Sjukt osmart att börja dra anekdoter om gangbangs, det är som när Ola Rapace försökte skryta om att han suttit en vecka i en knarkarkvart i Bagis och skjutit heroin. Ridå direkt.
Minns när jag var en tur i Stockholm en sommar som 11 åring. Mötte två kåta rikemans tjejer på stranden som va i 14-15 års åldern (tror dom var halvsyskon, men osäkert) som jag hade trekant med. Man var med om ett och annat skoj som liten men kanske var annat för Svenssons och moraltomtar.
Minns när jag var en tur i Stockholm en sommar som 11 åring. Mötte två kåta rikemans tjejer på stranden som va i 14-15 års åldern (tror dom var halvsyskon, men osäkert) som jag hade trekant med. Man var med om ett och annat skoj som liten men kanske var annat för Svenssons och moraltomtar.
Vaknade du sen i din blöta pojksäng och mamma fick tvätta sängkläderna åt dig.
Är du helt störd? Du vet ju att personer under 15 inte kan ha en åsikt och ta ansvar, det är alltså inte de som tjatat sig till sex, det är hon som manipulerat pojkarna till att vilja tjata och sedan fick hon dem att ha sex med henne allihopa.
Överdriver förståss, men vänd på det.. 15 åriga killen kommer hem och berättar att tjejerna i lågstadieklassen han bjöd ut i skogen igår bönade och bad så han knulla dem alla för att få tyst på dem så han kunde sova. En hel flock sju-åringar som blivit våldtagna alltså. Hur troligt är det att du hade klagat på lilla Lisa att det var hennes fel för hon slutade inte tjata och att det är hon som är förövaren här för hon tvingade pojken till sex....... Media hade lynchat dig och du hade hamnat i fängelse ens för att säga något så idiotiskt offentligt.
Jaha du är sån där hen som inbillar sig att könen är lika. Sådana som dig går det inte att diskutera med.
Doggan alltså När jag såg honom medverka på reklamen för OKQ8 "Korv på köpet", så var det nog det mest patetiska jag har sett. Han borde dra sig tillbaka från offentligheten så att pinsamheterna upphör.
Doggan alltså När jag såg honom medverka på reklamen för OKQ8 "Korv på köpet", så var det nog det mest patetiska jag har sett. Han borde dra sig tillbaka från offentligheten så att pinsamheterna upphör.
Kan detta vara en del av reklamkampanjen - att han drar en anekdot om en korvfest?