2024-03-23, 20:10
Medlem
Fizzlors avatar
Ta hinten och flytta hem.
Citera
2024-03-23, 20:43
Medlem
Tok-Franss avatar
Men hur var grabben klädd?

Tycker nästan han får skylla sig själv om han klär sig som en gangster.
Citera
2024-03-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Men hur var grabben klädd?

Tycker nästan han får skylla sig själv om han klär sig som en gangster.

Problemet här verkar ju vara att polisen inte pratar med varandra, hur kan man misslyckas med detta?

Såvida inte denna person bytte kläder vid varje kontroll så visar detta mer på polisens inkompetens.
Citera
2024-03-23, 21:24
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Det skulle aldrig anses ok i civiliserade länder med "visitationszooner" utomhus på allmän plats. Det kan helt enkelt inte rättfärdigas hur mycket idiot man än är.
Detta KOMMER att leda till fullskaligt krig mot staten…Det kan inte sluta på något annat vis, receptet lyder ” tag rättigheter och förtryck folket, till en viss gräns och invänta reaktion”.
Reaktionen kommer enligt min analys garanterat komma.

Filma alltid om lagfullt interaktioner med myndighetsutövare.

Men nu är det ju inte svenska folket som förtrycks. Så vi svenskar reagerar som mest med att poppa popcorn.

Missförstå mig rätt nu, visitationszoner är inte mitt partis hittepå, vi vill få ut de kriminella invandrarna.
Citera
2024-03-23, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Men nu är det ju inte svenska folket som förtrycks. Så vi svenskar reagerar som mest med att poppa popcorn.

Missförstå mig rätt nu, visitationszoner är inte mitt partis hittepå, vi vill få ut de kriminella invandrarna.

Fast svenskar är inget undantag utan kommer också att bli föremål för visitationer.
Allt går bra så länge man inte fattar att det gäller precis alla.
Citera
2024-03-23, 21:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Det skulle aldrig anses ok i civiliserade länder med "visitationszooner" utomhus på allmän plats. Det kan helt enkelt inte rättfärdigas hur mycket idiot man än är.
Detta KOMMER att leda till fullskaligt krig mot staten…Det kan inte sluta på något annat vis, receptet lyder ” tag rättigheter och förtryck folket, till en viss gräns och invänta reaktion”.
Reaktionen kommer enligt min analys garanterat komma.

Filma alltid om lagfullt interaktioner med myndighetsutövare.

Ja den här mamzen o hennes barn o ev man kommer ALDRIG att hjälpa någon ankdammspolis utan BARA OM DE TJÄNAR NÅGOT SJÄLVA PÅ DET

Eftersom problemen är Främmande Fågel-relaterade är det ju hederligare o ger mer respons hos infödingarna om de bara tillåts att visitera typ araber o negrer - då skulle bara en vänstermobb
ifrågasätta - nu är det ju väldigt konstigt eftersom alla kan drabbas bara man råkar passera jobba
eller hälsa på i fel område med reservation för att om man är såå Tunn-I-Lädret att man måste bo där
Citera
2024-03-23, 21:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mercadier
Det är ytterst inte honom polisen är ute efter, så länge han håller sig på mattan. Vår samtid kräver extraordinära insatser för att lösa extraordinära problem. Om de vantrivs råder jag dem att flytta.

Men han blev utsatt 3 x inom 40 min bra bevis för att de var just ute efter honom trots
att han spelar fotboll o kanske vill bli läkare eller advokat
Citera
2024-03-23, 22:31
Avslutad
Om han var hemma och pluggade istället som en normal människa så skulle han slippa det här och dessutom ha chansen att bli nåt. Två flugor i en smäll.
Senast redigerad av Juristen08 2024-03-23 kl. 22:42.
Citera
2024-03-23, 22:37
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ades
Problemet här verkar ju vara att polisen inte pratar med varandra, hur kan man misslyckas med detta?

Såvida inte denna person bytte kläder vid varje kontroll så visar detta mer på polisens inkompetens.
Varför ska poliserna rapportera varje inkräktare till varandra bara för något kriminell utlänningsyngel blivit kollad?
Du kan ju inte vara vettig eller ens sann i tankegången.
Citera
2024-03-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men han blev utsatt 3 x inom 40 min bra bevis för att de var just ute efter honom trots att han spelar fotboll o kanske vill bli läkare eller advokat
Snarare bevis för dålig samordning mellan olika polispatruller, i värsta fall. Så vitt vi vet är det mammorna som är upprörda och de tror på rasism. Deras gullefjun är så klart oskyldiga lamm intill dess att sönerna har erkänt att de är svarta får. Mammorna bryr sig inte om den omfattande kriminaliteten sett ur det perspektivet.
Citera
2024-03-23, 22:52
Avslutad
Det bästa vore ju att ta in militär.
Och införa riktiga zoner som man måste gå igenom.

Ta varenda jävel
Citera
2024-03-23, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mercadier
Snarare bevis för dålig samordning mellan olika polispatruller, i värsta fall. Så vitt vi vet är det mammorna som är upprörda och de tror på rasism. Deras gullefjun är så klart oskyldiga lamm intill dess att sönerna har erkänt att de är svarta får. Mammorna bryr sig inte om den omfattande kriminaliteten sett ur det perspektivet.

Nej för det skulle de kunna se via dokmentation.

De är alltså väääärdeeelööözaaa - sparka dom de skall inte ha rätt att vara poliser

Eller de är slapptaskar de vill plåga småbarn hela passen istället för att ta tag i jaga
de riktiga busarna - har ni glömt helikopterrånet då ankdammspolisen bara tittade
på o lät rånarna både ta pengaran o komma undan - begärdes det skadestånd av
ankdammspolisen o hur gick det - o hur var det med skyldigheten att ingripa mot
o förebygga brott - går inte att skylla på prioritering eftersom vi talar om extremt
grovt brott med många grova brottslingar inblandade o stora värden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in