Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Hon ogillar män så mycket att hon tycker mindre om sitt nyfödda barn. Bara för att han har något mellan benen. "Pojkmamma" är ett svärord för henne.
https://www.youtube.com/watch?v=H3pRsDL2c9k&ab_channel=Gravidveckaf%C3%B6r vecka
Någon som kan förklara varför en sådan idiot och sexist ens refereras till?
Jag kan på hennes ordförråd och uttal med läfpning direkt härleda hennes utbildning och intelligenskvot. Och sådana kollar tjejer på? Urk.
Frisk tjej det där.
Nej men hon är en typisk husneger som vill passa in. Som Lawen Redar. De vet att de står under blondinerna och de accepterar det så länge männen står under dem.
Vad Dogge och Paolo står för är en utländsk sorts manlighet som har varit bannlyst bland svenskar i ungefär 20 år.
Då ändrades våldtäktsbegreppet och synen på sexköp och det har i takt med invandringen lett till att det finns två manliga kulturer i Sverige.
En feminiserad vit och en som uppfattas som babbig av svenska män därför att de vill pleasa sina kvinnor och den babbiga älskar svenska kvinnor så länge det är på deras villkor.
Jag drar ofta våldtäktsskämt när jag vill frysa ut svenska feministtjejer ur en grupp som är mixed invandrare och svenskar. Det funkar i regel klockrent.
Svenska killar borde komma med i matchen och sluta vara så väluppfostrade. De är längst ner på totempålen liksom. Tjejerna ligger ändå med babbarna.