2024-03-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKingIsDead
Hur mår Partybolaget egentligen??
Beställt innan från dom, senast förra veckan och det kom fram dagen efter.
Beställde från dom igen nu den 19e, med lite mer grejer, alltså för nästan 1900kr. Har inte hört av dom att det är skickat och kan ej spåra något, de svarar även ej på varken mail eller att ringa ??
Vad håller dom på med egentligen

Skumt. Jag har varit i kontakt med dem efter dess så de är uppe och fungerande. Har du inte ens fått något bekräftelsemail?
Citera
2024-03-21, 20:41
Medlem
TheKingIsDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Skumt. Jag har varit i kontakt med dem efter dess så de är uppe och fungerande. Har du inte ens fått något bekräftelsemail?

Fått bekräftelse mail på att dom tagit emot beställningen och att den väntas på att hämtas upp och fraktas, fick det redan på kvällen jag beställde, så vet inte vad dom håller på med lol
Citera
2024-03-21, 20:48
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Jag vet inte om den du citerade , är född tidigare än mitten av 90-talet, det var iaf då jag testade cb för första gången.
Jag var med från de första canabinoiderna kom ut och detta är definitivt det som varit närmst the real stuff. På sätt och vis är det bättre än riktigt röka (och tusen ggr bättre än alla "Spice sorter"). Ingen noja, jobbiga tankar etc, bara ett skönt lugnt brassliknande rus.
Det är nog din hjärna som inte är kompatibelt med ämnet.

90-talet då var jag mitt i yrkeslivet och gift
Skulle aldrig röka Spice, men många av alla THC-xx sorter är läskigt nära Spice.
Detta funkar första och andra gången, man blir otroligt snabbt van och det slutar fungera.
Jag har rökt ton under åren i perioder, men hade inte rökt något alls på 3 år och testade detta i våras, och då funkade det super första gångerna, sedan inte ett dugg.
Citera
2024-03-21, 20:49
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Det är just det som inte behövs. Sätter du i dig hela får du inte en trevlig upplevelse, är du novis kommer du däcka efter ett par timmar. Utan tolerans ska man inte ta mer än 1 bit och även det kan vara för mycket för vissa.

Leta upp den billigaste på nätet - hittar en för 319 kr - vilket alltså blir 64 kr per bit för någon utan tolerans som då får ett rus som sitter i ganska många timmar. Sen om man vill ta risken då det är en otestad produkt är en annan femma.

Köpte en påse mjukisar, tuggade i mig en i taget...märkte inte det minsta...helt bortkastat!
Citera
2024-03-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Köpte en påse mjukisar, tuggade i mig en i taget...märkte inte det minsta...helt bortkastat!

Ok. Är du dagligrökare?
Citera
2024-03-22, 15:40
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ok. Är du dagligrökare?

Nej, har inte rökt på flera år, innan detta.
Citera
2024-03-22, 15:42
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Vad var det för styrka på de?
Citera
2024-03-22, 17:50
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Vad var det för styrka på de?

Hero Zero | Gummies Fruit Mix 5mg THCP (10st)
Citera
2024-03-22, 18:00
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ok. THC-P. Åt en sådan för en stund sen och känner effekt.
Men tråden handlar ju om THC-H så får erkänna jag blev lite förvirrad.
Citera
2024-03-22, 18:49
Medlem
Citat:

1. Hero suger.
2. THC-P? (Tänkte du prata om att THCH etc inte skulle ge någon effekt alls)
3. Du intog edibles och fick ingen effekt? Konstigt vissa av oss har något annorlunda med våra enzymer i levern så vi behöver inta mycket större dos än någon som inte har det.
Senast redigerad av SaknarHHC 2024-03-22 kl. 19:06.
Citera
2024-03-22, 19:59
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ok. THC-P. Åt en sådan för en stund sen och känner effekt.
Men tråden handlar ju om THC-H så får erkänna jag blev lite förvirrad.

Det var svar på en fråga!
H fungerar inte heller!
Citera
2024-03-22, 20:02
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaknarHHC
1. Hero suger.
2. THC-P? (Tänkte du prata om att THCH etc inte skulle ge någon effekt alls)
3. Du intog edibles och fick ingen effekt? Konstigt vissa av oss har något annorlunda med våra enzymer i levern så vi behöver inta mycket större dos än någon som inte har det.

2. Jag svarade på en fråga, där av P. (Har testat H flera gånger, utan resultat)
3. Äkta vara fungerar perfekt, denna halvsyntetiska vällingen fungerar inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in