Citat:
Ursprungligen postat av
Svet-Landa
Menar du mig? Nej fan jag är inte från förorten. Eh nu ska vi se här nä inte jag.
Förorten tillhör Kenta och Stoffa och mig, Samt fantastiska kroppsarbetare (proläterer) och fattiga kulturarbetare (svenskar i DNAt) - Inga svartskallar. Samt varje svensk som inte har kapital till fin villa, arbetare om ni så vill. Samt alla svenskar som saknar lägenhet är fattiga och vill bygga ett renrasigt abc område i Sverige. Sossarna byggde miljonprojektet i Svenskvänlig agenda när sossarna med Tage och Per Albin sade. Vår styrka är att vi är ett homogent folk som tar hand om varandra. Svartskallar i förorten hör hemma i deras etniska hemland. Som är långt bort från Europa. Deras förort ligger i Asien, Afrika, Arabien eller Indianien i Sydamerika.
Dom spreds sig hit likt parasiter. NU skall dessa apor äntligen hem, och straffas i sitt hemland efter deras brott emot människor och Sverige.
Brottslingar som i detta fall skall sitta i fängelse i sitt etniska hemland. Deras folkslag skall deporteras hem. Det är mycket lätt när folkförnuft styr Sverige igen.