2024-03-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
nej han säger ju det själv.
Perfekt, precis vad jag sökte. Var säger han det? I videon som TS länkade till?
Citera
2024-03-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Känns som han blir yngre och yngre varje gång han berättar den här historien.
Men oavsett hur det ligger till. Är han efterbliven som sitter och drar den som en kul historia och inte har någon slags omvärlds kännedom?

Nja, det är rätt skönt och befriande med människor som står utanför den oerhört snäva, moralistiska vänsterliberala och feministiska åsiktskorridoren och inte bryr sig särskilt mycket om vad dessa kretiner tycker och tänker.

Hade Dogge varit en kvinna hade samma vidriga feministkvinnor och "män" som hoppar på honom nu istället hyllat honom och erbjudit all sin sympati. Hyckleri och pearl clutching.
Citera
2024-03-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Jag kanske har missat men var ifrån har du fått att Dogge var 7 och flickan 15?

Vad förskönar han? Angående detta? Du är väldigt otydlig då du forsätter in på andra saker som inte har med detta fall att göra.

Men svara på: Om Dogge var 7 år, vilken är din källa?
Det är väl bara att läsa själv i media vad han dragit till med. Han var en kåt liten knatte på 7 år som tillsammans med dom andra gossarna byggde ett knulltält. Nu får du ta reda på resten själv.
Citera
2024-03-22, 19:15
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Perfekt, precis vad jag sökte. Var säger han det? I videon som TS länkade till?
i artikeln på aftonhoran..
Citera
2024-03-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Åldersskillnad, din obotligt korkade amöba. Men det är väl för mycket begärt att förstå för mindre begåvade. Du har inte ens lyckats förstå berättelsen utan enbart snappat upp delar av händelseförloppet och dessutom fått det fel. Det är så patetiskt att läsa det du skrivit att jag skäms för din skull.

Dogge och hans kompisar var 7-8 år och hon 15, byxmyndig.

Utifrån berättelsen var hon villig med alla men dom tjatade för att deras kompis skulle få delta också, enda anledningen att han inte skulle få delta var kompisens gips. Hon var äldre, hade makten och höll i trådarna. Att ge en grupp 7-8 åringar skulden i detta är skrattretande.

Sen att hennes pappa misshandlade den gipsade 7-8 åringen så att han bröt armen på det är en del i historien som fått allt för lite plats. Helt jävla galet.

Vänd på könen och fråga dig själv hur du skulle se saken då. Hycklare.
Du vet väl inte vilken intellektuell nivå hon befann sig på, eller hur. Frasen "det tänkte jag inte på" passar ganska ofta in på dig va?
Citera
2024-03-22, 19:20
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
nej han säger ju det själv.
Jaså, inte Sju bast då??

Du kanske tror Att om man har en pistol, när man är Åtta bast så är man Cool...?

"Free dogge", så är han i arrest, häktad eller brottsmisstänkt?
Så här fyrtio år senare (enligt dig)?

Håll dig ifrån tangentbordet...
Citera
2024-03-22, 19:25
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jaså, inte Sju bast då??

Du kanske tror Att om man har en pistol, när man är Åtta bast så är man Cool...?

"Free dogge", så är han i arrest, häktad eller brottsmisstänkt?
Så här fyrtio år senare (enligt dig)?

Håll dig ifrån tangentbordet...
"jag vet inte om jag var sju, åtta år" Förlåt.. Är ju sån otrolig skillnad på 7 och 8 år!

Om du håller dig från flaskan så håller jag mig från tangentbordet. Deal?
Citera
2024-03-22, 19:32
Medlem
Vem i hela friden bryr sig om "den där" egentligen? "Dogge Doggelito." lol Det enda han har är en mun full med tänder.
Citera
2024-03-22, 19:34
Bannlyst
Jaha låter som att flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej sen blev kompisen nedslagen av flickans farsa.
Senast redigerad av arnold124 2024-03-22 kl. 19:42.
Citera
2024-03-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.
Om hon blev dit lurad på grund av att hon var mentalt funktionshindrad var det då okej också?
Citera
2024-03-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
’När flickan sa nej tjatade han och vännerna tills de fick ett okej.’ - Dogge Doggelito (Aftonbladet)

Vad fan har han mer gjort som inte ens har kommit fram… SÅ jävla äcklig och skadad 😤
Det har väl gått rykten om honom i fan minst trettio år att han är sjuk i huvudet.
Han knullade en massa tjejer trots att hans cancersjuka tjej gick på behandling för det.
Så här ryktena gått i många år nu bekräftas det ju mer eller mindre vilken gris han är.
Citera
2024-03-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är väl bara att läsa själv i media vad han dragit till med. Han var en kåt liten knatte på 7 år som tillsammans med dom andra gossarna byggde ett knulltält. Nu får du ta reda på resten själv.
I länken till Afonbladet TS länkar till ser jag ingen information om åldrar.

Du kanske kan bemöda dig att hjälpa en gammal farbror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in