2024-03-23, 14:58
Medlem
Giant Squids avatar
Sjukt osmart att börja dra anekdoter om gangbangs, det är som när Ola Rapace försökte skryta om att han suttit en vecka i en knarkarkvart i Bagis och skjutit heroin. Ridå direkt.
Citera
2024-03-23, 15:19
Medlem
Minns när jag var en tur i Stockholm en sommar som 11 åring. Mötte två kåta rikemans tjejer på stranden som va i 14-15 års åldern (tror dom var halvsyskon, men osäkert) som jag hade trekant med. Man var med om ett och annat skoj som liten men kanske var annat för Svenssons och moraltomtar.
Citera
2024-03-23, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happife11
Hur stor är Dogge Doggelito idag? Samt utomlands
”Stor”? ”Utomlands”? :-)
Citera
2024-03-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Tjejer är mycket tidigare utvecklade än killar. Men just det verkar sakna betydelse för dig?

En sexist till avslöjad. Det kryllar av er i tråden.
Sexist för man inte gillar när flickor med psykiska problem blir sexuellt utnyttjad? Skärp dig
Citera
2024-03-23, 16:04
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRISEagain
Sexist för man inte gillar när flickor med psykiska problem blir sexuellt utnyttjad? Skärp dig
Sexist för att du glömde nämna ålder på killen och tjejen. Skärp dig.
Citera
2024-03-23, 16:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Minns när jag var en tur i Stockholm en sommar som 11 åring. Mötte två kåta rikemans tjejer på stranden som va i 14-15 års åldern (tror dom var halvsyskon, men osäkert) som jag hade trekant med. Man var med om ett och annat skoj som liten men kanske var annat för Svenssons och moraltomtar.

Vaknade du sen i din blöta pojksäng och mamma fick tvätta sängkläderna åt dig.
Citera
2024-03-23, 16:35
Medlem
[quote=WordWarrior|87753142]Just precis. Feministernas hyckleri ligger i öppen dager.[/QUOT

usch ja
Citera
2024-03-23, 16:56
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Är du helt störd? Du vet ju att personer under 15 inte kan ha en åsikt och ta ansvar, det är alltså inte de som tjatat sig till sex, det är hon som manipulerat pojkarna till att vilja tjata och sedan fick hon dem att ha sex med henne allihopa.

Överdriver förståss, men vänd på det.. 15 åriga killen kommer hem och berättar att tjejerna i lågstadieklassen han bjöd ut i skogen igår bönade och bad så han knulla dem alla för att få tyst på dem så han kunde sova. En hel flock sju-åringar som blivit våldtagna alltså. Hur troligt är det att du hade klagat på lilla Lisa att det var hennes fel för hon slutade inte tjata och att det är hon som är förövaren här för hon tvingade pojken till sex....... Media hade lynchat dig och du hade hamnat i fängelse ens för att säga något så idiotiskt offentligt.
Jaha du är sån där hen som inbillar sig att könen är lika. Sådana som dig går det inte att diskutera med.
Citera
2024-03-23, 17:10
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?

Kan du snälla komma ihåg att klippa in något citat nästa gång
Citera
2024-03-23, 17:20
Avslutad
Doggan alltså När jag såg honom medverka på reklamen för OKQ8 "Korv på köpet", så var det nog det mest patetiska jag har sett. Han borde dra sig tillbaka från offentligheten så att pinsamheterna upphör.
Citera
2024-03-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vaknade du sen i din blöta pojksäng och mamma fick tvätta sängkläderna åt dig.
Hahahaha. Hörru Tjorven, hur många damer har du fått doppa i ditt liv? Tråkigt att du inte har något skönt minne från ungdomen. 😘
Citera
2024-03-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigeSvennen
Doggan alltså När jag såg honom medverka på reklamen för OKQ8 "Korv på köpet", så var det nog det mest patetiska jag har sett. Han borde dra sig tillbaka från offentligheten så att pinsamheterna upphör.

Kan detta vara en del av reklamkampanjen - att han drar en anekdot om en korvfest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in