2024-04-05, 14:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
https://www.transfermarkt.com/silas-nwankwo/profil/spieler/740860

Hahahahahahahaha han ser äldre ut än mig och enligt min legitimation är jag 30+
Citera
2024-04-05, 14:32
Medlem
mishimas avatar
Stor risk att Bergvalls karriärs landar i ett mellanläge där det är svårt att avgöra hur stor succé han gör. Då kommer det här tjafset pågå i all oändlighet.

Som jag skrivit tidigare, sätter min hatt på en Isak-karriär: bänken i Spurs, utlåning, försäljning till mittenlag i bra liga och sedan till typ en klubb i Newcastles storlek.
Citera
2024-04-05, 14:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Stor risk att Bergvalls karriärs landar i ett mellanläge där det är svårt att avgöra hur stor succé han gör. Då kommer det här tjafset pågå i all oändlighet.

Som jag skrivit tidigare, sätter min hatt på en Isak-karriär: bänken i Spurs, utlåning, försäljning till mittenlag i bra liga och sedan till typ en klubb i Newcastles storlek.
Tibbling-karriär blir det. Det är inte fy skam det heller men långtifrån den världsspelaren vissa tror han kommer bli.
Citera
2024-04-05, 14:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Trazke får mig att tänka på de som skakade på huvudet över vad Ajax betalade för Zlatan. Vi får se vem som får rätt den här gången.

Han är extremt butthurt efter att Bergwall lattjade med hans superlag förra gången samt att Häcken inte får några slantar för deras fantastiska spelare för dom är helt jävla urusla.
Citera
2024-04-05, 14:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han är extremt butthurt efter att Bergwall lattjade med hans superlag förra gången samt att Häcken inte får några slantar för deras fantastiska spelare för dom är helt jävla urusla.
Hahaha 90 mille för Sonko är inte dåligt betalt.

Sedan är det fantastiskt hur besatta ni är av det där highlights-paketet mot oss där han typ har två bra aktioner i en alldeles för lång video som med lätthet att kunnat klippas ned till 30 sekunder. Men det blir väl kanske lite häftigare eftersom ni mötte monstret Häcken? Även sidledspassningar kan ju verka imponerande om motståndet är skrämmande.

Gällande 2:30 så är det en jäkligt snygg aktion när han lurar bort flera spelare. Men han kompenserar genom att döda anfallet nästa gång han får bollen. Då är det foten på bollen istället för full fräs framåt trots att ytor fanns. Och kom inte med argumentet att det inte fanns några spelare med i anfallet, går han framåt så kommer det alltid finnas spelare snett inåt bakåt.
Senast redigerad av trazkei 2024-04-05 kl. 14:59.
Citera
2024-04-05, 15:14
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Bergvall är på riktigt.
Citera
2024-04-05, 15:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Tibbling-karriär blir det. Det är inte fy skam det heller men långtifrån den världsspelaren vissa tror han kommer bli.

Eller en Wålemark-karriär. Inte heller fy skam.
Citera
2024-04-05, 15:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Till och med du får erkänna att Bosse saltat räkningen ordentligt. Det finns inte en chans att Bergvall är värd dom pengarna.
Citera
2024-04-05, 15:20
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bergvall är på riktigt.

Tycker man ska kunna hålla de två tankarna i huvudet om att Bergvall är en stor talang samtidigt som man tycker Spurs är ett för stort steg.

Det hade varit roligare och intressantare att se honom i Frankfurt. Då hade han fått okej med speltid i Bundesligan redan i höst. Det hade varit bättre för honom.

Kommer ihåg förra sommaren när jag dissade Hjalmar Ekdals chanser i Premier League. Fick alla djurgårdare på mig. Han får ingen speltid i ett bottenlag även skadefri.
Citera
2024-04-05, 15:20
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Handen på hjärtat var det svårt att tycka illa om Tibbling till och med när han var i dif. Slog mig som en riktig fotbollsnörd som verkligen älskade att spela men som hade otur med skador
Citera
2024-04-05, 15:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Till och med du får erkänna att Bosse saltat räkningen ordentligt. Det finns inte en chans att Bergvall är värd dom pengarna.

Klart som fan han har fått rejält med utdelning på Bergwall, men som han sett ut nu i början av säsongen så börjar tillomed jag fundera på om han inte är värd det i slutändan. Det är ju rätt risky såklart för han kan dra på sig skador men fan vad kul han ser ut att ha på planen.
Citera
2024-04-05, 15:33
Medlem
Teus avatar
Citat:
Klart som fan han har fått rejält med utdelning på Bergwall, men som han sett ut nu i början av säsongen så börjar tillomed jag fundera på om han inte är värd det i slutändan. Det är ju rätt risky såklart för han kan dra på sig skador men fan vad kul han ser ut att ha på planen.
Min take är att han är värd någonstans mellan 80-120m. Nu vet jag förvisso inte hur svåra alla dom där bonusarna som förhandlats in är att förverkliga, men det är rejält med Bosse tax. Något ni för övrigt borde vara skitglada över med tanke på att Bergvall lämnar, men Bosse stannar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in