2024-03-22, 19:45
Medlem
magpies avatar
Vore ju kul om några kåta 7- eller 8-åriga latinos fixade till lite tjatsex med dogges två yngre döttrar och höra hans åsikter om saken.
Citera
2024-03-22, 19:45
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Om hon blev dit lurad på grund av att hon var mentalt funktionshindrad var det då okej också?
Jag funderade också på om så var fallet. Det var min första tanke.
Citera
2024-03-22, 19:51
Medlem
Haha Dogge är BASED!
Citera
2024-03-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.
Oj, det där kände jag inte till.

Kan du länka till källor?
Citera
2024-03-22, 19:56
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nothing to see here, move on.

En märklig historia som man kanske inte ska berätta (Dogge är superskön, men kanske inte världens smartaste kommunikatör).

Det verkar närmast som alla var barn i detta läge, barn gör konstiga saker. Undrar mest hur en 7-åring kan "ha sex"?
Citera
2024-03-22, 19:58
Medlem
Hur många dog på östfronten idag?

Buhu asså Dogge har..... KNULLAT!

Tönt Sverige
Senast redigerad av Svet-Landa 2024-03-22 kl. 20:05.
Citera
2024-03-22, 20:02
Medlem
GeleZachas avatar
Om man på allvar tycker att de 7-8 åriga grabbarna var våldtäktsmän, och den 15-åriga flickan offret, är man riktigt skadad.

Om det finns något offer i detta var det grabbarna. Tänk er den omvända situationen, hade ni på allvar tyckt att en 15-årig pojke var ett offer om 7-8 åriga flickor tjatade till sig sex?

När man är 15 är man byxmyndig och tillräckligt mogen för att kunna säga nej till tjat av småpojkar. Jag är inte övertygad om att det finns varken offer eller syndare i detta, men om det finns det är pojkarna offren och flickan syndaren.

Att se situationen som att en "stackars" 15-årig flicka blev sexuellt utsatt av 8-åriga pojkar är inte bara att anklaga småbarn för något de inte kan förstå, utan även att nedvärdera kvinnan något fruktansvärt. För jag kan lova (även om det säkert låter annorlunda nu) att samma personer hade sett pojken som peddo och våldtäktsman och flickorna som offer om situationen var det omvända.
Citera
2024-03-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Om man på allvar tycker att de 7-8 åriga grabbarna var våldtäktsmän, och den 15-åriga flickan offret, är man riktigt skadad.

Om det finns något offer i detta var det grabbarna. Tänk er den omvända situationen, hade ni på allvar tyckt att en 15-årig pojke var ett offer om 7-8 åriga flickor tjatade till sig sex?
Om det vore så är man rubbad och skadad. Som antagligen bara feminister kan vara.
Citera
2024-03-22, 20:09
Bannlyst
Dogger höll på att få en comeback.. Så bajsar han i byxan med en historia ifrån barndomen. Påminner liten om kungen av Kungsan, och hans bordellbesök.
Citera
2024-03-22, 20:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Fast du vet att han gjort sig känd som rappare och musikartist va och inte som en av landets främsta socionomer eller chef över socialstyrelsen?
Och det betyder att sunt förnuft inte är något man kan kräva... Bra i så fall får ju hans stjärnglans nu sitt rätta gloria.

Citat:
Det som är äckligast är alla som kommer från ett välordnat medelklasshem och anlägger och angriper med ett vuxenperspektiv gent emot någon som var sju år och levde i en helt annan värld, i en helt annan tid.
Jag växte upp i Fittja bl a på åttiotalet - vad gurglar du om?
Citera
2024-03-22, 20:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Vilka barn av idag har Doggelito som idol? Finns han ens på kartan numera. Vad jag vet gör han det inte så denna punkt är högst tveksam.
Så du tror att hans sista turnéer haft farbröder och tanter som målgrupp .. gulligt.

Citat:
Resten av din punkt handlar om hur man hanterade "lösaktighet" och sexuellt utnyttjande och våldtäkt jämfört med idag. Och inget kan jämföras. "lösaktighet" är inget brott utan helt en kulturell sak och kan omöjligen överföras i tid. Det som var sexuellt utnyttjande då klassas som våldtäkt idag utan att själva gärningen ändrats. Bara brottsrubriken. Åldrnarna när det är "våldtäkt" har också ändrats.
Det berättar om Dogges kvinnosyn - Lösaktig var inget ord man använde på åttiotalet - Det är Dogges bedömning av henne.

Citat:
Så det är så mycket som förändrats kulturellt (inlusive me too) och juridiskt att vi omöjligen kan jämföra vad som hände för 30-40 år sedan och sedan stämpla det med en juridisk lag-stämpel.
Det där var inte okej ens på åttiotalet -- din lilla mupp.
Citera
2024-03-22, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nothing to see here, move on.

En märklig historia som man kanske inte ska berätta (Dogge är superskön, men kanske inte världens smartaste kommunikatör).

Det verkar närmast som alla var barn i detta läge, barn gör konstiga saker. Undrar mest hur en 7-åring kan "ha sex"?
Svaret är att Dogge inte var 7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in