2024-03-22, 15:57
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Damage control om något han själv valde att berätta? Varför skulle han då berätta det överhuvudtaget? Märkligt hur vissa verkligen hårt väljer att helt grundlöst önsketänka fram scenarion som ingen har vittnat om.

Har du sett klippet? För det verkar vara efterhandskonstruktioner. Nej, jag tror inte på honom.
Citera
2024-03-22, 15:58
Medlem
Twitterturkens avatar
Kärringvänstern kommer se till så att "Dogge" får krypa till arbetsförmedlingen
Citera
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Har du sett klippet? För det verkar vara efterhandskonstruktioner. Nej, jag tror inte på honom.

Och om det stämmer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Småpojkar kan faktiskt vara riktigt äckliga!

Jag har varit med om att bli jagad och klämd på tuttarna t.ex...

Det är faktiskt väldigt obehagligt!
Ja usch, småpojkar i 7-9 ålder klämmer på dina tuttar. Det måste ha känts riktigt sexuellt även fast pojkarna inte ens är könsmogna och tänker sexuellt. Utan snarare tänker "roliga köttbiffar kvinnliga människor har" och när en börjar och får "positiv" respons, dvs du blir glad, sur, rädd, som triggar dem så kommer hela skocken och gör samma sak.

"Äckliga"? Det är du inte inte förstår eller kan hantera barn. Det är vad det är frågan om i ditt fall.
Citera
2024-03-22, 15:59
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Du menar alltså om jag blir övertalad av ett gäng 8-åriga flickor att sätta på dom och jag gör det - så kan jag inte bli dömd för detta? Jag har alltså inte våldtagit barnen?

Är man i numeriskt överläge med 3-1 och aggressiv i sin natur (jallas alla får vi förmoda).
och hon har sagt nej som ingångsvärde, ja då ligger utslag för tvång väldigt nära till hands oavsett åldrar.
Lagsystemet är inte svartvitt, man gör bedömning av helheten
Citera
2024-03-22, 15:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iceink
Dogge tar fram hela trollerilådan. Varför skulle en tjej som bara är 15 vilja ligga i ett tält och bli påsatt av av en hel grupp men småbarn som knappt ens vet vad sex är? Och att någon farsa skulle komma där och bryta armen av en liten pojke med helgipsat ben. Och att sen 7-8 åringar skulle förstå sig på att ta sig till ett sjukhus och söka upp sin kompis och att han skulle ligga där med gipsad arm? Bluff rakt igenom.
Ja, han ljuger ju så det sjunger om det - eller också var de betydligt äldre än 7-8 år.

Att han drar en sådan story visar ju oavsett vilken komplett avsaknad av omdöme han har.
Citera
2024-03-22, 16:00
Avslutad
De kvinnor som blir mest upprörda är förmodligen de som sysslar med barnvåldtäkt själva.

Konstigt att fokus hamnar på de minderåriga männen när det var kvinnan som var förövare.

https://ecpat.se/wp-content/uploads/2021/04/Forskningsrapport_ECPAT_Barn-utsatta-av-kvinnliga-fo%CC%88ro%CC%88vare_2019_webb.pdf

Citat:
I slutet av 80-talet var det inte tal om att kvinnor
kunde utsätta barn för övergrepp. Jag var ju den
som hade mest intresse av de här frågorna… jag
var uppmärksam och läste och det fanns ju i stort
sett ingenting. Det var obefintligt, antalet förövare
som var kvinnor. Det fanns inga anmälningar.

I slutet av 1990-talet vidgades bilden något och det
började beskrivas att även pojkar kunde utsättas
för övergrepp. Senare att nätet hade mycket med
övergrepp att göra, när barn började dokumenteras
i övergreppsmaterial online. Men tiden för att
diskutera kvinnliga förövare har aldrig riktigt tagit
fart menar informanterna, även om alla idag vet att
de finns.

Dogge fattade inte ens själv att han utsattes för ett övergrepp med dagens mått mätt.

Men det är också en effekt av apartheidsverige. Svenskar har en helt annan måttstock för vad en våldtäkt är än utlänningar.

Jag tror att Pernilla Wahlgren är en typisk kvinnlig förövare. Tobias Bader var 26 och Pernilla 44 och hon skryter om det för att förödmjuka och skaffa sig rubriker.

På det hela taget tror jag blondiner är de värsta förövarna eftersom de gråter till och med i riksdagen och det tas på allvar i det här landet.

Sverige är nog rätt slut som artist tbh. Ingen tar det landet på allvar längre när man hör debatterna och vad folk upprörs över.
Citera
2024-03-22, 16:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Och om det stämmer?
Då vill vi veta vilka de övriga uberkompententa småungarna var.
Citera
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Och om det stämmer?

I så fall har Dogge blivit sexuellt utnyttjad som 7-åring. Vilket också gör det hela anmärkningsvärt att ens berätta.
Citera
Medlem
Dogges mor förökade sig med två bröder så kanske inte så konstigt att han är udda vad gäller sånt.
Citera
2024-03-22, 16:02
Medlem
WhatsYourNames avatar
Jag blev med utnyttjad som barn och gjorde sjuka saker. Jag har ingen ångest för det. Tror jag. Men man kan inte gnälla på att någon som är 7 år gjorde nått sexuellt fel. Det är ju barn.
Citera
2024-03-22, 16:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
Dogges mor förökade sig med två bröder så kanske inte så konstigt att han är udda vad gäller sånt.
Så länge det inte var hennes egna bröder så skall det inte vara någon fara för genetisk abnormitet p ga det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in