2024-03-22, 15:17
Medlem
Hyperkits avatar
Rätt vanligt på 90-talet känns det som.

Kommer ihåg själv att det var en 15-17 årig tjej som gärna låg med killar bara för att dom skulle få känna på det, mot betalning. Hon tog alltid med killar till hennes gamla lekstuga hon hade som barn och så fick grabbarna göra det dom ville. Jag själv gjorde aldrig det, men jag känner folk som gjorde det.

Undra vad hon gör idag?

Inte friskt någonstans, rent av brottsligt då killarna kunde vara allt från 8-14 år.
Citera
2024-03-22, 15:24
Medlem
Rastapunxs avatar
Ingen som reflekterar på att de inte hade sex utan bara juckade lite utan penetration?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Märklig historia. Kan en sjuårig pojke ens genomföra ett samlag som aktiv part?

Ja, man kan läsa att han aldrig stoppade in den, utan bara juckade emot och han var livrädd. Men den byxmyndigt tjejen hade sagt att nu var det ens tid och han blev rädd.
Citera
Medlem
Barentss avatar
Det är kvinnorna som kommenterar som är sexister, inte Dogge. Enligt dessa kvinnor är det otänkbart att en tjej ger sin kropp till små pojkar och därför måste Dogge vara en våldtäktsman. Enligt oss andra icke-sexister har även 15-åriga tjejer en vilja och tankeförmåga och en del använder detta för sex.

Ändå rätt kul hur inte en enda kvinna på nätet kommenterar att tjejen hade barnsex. Hon är helt klart en predator.
Citera
2024-03-22, 15:26
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Han säger i för sig "En shuno byggde ett tält i skogen". Jag trodde det var hennes tält. Ja, de var säkert i samma ålder hela bunten. Förmodligen var det hon som blev utnyttjad av killarna också.
En 7-8-årig pojke utnyttjar inte en 15-årig tjej. Det är självklart att det var åt andra hållet. Du verkar sakna vett totalt, har du aldrig sett en sju-åring?

Med dagens lagbok är detta våldtäkt av barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Åldersgrejen är nog en efterhandskonstruktion. Att han påstår att hon var 15 är ju bara för att det sammanfaller med byxmyndigheten. Hon kan ha varit 13-14 och killarna något år yngre skulle jag tippa.

Om han behöver ändra på något så behövde han ju inte säga nåt alls.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Verkar troligt imo. Jag Känner igen det från min egen barndom. Jag vågade dock inte gå in till tjejen som var i en stor garderob. Fast då var det nog bara att man visade sig nakna för varandra tror jag. Fast vi misstänkte att en av killarna hade haft sex med henne. Eller sex, vet inte vad man ska kalla det när man är barn. Barn experimenterar.

Men nu verkar det som att "Dogge" och hans vänner i 7-8 årsåldern, blev våldtagna av en porrig 15-åring!

Det är ju helt absurt, stackars "Dogge" och hans vänner blev traumatiserade för livet av denna yppiga flicka och för att rädda sig själva, vänder de historien till att DE blivit våldtagna...

Det låter mer som en efterkonstruktion!

Barn experimenterar som du skriver...
Citera
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.

Man kan fråga sig själv vad en 15-åring har för intresse av småbarn på 7-8.
Jag skulle säga att det är mer troligt att hon var 8-10
Han drog på 15 för att slippa bli anklagad (vilket han blev ändå iof..)
Citera
2024-03-22, 15:28
Medlem
Om nu historien stämmer så är det intressant att se att i extremfeminismens högborg Sverige så är det Dogge som är förövaren trots att han var 7-8 år och blev utsatt för ett övergrepp av en betydligt äldre tjej. Kvinnor kan aldrig göra fel eller ta ansvar för sina handlingar i detta sjuka land.
Citera
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Man kan fråga sig själv vad en 15-åring har för intresse av småbarn på 7-8.
Jag skulle säga att det är mer troligt att hon var 8-10
Han drog på 15 för att slippa bli anklagad (vilket han blev ändå iof..)
Vad bygger du dina skarpsynta observationer på? DNA? Årtals-analys? Feminism?

En 8-åriga flicka fixar ett tält i skogen och bjuder in flera 15-åringa pojkar. Hört från din hjärna på sistone?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ingen som reflekterar på att de inte hade sex utan bara juckade lite utan penetration?

Ja iallafall sa Dogge att han inte stoppade in den utan juckade bara. När hon sa att det var hans tur blev han livrädd.
Citera
2024-03-22, 15:29
Medlem
Blondinss avatar
Läste denna tidigare idag.

Först tyckte jag det var jävligt osmakligt av honom att sitta och prata om att dom turades om med att ligga med en tjej i ett tält och att han skrattade åt det.
Sedan kommer det ju fram att dom var ju 7-8 år och hon var 15 - så pojkarna blev enligt lagen våldtagna och sexuellt utnyttjade av en byxmyndig tjej.
Dogge skrattar fortfarande åt det och säger "Det var en kul grej".

Det intressanta i denna händelse är att trots att Dogge säger att han och hans kompisar var 7-9 år och tjejen var 15, så väljer då kvinnor att fokusera på att "Men kan du inte tänka dig hur flickan mådde? Hon kan ju inte mått så bra som gjorde såhär?"
Mycket märkligt att dom väljer att fokusera på den byxmyndiga flickan istället för pojkarna som blev sexuellt utnyttjade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in