2024-03-23, 21:53
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ok eftersom du ber så snällt.

Som du ser i mitt första inlägg nämner jag en tänkbar person som har hamnat i onåd hos Dumpen, vi kan för enkelheten säga att det är du, Rumpkorven. Dumpen är sne på dig av nån anledning och gör då följande. Skapar några snuskiga loggar där du säger otrevliga saker du vill göra med ett barn. Förmodligen finns det foton av dig på nätet som D använder sig av, D kan t.o.m. använda sig av bilder från ett tidigare sammanhang som du har skickat i den påhittade loggen. En dag när du är och handlar så dyker D upp med en kamera och filmar dig, du fattar ingenting och D raljerar om att du inte ska spela dum och att D har dina loggar, du blir helt jävla blek, börjar stamma att det inte är sant medans D skrattar när du drunknar i ett konfettiregn av impulskollen-kort. Du publiceras när du inte vill betala summan D begär eller så handlar det inte om pengar, D vill bara skada dig pga valfritt motiv.

Hur skulle det kännas tror du?

Det var väl inte så svårt?

Det är inte speciellt långsökt, även om du förmodligen kommer att hävda det.
Läs det fetstilta 5 gånger och läs sedan mitt svar nedan:

De stämmer träff med pedofilen genom kik genom att låtsas vara ett barn. Om pedofilen då dyker upp på avtalad plats så har de ju inte letat upp dig helt utan anledning? Anledningen är ju allt du skrivit till barnet och den AVTALADE TIDEN som avgör att de filmar dig. Du får det att låta som att de hoppar på folk och hittar på allt. Allt är ju dokumenterat liksom?
Citera
2024-03-23, 22:05
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Läs det fetstilta 5 gånger och läs sedan mitt svar nedan:

De stämmer träff med pedofilen genom kik genom att låtsas vara ett barn. Om pedofilen då dyker upp på avtalad plats så har de ju inte letat upp dig helt utan anledning? Anledningen är ju allt du skrivit till barnet och den AVTALADE TIDEN som avgör att de filmar dig. Du får det att låta som att de hoppar på folk och hittar på allt. Allt är ju dokumenterat liksom?
Lol det räcker att läsa en halv gång för att förstå att du haft lite otur när du tänker. Det är väl bara att anpassa loggarna så att dom passar det som filmats eller tror du loggarna är nån sort värdehandling? Vill du framstå som dum undrar jag?
Citera
2024-03-23, 22:12
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Lol det räcker att läsa en halv gång för att förstå att du haft lite otur när du tänker. Det är väl bara att anpassa loggarna så att dom passar det som filmats eller tror du loggarna är nån sort värdehandling? Vill du framstå som dum undrar jag?
Så ditt svar på detta är att allt är fabricerat i efterhand?

Du menar att det var detta som hände dig?
Citera
2024-03-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Så ditt svar på detta är att allt är fabricerat i efterhand?

Du menar att det var detta som hände dig?
Va!? Hände mig? Nu får du läsa mina inlägg sedan du började citera mig i det här tragikomiska sidospåret 5 gånger. Om du ber nån vuxen läsa högt tillsammans med dig så kommer det framgå att du har missuppfattat saken och att detta inte är nåt som har hänt.

Slut på frågestunden!
Citera
2024-03-23, 22:26
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Va!? Hände mig? Nu får du läsa mina inlägg sedan du började citera mig i det här tragikomiska sidospåret 5 gånger. Om du ber nån vuxen läsa högt tillsammans med dig så kommer det framgå att du har missuppfattat saken och att detta inte är nåt som har hänt.

Slut på frågestunden!
Du skrev att du var en gädda så man undrar ju? Du svarar så spretigt på enkla frågor så man undrar ju om alla hästar är hemma.
Citera
2024-03-23, 23:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ok eftersom du ber så snällt.

Som du ser i mitt första inlägg nämner jag en tänkbar person som har hamnat i onåd hos Dumpen, vi kan för enkelheten säga att det är du, Rumpkorven. Dumpen är sne på dig av nån anledning och gör då följande. Skapar några snuskiga loggar där du säger otrevliga saker du vill göra med ett barn. Förmodligen finns det foton av dig på nätet som D använder sig av, D kan t.o.m. använda sig av bilder från ett tidigare sammanhang som du har skickat i den påhittade loggen. En dag när du är och handlar så dyker D upp med en kamera och filmar dig, du fattar ingenting och D raljerar om att du inte ska spela dum och att D har dina loggar, du blir helt jävla blek, börjar stamma att det inte är sant medans D skrattar när du drunknar i ett konfettiregn av impulskollen-kort. Du publiceras när du inte vill betala summan D begär eller så handlar det inte om pengar, D vill bara skada dig pga valfritt motiv.

