2024-03-24, 11:31
Medlem
Sam.Boyds avatar
En slaskig historia.
O om den är sann eller inte så borde Dogge hållit den för sig själv.
Det där är inte bra för varumärket, o det gynnar ikke hans möjligheter till inkomster.
Citera
2024-03-24, 11:35
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualsblood
Låt oss prata om elefanten i rummet - Dogge har alltid varit en stor Looser. Det här bekräftade bara det.

Hans karriär har byggt på att kan varit en glad o underhållande looser blatte. Något många uppfattat som sympatiskt.

Om sympatiskt försvinner så ….
Citera
2024-03-24, 11:44
Medlem
heliotrops avatar
7-8 år, möjligtvis lekte man lite doktor men det var tidigare. på dagis. Om man tänkte på att ha samlag och dessutom genomföra det så ung så är ens uppväxt riktigt trasig....
Citera
2024-03-24, 11:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Åldern är givetvis en efterhandskonstruktion för att försöka förmildra omständigheterna i historien. Oavsett uppväxt så knullar man fan inte vid 7-8 års ålder.

Det är ovanligt, men det betyder inte att det inte förekommer. En gammal polare till mig berättade att en brud han kände blev av med oskulden när hon var 8 (ej våldtäkt). Och sedan hade vi ju fallet för flera år sedan där en äldre tjej blev utsatt för ett våldtäktsförsök av ett gäng 8-9-åringar.

Sedan sa han ju också att det inte var fråga om något riktigt knull utan att han bara juckade. Som 7-8-åring går det väl knappt att få stånd, än mindre få in den.
Citera
2024-03-24, 12:23
Medlem
-DaRude-s avatar
Givetvis tror jag inte att Doggelito ens var så ung som historien förtäljer, det låter uppdiktat. Men reaktionerna väcker en del frågor. Om pojkar som är så små som 7-8 år, och lyckas "tjata till sig sex" med en byxmyndig tjej, då är det alltså pojkarna som gjort fel? Jag trodde det inte spelade någon roll hur villig ett minderårigt barn är, det är per definition våldtäkt och sexuellt utnyttjande ändå. Men nu plötsligt gäller inte den principen längre bara för 15-åringen är en tjej?

Om en flicka på 7 år "tjatar till sig sex" med en vuxen man, är det fortfarande 7-åringens fel? Då vet jag många gäddor på Dumpen som blir glada med tanke på att pedofilavskummen nästan alltid hävdar att "barnet vill".
Citera
2024-03-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Noll damer eftersom jag är en heterosexuell kvinna, du då Westerman?
Oj, så säg mig kära kvinna. Hur vet du vad jag har gjort och inte gjort? Du förnekar även att det Dogge har sagt ska ha hänt. Du menar att det inte fanns kåta tjejer i fjortisåldern? Kryllade av fjortisar som låg runt som fan. Men detta var innan sociala medier och all feminism som finns nu.
Senast redigerad av EldoradoBakpulver 2024-03-24 kl. 12:55.
Citera
2024-03-24, 12:36
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är ovanligt, men det betyder inte att det inte förekommer. En gammal polare till mig berättade att en brud han kände blev av med oskulden när hon var 8 (ej våldtäkt). Och sedan hade vi ju fallet för flera år sedan där en äldre tjej blev utsatt för ett våldtäktsförsök av ett gäng 8-9-åringar.

Sedan sa han ju också att det inte var fråga om något riktigt knull utan att han bara juckade. Som 7-8-åring går det väl knappt att få stånd, än mindre få in den.

Det fetade: var säger han det? Inte så han beskriver i intervjun. Börjar bli lite för uppenbart att han ljuger.
Citera
2024-03-24, 12:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Det fetade: var säger han det? Inte så han beskriver i intervjun. Börjar bli lite för uppenbart att han ljuger.

Han säger det till Expressen, vilket låter rimligt med tanke på att man knappast kan få stånd eller få in den som 7-8-åring.

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/

Citat:
Jag bara juckade typ men jag stoppade inte in den eller något.
Citera
2024-03-24, 12:52
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Han säger det till Expressen, vilket låter rimligt med tanke på att man knappast kan få stånd eller få in den som 7-8-åring.

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/

Haha, okej. Men i intervjun så tyder hans beskrivning på annat. Allt tyder på att han ljuger helt enkelt.
Citera
2024-03-24, 12:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Haha, okej. Men i intervjun så tyder hans beskrivning på annat. Allt tyder på att han ljuger helt enkelt.

Vad exakt säger han i intervjun då? Att det var fråga om ett regelrättigt knull? Jag förstår inte varför man alltid förutsätter att kvinnor är offer, även när de är förövare.
Citera
2024-03-24, 13:00
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Vad exakt säger han i intervjun då? Att det var fråga om ett regelrättigt knull? Jag förstår inte varför man alltid förutsätter att kvinnor är offer, även när de är förövare.

Som han beskriver i intervjun så ligger han med henne, du får kolla på det och avgöra själv, kan inte riktigt återge det.

Alla diskussioner handlar inte om olika positioner. Det handlar om att vara objektiv.
Citera
2024-03-24, 13:04
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Som han beskriver i intervjun så ligger han med henne, du får kolla på det och avgöra själv, kan inte riktigt återge det.

Alla diskussioner handlar inte om olika positioner. Det handlar om att vara objektiv.

Vid vilken tid börjar han prata om händelsen? Har inte riktigt tid att kolla på ett 55 min långt klipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in