2024-03-23, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Ja jag tror inte på hela den där historien. Så 7-8 åriga pojkar bygger upp tält för att ha gruppsex? Isåfall våldtog pojkarna varandra också då minst en av dem bör ha varit utsatt för sexuellt våld redan innan. Det är inte ens ålder för puberteten och torde ha varit väldigt konstigt situation då det alltid brukar vara minst en våldtäktsman i sammanhanget av dessa "gruppaktiviteter".

Jag tror att han ljuger. Han låter precis som en lögnare när de ska berätta om sina sjuka fantasier och jag vill gärna se bevis på pojken som hamnade på sjukhus att en sådan existerade. Och ljuger han är det en stark indikation på att Dogge våldtagit tjejer.

Vi behöver börja prata om män som ljuger om sexuella övergrepp och det för att skydda offer som faktiskt utsätts på riktigt.

Låter det troligt att en 15 åring omger sig med en massa 7-8 åringar som hon sedan har sex med? Att en av pojkarna är såpass mentalt beräknande att han bygger en plats där de andra kan förgripa sig på henne? Och att hon dessutom skulle vilja ha alla de där barnen en efter en?

Är det något man hör omedelbart när det kommer till Dogge så är det att han har påtagligt låg intelligens och de människorna ljuger rätt friskt. Hans förstånd kan vara så lågt att hans "harmlösa" sexfantasi inte upplevs som något allmänheten ska reagera på eftersom han själv inte har tillräckligt hög IQ för att förstå andras värderingar eller iallafall för låg sådan för att beräkna konsekvenser.
Just det här att småungar skulle ha insikt nog att bygga ett tält så att de en och en i avskildhet kan ha sex med en tjej, det låter inte som 7-åringar. Det låter som en prostituerad som tar emot kunder. Jag tror inte att Dogge har hittat på detta, jag tror att han var betydligt äldre när det hände än vad han säger. 13-14-åringar kan nog komma på att bygga tält och stå på rad för sex. Tjejen hade förstås nån typ av problem som gick med på det. Men Dogge tycker att det är roligt 🤮. Kanske skrattet skulle fastna i halsen om han tänkte på sin egen dotter i den situationen?
Citera
2024-03-23, 02:32
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Just det här att småungar skulle ha insikt nog att bygga ett tält så att de en och en i avskildhet kan ha sex med en tjej, det låter inte som 7-åringar. Det låter som en prostituerad som tar emot kunder. Jag tror inte att Dogge har hittat på detta, jag tror att han var betydligt äldre när det hände än vad han säger. 13-14-åringar kan nog komma på att bygga tält och stå på rad för sex. Tjejen hade förstås nån typ av problem som gick med på det. Men Dogge tycker att det är roligt 🤮. Kanske skrattet skulle fastna i halsen om han tänkte på sin egen dotter i den situationen?
Du tror så mycket att du hittar på något som inte skett.
Sluta tro och kom in i verkligheten där allt du tror inte ens är på riktigt.
Citera
2024-03-23, 02:34
Medlem
Citat:
Exakt precis då skulle han tänka på sin egen dotter! Fan hade han gjort det hade det varit OK.
Nämen det är fördjävligt att man måste läxa upp folk, lära dom att dom lever i Sverige.
Nämen usch jag förstår att du mår dåligt.
Citera
2024-03-23, 02:49
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Dogge tar fram hela trollerilådan. Varför skulle en tjej som bara är 15 vilja ligga i ett tält och bli påsatt av av en hel grupp men småbarn som knappt ens vet vad sex är? Och att någon farsa skulle komma där och bryta armen av en liten pojke med helgipsat ben. Och att sen 7-8 åringar skulle förstå sig på att ta sig till ett sjukhus och söka upp sin kompis och att han skulle ligga där med gipsad arm? Bluff rakt igenom.
Jag snabbscannade inläggen.
This one wins.
Citat:
1+
Citera
2024-03-23, 03:07
Medlem
kl4sseKocks avatar
Va töntigt, minns själv när man i den åldern och lekte doktor torrjucka tjejerna och dom i sig tur gned sig mot en i kuddrummet på dagis.

