2024-03-24, 05:18
Medlem
Haajibs avatar
Jag skulle också bli arg och rädd om jag gömde knark och vapen på mig, och blir visiterad varje gång jag skulle iväg och langa.
Citera
2024-03-24, 06:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Vad är problemet? Vi har bara "mamman" som gråter ut SVT, vi har inte den riktiga bakgrunden varför han bli punktmakerad.

Citat:
DOKUMENTATION OM HÄNDELSEN MED SAMUEL

I en orosanmälan som polisen skickat till socialtjänsten gällande Samuel står det att de känner oro för pojkens umgänge och att allmänheten den aktuella kvällen känt sig otrygga när de sett ungdomarna. Det står att Samuel inte misstänks för brott, men att polisen observerat pojkarna inne på pizzerian och att man senare gått fram och pratat med dem vid pendeltågsstationen.

Verkar ju som de inte valt ut honom helt random ut att de sett att han varit i umgänge med andra som polisen vet är springpojkar eller liknande. En anmälan till soc skickar man ju inte utan anledning.
Citera
2024-03-24, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Det låter utmärkt haha.

"Bend over and spread them" till ljudet av latexhandskar som dras på.

Äntligen får man lite valuta för skattepengarna.

Det är sådant här språk som gör att SD alltid kommer framstå som ett nasse-parti. Som ingen frisk vill ta i med tång.

Polisen ska bekämpa brott, inte ägna sig åt bacha bazi - lek med pojkar.

Det här är inte att bekämpa brott, det ger bara den vite mannen stånd över att dominera småpojkar.
Citera
2024-03-24, 06:13
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast svenskar är inget undantag utan kommer också att bli föremål för visitationer.
Allt går bra så länge man inte fattar att det gäller precis alla.

Exakt.

Om man inte försöker fundera så mycket själv på detta, så FINNS det ju redan exempel på liknande insatser från hela världen.
Jag är INTE övertygad om att detta är en bra idé.
Citera
2024-03-24, 06:21
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
Varför är man kvar i en visitationszon inte bara 1 gång utan dessutom 2 gånger när man vet att polisen är där och utför visitationer?
Visitationszoner är införda för att bryta upp områden där gäng befinner sig och tror dem äger.
Genom att stanna kvar i området visar man att man är en del av gänget som tror att dem bestämmer över området och därav en del av problemet man försöker motverka.

Om man bor där då?
Citera
2024-03-24, 06:22
Medlem
Smegmas avatar
Apan Samuel är nog en riktig svärmorsdröm…
Citera
2024-03-24, 06:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister
Det är sådant här språk som gör att SD alltid kommer framstå som ett nasse-parti. Som ingen frisk vill ta i med tång.

Det här är inte att bekämpa brott, det ger bara den vite mannen stånd över att dominera småpojkar.

Det är blattarna som ställer med 98 % av all jävelskap i Sverige.
Om blattarna inte gillar läget här kan de ju åka hem. Göra något bra för sitt eget land, i stället för att paja någon annans land.

Så särskilt många svenska män som tänder på brunlila småblattekukar finns det nog inte. Säkert ett och annat udda pervo dock. Kittlar det dig att tänka på det?
Citera
2024-03-24, 06:42
Medlem
citymormors avatar
Det kommer inom kort visa sig att Samuel är gängkriminell, smugglar knark och våldtar småflickor, har inte gjort det så är det bara en tidsfråga innan han gör det.
Citera
2024-03-24, 06:50
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Bagartorp - kontrollerades 3 x på 40 min - mamzen arg.

OBS Mamzen är negress från typ Eritrea/Etiopien.

När polisen stoppar bilar - utom vid kontroller där merparten stoppas o kontrolleras - så skall
detta dokumenteras.

När det gäller kroppsvisitationer som är ett omfattande ingrepp skall dessa dokumenteras.

3 x på 40 min är polistrack o polisövergrepp - men mer skall det blir för gossen enligt uttalande polis.

Kommer detta att fortsätta lär polisens visitationsrätter begränsas.

Tycker Ni detta är OK - är detta lagligt - Einmal Kann Keinmal Sein Aber Dreimal.

Luktar razze tycker jag som själv är både razze o homofob.

Vad borde polisen göra åt denna utsatta familj - svar ge dom en BR på Strandvägen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sharons-son-kontrollerades-av-polis-tre-ganger-pa-vag-till-fotbollstraningen

HAMNADE FEL - MOD VAR VÄNLIG FLYTTA TILL BROTT O BROTTSBEKÄMPNING DÄR JAG TRODDE JAG PUBLICERA TRÅDEN
Det är lite som är lite konstigt i den här berättelsen.

Samuel sades vara på väg till fotbollsträningen. Men innan dess har han och hans kompisar ätit pizza. Är det normalt att man äter pizza precis INNAN en träning? Varför äter en 16-åring middag på en restaurang en vardagskväll? Varför äter han inte middag hemma? Är det inte dyrt för 16-åringar att äta pizza?
Citera
2024-03-24, 06:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Bagartorp - kontrollerades 3 x på 40 min - mamzen arg.

OBS Mamzen är negress från typ Eritrea/Etiopien.

När polisen stoppar bilar - utom vid kontroller där merparten stoppas o kontrolleras - så skall
detta dokumenteras.

När det gäller kroppsvisitationer som är ett omfattande ingrepp skall dessa dokumenteras.

3 x på 40 min är polistrack o polisövergrepp - men mer skall det blir för gossen enligt uttalande polis.

Kommer detta att fortsätta lär polisens visitationsrätter begränsas.

Tycker Ni detta är OK - är detta lagligt - Einmal Kann Keinmal Sein Aber Dreimal.

Luktar razze tycker jag som själv är både razze o homofob.

Vad borde polisen göra åt denna utsatta familj - svar ge dom en BR på Strandvägen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sharons-son-kontrollerades-av-polis-tre-ganger-pa-vag-till-fotbollstraningen

HAMNADE FEL - MOD VAR VÄNLIG FLYTTA TILL BROTT O BROTTSBEKÄMPNING DÄR JAG TRODDE JAG PUBLICERA TRÅDEN

Den viktigaste frågan är var i helvete folk kan se var och när dessa visitationszoner är aktiva?
Citera
2024-03-24, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister

Trams! Att puntkmarkera kriminella element är polisen jobb. Att göra det obekvämt att vara ihop med fel människor.
Citera
2024-03-24, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Hört talas om ingen rök utan eld?

Polisen hade garanterat sina skäl.

Ja jag tänkte detsamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto