komma tillbaka i god form efter en sådan händelse. Jag tror inte han kommer lyckas, till skillnad från många MFF:are härinne som verkar övertygade om att han kommer vara en av allsvenskans bäste spelare 2024. Jag kan ärligt säga att jag hoppas jag har fel då han är en för duktig spelare och stor profil för att avsluta karriären på ett sätt som inte gör honom rättvisa. Men jag tycker framförallt det är orättvist om supportrar till MFF ställer för höga krav på honom i år. Speciellt om det fotot ger en korrekt bild av hur han ser ut nu. Som sagt, hoppas bara det var ett dåligt kort.
Det här är väl hyfsat aktuellt
Citera
2024-03-25, 18:16
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Det här är väl hyfsat aktuellt
Gött! Där såg han mer ut som vanligt!
Citera
2024-03-25, 18:32
Medlem
Citat:

Nej han kommer inte vara en bärande spelare i år, ser framförallt fram till i sommar att han mest kommer in på några inhopp här o där och förhoppningsvis komma igång lite, efter sommaren däremot så kanske vi sålt några spelare och då kanske han får lite mer speltid.
Kan han komma i form så vore det bra och jag tror nånstans han känner en mycket större glädje till att kunna spela efter det som hänt, han lever ju trots allt och kroppen fungerar bra nu, han kommer inte känna samma press att han måste bära laget.
Citera
2024-03-25, 18:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Är det någon som skrivit det? Jag ser AC:s medverkan som bonus. Han kommer kanske starta 8-10 matcher, inhoppare kanske lika många och vila resten. Ingen bärande spelare, men kan avlasta de andra vid möten mot lite sämre motstånd eller som inhoppare som kan vända en svår match sista halvtimmen. Det är kanske vad hans kropp orkar för att kunna prestera.

Kommer ihåg snacket härom året om att vi var beroende av AC och hur ska det gå utan honom. Vi löste det bra förra året.
Citera
2024-03-25, 18:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-medger-utmaning-missnojd-om-man-inte-spelar/

Börjat Kurra i Malmö redan. Truppen är för bred.

Kurra i magen. Hungriga på framgång.

Det där dilemmat har vi varje år. Inget att oroa sig över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in