Han är ändå så pass eftertraktad av Göteborg att de gör affären, trots att han representeras av Universal Twenty two. De som har så pass tydliga gängkriminella kopplingar att Göteborg tidigare sagt att man inte ska samarbeta med den agenturen. Det gällde bara ngr månader.
De är dock inte ensamma. De spelare som fick lämna AIK har ju inte slutat med fotboll i Sverige.
En uppdatering om Universal finns i denna pod från Fotboll Sthlm
Stenar och glashus, herr vrak. Stenar och glashus. Varje gång det köps en spelare av er eller apa sitter ni båda i sandlådan och kastar på varandra trots att det enda ni vet är vad ni läst på Twitter där allt som skrivs tydligen ska tas emot utan minsta tillstymmelse till källkritik.
Grattis till en fin försäljning dock. Av någon konstig anledning verkar det vara meriterande i Norge att ha floppat i Bajen.
Sten i glashus? Varför skulle jag vara talesperson för vad random bajare skriver på Flashback eller Twitter. Jag riktade mig till de individer det gällde här på Flashback, inte till alla gnagare eller djurgårdare.
Folk säger du har hybris men ger fönstret 5+ på en 10 gradig skala? Skulle iallfall ge de minst en 7a av 10 utan veta antal miljoner spenderade på medelmåttor. Vi är inte fotbollslabbet eller twitter här det är lättare för oss utvärdera alkisens värvningar efter säsongen. Speciellt när du tar med spelare som inte ens är värvade än.
Senast redigerad av buisnismannen 2024-03-23 kl. 22:47.
Sten i glashus? Varför skulle jag vara talesperson för vad random bajare skriver på Flashback eller Twitter. Jag riktade mig till de individer det gällde här på Flashback, inte till alla gnagare eller djurgårdare.
Ville bara poängtera att det är Söderfamily i sandlådan och skriker om 'bajenmiljoner' och agentavgifter varje gång det säljs eller köps någon. Sen om du personligen varit involverad orkar jag inte gräva fram även om jag är rätt övertygad om att även du tjatade om JGs sign-on.
Ville bara poängtera att det är Söderfamily i sandlådan och skriker om 'bajenmiljoner' och agentavgifter varje gång det säljs eller köps någon. Sen om du personligen varit involverad orkar jag inte gräva fram även om jag är rätt övertygad om att även du tjatade om JGs sign-on.
Du har fel, detta är det jag skrivit om Guidetti:
Tycker faktiskt JG får oförtjänt mycket skit, men det beror väl också på hans personlighet. Spelare som Guidetti, Djurdjic, AC etc. är tacksamma att såga för deras färgstarka personligheter och benägenheten att bli starkt ogillade av motståndarsupportrar.
Personligen har jag alltid gillat Guidetti sedan yngre ålder, lite pajas men på ett rätt oskyldigt sätt. Därför är det också odramatiskt för mig att erkänna hans kvaliteter. Han var definitivt ert största hot framåt i vårt derby, jämfört med typ Fischer som var helt värdelös.
Guidetti är den första spelaren jag skulle kunna tänka mig att ta en bärs med i gnaget eller dif sedan… Per Karlsson? - 21 mars 2023
Citat:
Tycker det är kul att gnaget värvar Guidetti. Dels för att jag tror att han kommer floppa sett till den enorma eknonomiska investering det innebär. Men även dels för han personlighet, kommer färga Allsvenskan och derbymatcherna än mer. - 22 februari 2022
Med den logiken ska jag alltså låta dig stå till svar varje gång en fellow gnagare på Twitter skriver något bisarrt? Bra att veta.
Det finns många andra klubbar som också gått i sidled! Det är ju inte så att "flest värvningar vinner" som trötte Bosse verkar tro.. Det måste till kvalitet också!
Senast redigerad av trazkei 2024-03-24 kl. 09:58.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!