2024-03-22, 15:42
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Men sluta vara en idiot. Han nämner inget om ålder på varken sig själv eller tjejen på intervjun på youtube. Bara att de va "små", inte barn. Har inget med feminism att göra. Snacka om att alla blir fördummade med dagens debattklimat, både vänster och höger.

Han säger klart och tydligt i artikeln att han och hans kompisar var 7-8 år och tjejen var 15.
Citera
2024-03-22, 15:43
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Men sluta vara en idiot. Han nämner inget om ålder på varken sig själv eller tjejen på intervjun på youtube. Bara att de va "små", inte barn. Har inget med feminism att göra. Snacka om att alla blir fördummade med dagens debattklimat, både vänster och höger.
Prova att läsa expressen-artikeln så kan du uttala dig efteråt.
Citat:
https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/
Tjejen var enligt Dogge runt 15 år. Själv var han sju eller åtta.

– Folk får väl ha reaktioner som de vill, men det var inte riktigt… det var så här när vi var små, säger Dogge Doggelito.
Citera
2024-03-22, 15:44
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag tog aldrig del av intervjun. Ännu mer märkligt i så fall med alla bimbos som hojtar om att småbarn borde fatta bättre än att ha sex med byxmyndiga.
Ja det är en del av det nya sjuka när man börjar ta 1984 som en ordbok.
Allt är tvärtom.
Citera
2024-03-22, 15:45
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Han säger klart och tydligt i artikeln att han och hans kompisar var 7-8 år och tjejen var 15.

Och det måste såklart vara sant.. Kan mycket väl vara damage control. Men jag har sagt mitt.
Citera
2024-03-22, 15:45
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Man kan fråga sig själv vad en 15-åring har för intresse av småbarn på 7-8.
Jag skulle säga att det är mer troligt att hon var 8-10
Han drog på 15 för att slippa bli anklagad (vilket han blev ändå iof..)

Så du utgår att han talar sanning om vissa saker, men inte annat? På vad grundar du det? Önsketänkande? Varför är inte allt lika väl påhittat? Varför skulle han välja berätta något som han inte skulle anse sig kunna vara ärlig om?
Citera
2024-03-22, 15:47
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
15-åringar som blir nertryckta av 8-åringar. Du har nog inga barn. En 8-årig pojke är RÄDD för 8-åriga tjejer som är större. En 15-årig tjej känns lika stor och gammal som hans mamma.

Tror du ska tänka att hon var yngre än så.. 15 var tillsnyggat.
Sen är han där med sina kompisar som är 3+, alla jallas som skriker hotar och beter sig aggressivt som jallas gör.
Citera
2024-03-22, 15:48
Medlem
Europes avatar
Citat:
Och det måste såklart vara sant.. Kan mycket väl vara damage control. Men jag har sagt mitt.

Damage control om något han själv valde att berätta? Varför skulle han då berätta det överhuvudtaget? Märkligt hur vissa verkligen hårt väljer att helt grundlöst önsketänka fram scenarion som ingen har vittnat om.
Citera
2024-03-22, 15:50
Medlem
Statsminister2030s avatar
Hade det varit tvärtom och killen hade varit 15 så hade han kallats "Monstret" här på Fb

Och alla kvinnor hade känt som tvingade att fördöma i diverse bloggar, insändare och krönikor.

Men nu var alla tydligen "offer". Kvinnor är nämligen alltid offer. Även när de mördar. Det är egentligen det enda som upprör mig. Att kvinnor alltid framställs som oskyldiga offer. Själv hade jag inte haft det minsta emot att få trycka på en 15årig tjej om jag var några år yngre.

Ingen är nåt jävla offer i den här historien. Det är bara jävla vänsterfeminister som ska leta offer hela tiden. Orsaken till det är art bara totalt värdelösa mobbade idioter som blir vänsterfeminister.
Citera
2024-03-22, 15:50
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Tror du ska tänka att hon var yngre än så.. 15 var tillsnyggat.
Sen är han där med sina kompisar som är 3+, alla jallas som skriker hotar och beter sig aggressivt som jallas gör.
Du vet alltså inget om varken 8-åringar eller 15-åringar, jag har 5 barn. Dina åsikter i tråden saknar värde. Du är bara sexist. Det är alltid mannens fel och en kvinna kan inte göra fel. Vad kan gå fel med den förenklade världsbilden.
Senast redigerad av Barents 2024-03-22 kl. 15:52.
Citera
2024-03-22, 15:52
Medlem
15 åring med 7 åring?
Tror inte det...

Snarare 13-14 årig tjej och ett killgäng mellan åldrarna 10-15 år.

Frågan är vad hon fick, utöver pojkkuk?
Cigg eller sprit av ledaren i killgänget?

Hursomhelst, så måste man vara extremt korkad för att dela med sig av detta skrattandes framför kamera när man är väldigt sårbar för "cancel culture".
Citera
2024-03-22, 15:54
Avslutad
Tjejen eller hennes pappa kanske träder fram. Om Dogge var 7 år borde det varit 1982.

Tjejen är då 57 år idag, pappan runt 80-90 år.

Gips-Olles version vore intressant också
Citera
2024-03-22, 15:55
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
15 åring med 7 åring?
Tror inte det...

Snarare 13-14 årig tjej och ett killgäng mellan åldrarna 10-15 år.

Frågan är vad hon fick, utöver pojkkuk?
Cigg eller sprit av ledaren i killgänget?

Hursomhelst, så måste man vara extremt korkad för att dela med sig av detta skrattandes framför kamera när man är väldigt sårbar för "cancel culture".
Ingen skyldig delar med sig av en våldtäkt, så själva delningen är snarast bevis för att det som skedde är korrekt beskrivet. Ingen berättar frivilligt en historia om ett brott, men ändrar på detaljerna så att han verkar oskyldig.

Oavsett, det finns många inblandade i denna berättelse och sannolikt kommer andra personers version av vad som hände fram under veckan. FB kan väl agera detektiver.

Jag tänker på slutet av boken Min barndom av Jan Myrdal. han avslutar med antagligen hans livs starkaste minne. Han sitter som liten kille på en höskulle och en äldre (om jag minns rätt) tjej kommer fram. "Nu ska vi mjölka kon" och gissa vad hon gjorde med lille Jans lille Jan.

Tada. Även unga tjejer är intresserade av sex. En chock för alla feminister.
Senast redigerad av Barents 2024-03-22 kl. 15:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in