2024-03-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Du är helt rätt ute. Självbilden Sara och Patrik har på sig själva är enoorm, jag väntar bara att fd narkomanen Sara tillika kåkfararen, snart kommer att stå på allsång på skansen samtidigt som putte står nedanför med dödskalle T-shirt och jublar med sin kokain röst. Även mello kan vara aktuellt för dessa två legendariska typer. Dock så är På spåret inte aktuellt pga att dom är så ointelligenta. Annars är allt möjligt i deras egna hjärnor.
Så klockrent haha. Glöm inte Årets Journalistpris!!
Citera
2024-03-24, 12:20
Medlem
Citat:
Du är helt rätt ute. Självbilden Sara och Patrik har på sig själva är enoorm, jag väntar bara att fd narkomanen Sara tillika kåkfararen, snart kommer att stå på allsång på skansen samtidigt som putte står nedanför med dödskalle T-shirt och jublar med sin kokain röst. Även mello kan vara aktuellt för dessa två legendariska typer. Dock så är På spåret inte aktuellt pga att dom är så ointelligenta. Annars är allt möjligt i deras egna hjärnor.

”Ni är fan inte journalister - det kan jag tala om för er!” Men det är faktiskt Sara och Patrik i allra högsta grad. Herrskapet satt t om på tronen under konferensen Gräv. Inte illa pinkat.

Sara passerade B-kändiskapet i ett nafs och är nu t om internationellt känd. En maktfaktor.
Citera
2024-03-24, 12:30
Medlem
goofers avatar
Blev det utrett om erc rykte stämde?
Kan man köpa sig fri från en uthängning?

Om jag vore den som hängde ut folk och det fanns den tillgång på gäddor som det uppenbarligen finns visst fan skulle man kunna tänka sig ett "honorar" mot att en uthängning inte genomförs.
Det finns ju ändå hundratals uthängda gäddor så om några välbärgade slipper undan mot en stor bunt oskattade och oredivisade sedlar i Sara o Patriks fickor är det ju inget konstigt, motsatsen vore mer orimlig.

Ja menar den som betalade har ju kraftiga incitament att knipa käft om det hela, liksom Sara o Patrik.
Citera
2024-03-24, 12:48
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Läs det fetstilta 5 gånger och läs sedan mitt svar nedan:

De stämmer träff med pedofilen genom kik genom att låtsas vara ett barn. Om pedofilen då dyker upp på avtalad plats så har de ju inte letat upp dig helt utan anledning? Anledningen är ju allt du skrivit till barnet och den AVTALADE TIDEN som avgör att de filmar dig. Du får det att låta som att de hoppar på folk och hittar på allt. Allt är ju dokumenterat liksom?
Rumpis, orkar inte kolla igenom loggarna, kan du se om dom avtalat och bestämt tid? Skrämmande likt det påhittade scenariot jag beskrev igår, inget konfettiregn dock.
https://dumpen.se/2024/03/23/gaddfiskaren-napp-397-harnosand/
Citera
2024-03-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Blev det utrett om erc rykte stämde?
Kan man köpa sig fri från en uthängning?

Om jag vore den som hängde ut folk och det fanns den tillgång på gäddor som det uppenbarligen finns visst fan skulle man kunna tänka sig ett "honorar" mot att en uthängning inte genomförs.
Det finns ju ändå hundratals uthängda gäddor så om några välbärgade slipper undan mot en stor bunt oskattade och oredivisade sedlar i Sara o Patriks fickor är det ju inget konstigt, motsatsen vore mer orimlig.

Ja menar den som betalade har ju kraftiga incitament att knipa käft om det hela, liksom Sara o Patrik.
Varför skulle gäddorna betala med oskattade pengar?
Citera
2024-03-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Varför skulle gäddorna betala med oskattade pengar?
Extremt inskränkt syn. De bryr sig inte om ifall pengarna är skattade.
Citera
2024-03-24, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Extremt inskränkt syn. De bryr sig inte om ifall pengarna är skattade.
Du menar alltså att det snurrar runt massa oskattade pengar där ute? Det är ett vågat påstående. Man bör beakta att det finns många som tycker att det är sexigt att betala skatt.
Citera
2024-03-24, 13:18
Medlem
Faltas avatar
Jag tittade precis på dom senaste Youtube klippen. Beter sig en 50åring och snart en 60åring på det sättet! Sara verkar nästan förälskad i putte. Det är inte något fel med det. Ett äldre inlägg/klipp där sitter Sara med den skottsäkra västen utanpå! Det ser märkligt ut. Brukar man inte ha en tröja eller jacka utanpå och dölja västen? Jaja det är underhållning att se. Och ibland är det seriöst, så jag sågar inte allt.
Citera
2024-03-24, 13:29
Medlem
Citat:
Du menar alltså att det snurrar runt massa oskattade pengar där ute? Det är ett vågat påstående. Man bör beakta att det finns många som tycker att det är sexigt att betala skatt.
Jag skiter i vad många tycker. Deras perspektiv är färgade av en totalitär ideologi. Den är sprungen ur lögner och kardinalfel.
Citera
2024-03-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Jag skiter i vad många tycker. Deras perspektiv är färgade av en totalitär ideologi. Den är sprungen ur lögner och kardinalfel.
Vackert så, vackert så! Vad sägs om "bryr mig inte" istället för "skiter i", bara en tanke?

On topic - hur ställer du dig till Impulskollens kompetens, skulle du kunna tänka dig att anlita om du hamnade i kläm?
Citera
2024-03-24, 13:47
Medlem
Citat:
Jag tittade precis på dom senaste Youtube klippen. Beter sig en 50åring och snart en 60åring på det sättet! Sara verkar nästan förälskad i putte. Det är inte något fel med det. Ett äldre inlägg/klipp där sitter Sara med den skottsäkra västen utanpå! Det ser märkligt ut. Brukar man inte ha en tröja eller jacka utanpå och dölja västen? Jaja det är underhållning att se. Och ibland är det seriöst, så jag sågar inte allt.
Sorry jag måste ha missat nåt, var på YouTube kan man se detta?
Citera
2024-03-24, 13:53
Medlem
Citat:
Vackert så, vackert så! Vad sägs om "bryr mig inte" istället för "skiter i", bara en tanke?

On topic - hur ställer du dig till Impulskollens kompetens, skulle du kunna tänka dig att anlita om du hamnade i kläm?
"Bryr mig inte" låter för respektfullt. När man har att göra med människor som tror de har rätt att kontrollera andra på den nivån så vill jag vara tydligt med att jag inte respekterar dem.

Impulskollen är lite som AI. I de fall där man kan verifiera uppgifterna man får från oberoende källor kan de vara bra att ha för att få information om vissa saker. Men det går det nästan aldrig att göra.

Impulskollen skriver på sin hemsida att de hjälper till "att bli av med skadliga tankemönster". Den sortens arrogans känner jag bara hat mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in