Skön story man fick sig ett gott skratt,
Citera
2024-03-23, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Va töntigt, minns själv när man i den åldern och lekte doktor torrjucka tjejerna och dom i sig tur gned sig mot en i kuddrummet på dagis.

Fyfan att snuska på det viset vi e väl för fan i Sverige! Tänk dig noga för Aftonbladet kommer att skriva att du snuskade på dagis dessutom...
Hur gammal va du när detta snusket ägde rum?
Senast redigerad av Svet-Landa 2024-03-23 kl. 03:44.
Citera
2024-03-23, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Dogge tar fram hela trollerilådan. Varför skulle en tjej som bara är 15 vilja ligga i ett tält och bli påsatt av av en hel grupp men småbarn som knappt ens vet vad sex är? Och att någon farsa skulle komma där och bryta armen av en liten pojke med helgipsat ben. Och att sen 7-8 åringar skulle förstå sig på att ta sig till ett sjukhus och söka upp sin kompis och att han skulle ligga där med gipsad arm? Bluff rakt igenom.

Nej, det är nog inte bluff. Det här hände på mitten av 80-talet enligt honom. Jag var själv med om att en äldre flicka experimenterade sexuellt med mig som 2 år yngre bara några år senare i en lekstuga vid en lekpark och i källarvåningen på ett höghus. Även en tjej i min egen ålder i ett matförråd på fritids, fast med kläderna på. Det var en helt annan tid i ett helt annat land.
Citera
2024-03-23, 05:18
Bannlyst
Araberna - blattarna är samma djur som dogge och han indian mestiser från Chile - som är negrer hela bunten. Svartskallar som inte ska gå i samma skola som människor. Dom skall deporteras efter att fått sitt straff för våldtäkt. Dom har aldrig hört hemma i Sverige. Spöstraff och sen deportering till fängelse i sahara öknen eller Sydamerika i hans fall. Äckliga avskum till babbar. Straff med att dom skall ut.
Citera
2024-03-23, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Både och, du glömmer grupptrycket. Det kan vara en av pojkarna som varit utsatt för sexuella övergrepp, och ”leder” och hetsar på dom andra. Dogge beskriver ju själv att han inte ville gå hela vägen, utan juckade lite vilset, pliktskyldigt, typ mest symboliskt. Det var, enligt honom, aldrig fråga om en penetration.

Håller med dig till 100% att sexualiserade barn är en stor varningsklocka.

Nej, grupptrycket är inräknat.
Det är i många fall barn som utsatts för övergrepp som sedan sprider giftet till andra barn.

Dogge gjorde det säkert pga grupptryck, men jag syftade mest på tjejen och andra som "frivilligt" går hela vägen.
Citera
2024-03-23, 06:14
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock

Låter som det är en sådan historia som Dogge sen kryddat till att det faktiskt var sex som hände. Jag betvivlar starkt att ett gäng 7-9 åringar kan få stånd och ha fullbordat sex med en 15åring en efter en.
Citera
2024-03-23, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Låter som det är en sådan historia som Dogge sen kryddat till att det faktiskt var sex som hände. Jag betvivlar starkt att ett gäng 7-9 åringar kan få stånd och ha fullbordat sex med en 15åring en efter en.
Nu får du fan ge dig! Dom har snuskat med bar röv dessutom i Sverige. Dom är ju bevisligen islamister också. Fan alltså!
Citera
2024-03-23, 06:51
Medlem
Märkligt, men antar när du hänger med folk från förorten, så tänker du inte riktigt på vad du säger.

Nu var det inte så att Doggelito pratade med någon från tv4, utan riktiga blattar från orten.

Jag tror att han kom upp på höga hästar och ville imponera.

Han gör lite av en Paolo Roberto fast utan förlåtelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in