2024-03-22, 20:06
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Det var svar på en fråga!
H fungerar inte heller!
Ok då förstår jag. Trist för dig. Alla är olika.
Citera
2024-03-22, 20:17
Medlem
Citat:
2. Jag svarade på en fråga, där av P. (Har testat H flera gånger, utan resultat)
3. Äkta vara fungerar perfekt, denna halvsyntetiska vällingen fungerar inte alls.

När du äter dina "äkta vara" edibles har du gjort de själv?
Eller köper du "THC GODIS" från AT med abuddabididi fubanica i?

Om du gör de själv skulle förklara varför du får sådan god effekt för du kanske bakar och har i mer av the good stuff. Men vapes är en annan femma får du inte effekt där då är de då inte någon enzym som spökar.
Citera
2024-03-22, 20:37
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaknarHHC
När du äter dina "äkta vara" edibles har du gjort de själv?
Eller köper du "THC GODIS" från AT med abuddabididi fubanica i?

Om du gör de själv skulle förklara varför du får sådan god effekt för du kanske bakar och har i mer av the good stuff. Men vapes är en annan femma får du inte effekt där då är de då inte någon enzym som spökar.

Vad pratar du om?
enzym? Är du läkare, kemist?
Jag testade att äta en gång. Funkade Noll.
Äkta vara=Röka cannabis, Hasch
Jag bakar inget själv
Citera
2024-03-22, 20:53
Medlem
Citat:
Vad pratar du om?
enzym? Är du läkare, kemist?
Jag testade att äta en gång. Funkade Noll.
Äkta vara=Röka cannabis, Hasch
Jag bakar inget själv

Att du får effekt av att röka riktig cannabis är ju inte konstigt?
Att du inte skulle få effekt av dessa gummies där 1 påse är 10st godisar och varje godis är 5mg, om det nu är med enzymen att göra skulle vara logiskt.

"Det är försvinnande lite ämnen som gör dig hög i dessa svindyra "fantasier"
Har testat de flesta hhc-xx thc-xx"

Har du endast testat alla dessa i edibles? Och i de små mängder som säljs?
Och endast testat äta 1 gång? Och då följde du väl vad de rekommenderar antar jag?

Inte konstigt att man inte får någon effekt. Eller om man får så får man en svag första gången.
Möjligen placebo tbh.

Du kan läsa mer om detta här : https://trichomeinstitute.com/blog/c...-from-edibles/
Finns fler källor samt forsknings artiklar att läsa om du så önskar.
Citera
2024-03-22, 21:10
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Att du får effekt av att röka riktig cannabis är ju inte konstigt?
Att du inte skulle få effekt av dessa gummies där 1 påse är 10st godisar och varje godis är 5mg, om det nu är med enzymen att göra skulle vara logiskt.

"Det är försvinnande lite ämnen som gör dig hög i dessa svindyra "fantasier"
Har testat de flesta hhc-xx thc-xx"

Har du endast testat alla dessa i edibles? Och i de små mängder som säljs?
Och endast testat äta 1 gång? Och då följde du väl vad de rekommenderar antar jag?

Inte konstigt att man inte får någon effekt. Eller om man får så får man en svag första gången.
Möjligen placebo tbh.

Du kan läsa mer om detta här : https://trichomeinstitute.com/blog/c...-from-edibles/
Finns fler källor samt forsknings artiklar att läsa om du så önskar.

Det är så otroligt små mängder aktiva ämnen som gör dig hög, i alla dessa havsynteser.
Dessutom är de larvigt dyra, med tanke på den promille man får.
Citera
2024-03-22, 22:06
Medlem
Citat:
Det är så otroligt små mängder aktiva ämnen som gör dig hög, i alla dessa havsynteser.
Dessutom är de larvigt dyra, med tanke på den promille man får.
Du behöver inte stora doser i de mängder man brukar ha när det kommer till thc edibles. Iallafall inte med de flesta av dessa -P / P-O noider.

Men med THC-H så tycker jag väl de kunde varit lite större.

Men ja du de inte direkt prisvärt alls. Speciellt inte för priset motsvarande vad de faktiskt har i.
Citera
2024-03-23, 00:12
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Du behöver inte stora doser i de mängder man brukar ha när det kommer till thc edibles. Iallafall inte med de flesta av dessa -P / P-O noider.

Men ja du de inte direkt prisvärt alls. Speciellt inte för priset motsvarande vad de faktiskt har i.
Anledningen de inte har större doser är ju rätt uppenbart om man tänker det är nybörjare som är målgruppen.
Citera
2024-03-23, 06:02
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Anledningen de inte har större doser är ju rätt uppenbart om man tänker det är nybörjare som är målgruppen.

Fast det är ju bara nybörjare som vill ha högre doser. Se hur LD nu tvingats ändra sin alldeles utmärka produkt som man kunde sitta och puffa på och som var jätteskön till någon "starkare" bara för att nybörjare vill ha det så starkt som möjligt och helt skiter i effekten.

Det har ju varit det huvudsakliga problemet med alla de här produkterna - de har varit alldeles för starka så på ett bloss har man fått för mycket effekt. Och folk tenderar ju att vilja sitta och puffa på ett tag.
Citera
2024-03-23, 06:03
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:

Vad menar du? För 500 kronor för man thc-h vapes som räcker i veckor, jämfört med om man köper en femma vanligt hasch typ - det går ju åt på en kväll eller två. Det är ju det mest attraktiva med dom här produkterna - att det blir så billigt.
Citera
2024-03-23, 08:28
Medlem
ToorMans avatar
Citat:

Har hört att THC-B ska vara mer potent, men ännu dyrare.
Citera
2024-03-23, 12:47
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Fast det är ju bara nybörjare som vill ha högre doser. Se hur LD nu tvingats ändra sin alldeles utmärka produkt som man kunde sitta och puffa på och som var jätteskön till någon "starkare" bara för att nybörjare vill ha det så starkt som möjligt och helt skiter i effekten.

Det har ju varit det huvudsakliga problemet med alla de här produkterna - de har varit alldeles för starka så på ett bloss har man fått för mycket effekt. Och folk tenderar ju att vilja sitta och puffa på ett tag.

Därför måste företagen våga stå emot och sälja "säkra" produkter och vägleda kunderna.
Att bara försöka sälja så starka produkter som möjligt kommer slå tillbaka och skapa dålig pr och snabba på förbud.
Citera
2024-03-23, 12:49
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Vad menar du? För 500 kronor för man thc-h vapes som räcker i veckor, jämfört med om man köper en femma vanligt hasch typ - det går ju åt på en kväll eller två. Det är ju det mest attraktiva med dom här produkterna - att det blir så billigt.
1 edible med THC-H räcker en hel kväll för mig.
Är väl kanske 50 kr. Skulle säga det är väldigt billigt gämfört med andra droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in