2024-03-23, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Hört talas om ingen rök utan eld?

Polisen hade garanterat sina skäl.

Vem ska de kolla? Tant Agda som går till affären? Eller de som går till och från jobbet? De kollar dem som driver omkring, nätverken och vet vilka som strular.

Har man inget att dölja, så varför störa sig? Låt polisen sköta sitt arbete så det blir tryggt för oss andra!
Citera
2024-03-23, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men han blev utsatt 3 x inom 40 min bra bevis för att de var just ute efter honom trots
att han spelar fotboll o kanske vill bli läkare eller advokat

Kanske rör sig i utkanten av kriminella? Var då tacksam att polisen håller koll!
Citera
2024-03-23, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Som laglydig förälder till icke-kriminella barn hade jag varit glad och tacksam att dels mina barn bidrar till att bättra på bilden av förortsbarn och att polisen har en kraftig närvaro i ett område som uppenbarligen har stora problem med drogförsäljning. Men det är bara jag.

Håller helt med. Bara att förklara för barnen varför de gör det. Att det är för att få bort kriminalitet. Barnen har säkert hört talas om droger, bränder och skjutningar.
Citera
2024-03-23, 23:16
Medlem
Kiddieoxos avatar
Mamsen kan ta sin skitunge och åka hem till Etiopien om det inte passar.
Citera
2024-03-23, 23:21
Medlem
O till de som drabbas - anmäl anmäl anmäl

Om jag vill bo i en juste BR med NOLL i avgift men har inte råd
utan tvingas istället bo i hyresOrätt i Runkeby - forever eller under
tid för sparande till köpebostad i bättre läge - skall jag ständigt
plågas av polisen bara för detta - om svaret är bra varför inte
göra folkombyte vart 5e år - 20% av strandvägsfolket tlll Runkeby
i 5 år o Runkebyfolket till Strandvägen i 5 år
Citera
2024-03-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Det skulle aldrig anses ok i civiliserade länder med "visitationszooner" utomhus på allmän plats. Det kan helt enkelt inte rättfärdigas hur mycket idiot man än är.
Detta KOMMER att leda till fullskaligt krig mot staten…Det kan inte sluta på något annat vis, receptet lyder ” tag rättigheter och förtryck folket, till en viss gräns och invänta reaktion”.
Reaktionen kommer enligt min analys garanterat komma.

Filma alltid om lagfullt interaktioner med myndighetsutövare.
Du tycker inte att Danmark är ett civiliserat land?
Orsaken till att visitationszoner införs är att skitfolket är i krig mot staten redan. Så andas lugnt och drick din soja latte
Citera
2024-03-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
O till de som drabbas - anmäl anmäl anmäl

Om jag vill bo i en juste BR med NOLL i avgift men har inte råd
utan tvingas istället bo i hyresOrätt i Runkeby - forever eller under
tid för sparande till köpebostad i bättre läge - skall jag ständigt
plågas av polisen bara för detta - om svaret är bra varför inte
göra folkombyte vart 5e år - 20% av strandvägsfolket tlll Runkeby
i 5 år o Runkebyfolket till Strandvägen i 5 år
Du är dum i huvudet om du tror att alla blir visiterade det är naturligtvis människor som polisen vet hänger med kriminella som blir visiterade
Citera
2024-03-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Varför skulle man bli glad av att bli kollad av gestapo? Blev judarna glada av att kollas av SS?

Den liknelsen träffar inte rätt någonstans…
Citera
2024-03-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du är dum i huvudet om du tror att alla blir visiterade det är naturligtvis människor som polisen vet hänger med kriminella som blir visiterade

Juste svensk person åkte tåg helt fredligt o blev avplockad av k-pistbeväpnade poliser i norrköping
Citera
2024-03-23, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Bagartorp - kontrollerades 3 x på 40 min - mamzen arg.

OBS Mamzen är negress från typ Eritrea/Etiopien.

När polisen stoppar bilar - utom vid kontroller där merparten stoppas o kontrolleras - så skall
detta dokumenteras.

När det gäller kroppsvisitationer som är ett omfattande ingrepp skall dessa dokumenteras.

3 x på 40 min är polistrack o polisövergrepp - men mer skall det blir för gossen enligt uttalande polis.

Kommer detta att fortsätta lär polisens visitationsrätter begränsas.

Tycker Ni detta är OK - är detta lagligt - Einmal Kann Keinmal Sein Aber Dreimal.

Luktar razze tycker jag som själv är både razze o homofob.

Vad borde polisen göra åt denna utsatta familj - svar ge dom en BR på Strandvägen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sharons-son-kontrollerades-av-polis-tre-ganger-pa-vag-till-fotbollstraningen

HAMNADE FEL - MOD VAR VÄNLIG FLYTTA TILL BROTT O BROTTSBEKÄMPNING DÄR JAG TRODDE JAG PUBLICERA TRÅDEN
Varför är man kvar i en visitationszon inte bara 1 gång utan dessutom 2 gånger när man vet att polisen är där och utför visitationer?
Visitationszoner är införda för att bryta upp områden där gäng befinner sig och tror dem äger.
Genom att stanna kvar i området visar man att man är en del av gänget som tror att dem bestämmer över området och därav en del av problemet man försöker motverka.
Citera
2024-03-24, 00:07
Medlem
Lasselangfingers avatar
Well, med tanke på hur mycket droger gängen kränger genom kids så är det inte så konstigt och enligt mig helt rätt att visitera flera gånger, för dom springer ju inte runt med hela stashen på sig jämt till exempel.

Samt att en 16 åring med designer kläder topp till tå har självklart inte köpt dem själv med vita pengar..

Ja fortsätt så här!
Citera
2024-03-24, 00:09
Medlem
Flufffens avatar
Flashback har verkligen blivit familjeliv. Jublar när friheter tas ifrån er, ni har inget att dölja och det drabbar ingen oskyldig ju. Ni önskar utvisningar av kriminella blattar men mamma staten har andra planer och utökar istället sin kontroll och makt över er.

Då tänker man att ni borde bli besvikna men av någon anledning ser ni det som en vinst. Ni verkar lika tomma i bollen som politikerna ni avskyr. Förmågan att tänka begränsas av längden på näsan.

Vad är nästa steg tror ni, utvisningar eller fler inskränkningar i privatlivet och mer makt över oss? Givetvis skiter ni i vilket då ni saknar all form av integritet och litar blint på att staten som försatt oss i skiten nu kommer att styra upp. Hjärntvättade till max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in