Hur skulle det kännas tror du?

Det var väl inte så svårt?

Det är inte speciellt långsökt, även om du förmodligen kommer att hävda det.
Ditt resonemang är helt korrekt, men är inte troligt för de flesta. Men det Dumpen redovisar skulle inte räcka till åtal i de flesta fall.

De fall där gäddan springer direkt kan vara falska, om denne är smart så inser han att det inte funkar att käbbla med två mobbarkulturer, pratar han så snärjer han in sig hur oskyldig han än är.

Bevisligen är de föga seriösa i sina presentationer, avslöjats att de publicerat rätt dump till fel person (eller fel dump till rätt person). Är man så slarvig eller oseriös så ska man för allt smör i Saras () inte tro på dem fast de "kan" ha rätt ibland.

De två numera kultklassade, lite liknande modsen Stoffe och hans vän Kenta, kommer endast visa sanningen då falskheten inte går att dölja. Väntar bara på att de ska anmäla sig till melodifestivalen.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-03-23 kl. 23:21.
Citera
2024-03-24, 00:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag menar inte att dom ska va neutrala men ska man göra en seriös granskning så anser jag att man bör lyfta frågan ur flera perspektiv och sen om man drar slutsatsen att dumpen är skit så kan man då göra det med hjälp av underbyggande av fakta

Jag hävdar inte att dumpen är bättre ur det perspektivet, dumpen fokuserar på att synliggöra problemet med att vuxna söker efter barn i sexuellt syfte och har inget intressen av att visa på nyanserna eller problematisera, dom är en barnrättsorganisation som vill skapa intresse kring en fråga och det har dom lyckats med

Det borde däremot ETC göra ifall dom vill framstå som trovärdiga, röstlund har gjort hårt vinklade artiklar för att svartmåla dumpen så mycket som möjligt utan att vilja bedriva seriös journalistik

Varför impulskollen inte vill dela med sig av de uppgifter dom har vet jag inte, röstlund kunde ju bara ha bett om dom uppgifter Sara hade och kollat upp ifall dom stämmer, prata med dom gäddor som Sara uppger fått bra vård där

Det är så jag anser att bra kritiskt granskande journalistik ska gå till och där underpresterar röstlund i det grövsta
Röstlund kunde som grävande söka upp i stort sätt alla gäddor utifrån de uppgifter Dumpen gett på sin sida. Men detta ämne är känsligt så jag förstår att han inte gärna gör det. Men om någon här vet något om Impulskollen och des verksamhet så vore det kanon.

Tack i förhand, i så fall. Precis allt är av intresse, för vi här i tråden är vetgiriga och älskar neutral sanning (några av oss i alla fall). Vi är typ som GW Persson.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-03-24 kl. 00:53.
Citera
2024-03-24, 00:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Cirkulerar rykten på Reddit om att flera har köpt sig fria från uthängningar.
När hemsidan höll på att ryka, då var det fara och färde, då kanske det var gädda som räddade, i den situationen bröt de nog deras egna normer.
Citera
2024-03-24, 07:00
Bannlyst
Det kommer vara så skönt den dagen då organisationen som dumpen förbjuds. Den dagen kommer.
Citera
2024-03-24, 08:32
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ditt resonemang är helt korrekt, men är inte troligt för de flesta. Men det Dumpen redovisar skulle inte räcka till åtal i de flesta fall.

De fall där gäddan springer direkt kan vara falska, om denne är smart så inser han att det inte funkar att käbbla med två mobbarkulturer, pratar han så snärjer han in sig hur oskyldig han än är.

Bevisligen är de föga seriösa i sina presentationer, avslöjats att de publicerat rätt dump till fel person (eller fel dump till rätt person). Är man så slarvig eller oseriös så ska man för allt smör i Saras () inte tro på dem fast de "kan" ha rätt ibland.

De två numera kultklassade, lite liknande modsen Stoffe och hans vän Kenta, kommer endast visa sanningen då falskheten inte går att dölja. Väntar bara på att de ska anmäla sig till melodifestivalen.
Du är helt rätt ute. Självbilden Sara och Patrik har på sig själva är enoorm, jag väntar bara att fd narkomanen Sara tillika kåkfararen, snart kommer att stå på allsång på skansen samtidigt som putte står nedanför med dödskalle T-shirt och jublar med sin kokain röst. Även mello kan vara aktuellt för dessa två legendariska typer. Dock så är På spåret inte aktuellt pga att dom är så ointelligenta. Annars är allt möjligt i deras egna hjärnor.
Citera
2024-03-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Träffsäkert, särskilt sista meningen .
Citera
2024-03-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Själv har jag hört att de har betalat hundratals behandlingar åt gäddor
Att dumpen betalat behandling för hundratals gäddor? Eh? Hört var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in