2024-03-22, 14:50
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon81
Va är det för tveksam sexualitet du hört om?
Nu blev jag nyfiken 🤓

Det får du efterforska på egen hand.
Citera
2024-03-22, 14:53
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?
Han berättar bara hur det var när han var liten, historien låter dock lite skarvad. Att moralister rasar är inget nytt.
Men Dogges reklam-gigg lär nog bli glesare i landet konsensus.
Citera
2024-03-22, 14:53
Avslutad
För det första tror jag hela historien är påhittad, låter som typiskt "orten" machosnack. Växte själv upp med ett par sydamerikaner och juggar som skröt om hur de "legat" med en brud fast de i själva verket satt 5 pers och runka till en porrtidning i skogen. (Väldigt få hade internet på den tiden...)

För det andra var hon enligt honom 15 och han 8, detta skulle rent juridiskt sedan reformen 2005 klassats som våldtäkt mot barn oavsett samtycke. Hur lagen såg ut på 80-talet är jag inte insatt i och det spelar kanske ingen roll heller, det är i vart fall väldigt märkligt att de går till attack mot honom.. och att sedan pappan till dottern slog en gipsad yngling så han själv fick gipsa handen, jo tjena.
Senast redigerad av sweetcrypto 2024-03-22 kl. 14:56.
Citera
2024-03-22, 14:57
Medlem
Jag var kompisar med några som gökade i 12-13-åldern. En flicka och 4 pojkar.

Låter ungefär som Doggelitos histora fast mina kompisar kanske var yngre.

Barn är barn och vet inte de vuxnas "regler". "Du kan inte ligga med mer än en åt gången för då är det 'fel'". Särskilt som det mina kompisar gjorde hände för över 40 år sedan.
Citera
2024-03-22, 14:57
Avstängd
Fan vad många ängsliga moralpaniks människor det finns I tråden :P

Som tidig tonåring kunde ju lite allt möjligt hända, om ni inte fick uppleva det utan satt inlåsta och samlade på frimärken istället så kanske det inte är så konstigt att ni inte förstår eller tror att det är påhittat. Men sjukare saker har absolut hänt =P
Citera
2024-03-22, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Såg klippet nu. Han nämner inget om sin ålder. Bara " vi var små, innan man tog droger".

Skulle tippa på att han var 12+.

Åldersgrejen är nog en efterhandskonstruktion. Att han påstår att hon var 15 är ju bara för att det sammanfaller med byxmyndigheten. Hon kan ha varit 13-14 och killarna något år yngre skulle jag tippa.
Citera
2024-03-22, 15:00
Medlem
Autobahn76s avatar
Helt övertygad om att han ljuger om hur gammal han var för att i efterhand förmildra det hela. Säga vad man vill om Dogge men taktkänsla är inte hans starkaste egenskap. Jag kan tänka mig att många tolkar det hela som att han öppet går ut med att han varit med på en gruppvåldtäkt och sedan skrattar han åt det hela. Men han tycks inte fatta vad han ställer till med… Det borde ta hus i helvetet där ute nu hos ultrafeministerna. Han lär få det ordentligt svettigt ett tag. 😅
Senast redigerad av Autobahn76 2024-03-22 kl. 15:05.
Citera
2024-03-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
För det första tror jag hela historien är påhittad, låter som typiskt "orten" machosnack. Växte själv upp med ett par chilenare som skröt om hur de "legat" med en brud fast de i själva verket satt 5 pers och runka till en porrtidning i skogen.

För det andra var hon enligt honom 15 och han 8, detta skulle rent juridiskt sedan reformen 2005 klassats som våldtäkt mot barn oavsett samtycke. Hur lagen såg ut på 80-talet är jag inte insatt i och det spelar kanske ingen roll heller, det är i vart fall väldigt märkligt att de går till attack mot honom.. och att sedan pappan till dottern slog en gipsad yngling så han själv fick gipsa handen, jo tjena.

https://www.expressen.se/noje/kronikorer/fanny-svard/kanske-ar-alla-offer-i-dogges-historia/

Rubrik: Om tjejen är 15 och pojken 7 - vem utnyttjar vem? Man tror inte det är sant. Ändra rubrik till pojken var 15 och tjejen 7 - vem utnyttjar vem? Den rubriken skulle aldrig komma ifråga. Är ju ett brutalt överfall då i form av våldtäkt mot barn. Precis som du säger. Borde ju rimligen vara det nu också.

Egentligen är detta bara löjligt. Har någon farit illa?
Citera
2024-03-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur kom det sig att hennes pappa kom dit? Hur fick han reda på det? är det vanligt att femtonåringar glatt och stolt berättar för pappa att hon just haft sex med en hel hord småblattar? Eller... var det så att hon storgråtandes gick hem och förtvivlat grät för pappan om vad hon just råkat ut för?

Ja det där är en helt och hållet påhittad, välkryddad rövarhistoria. Finns ingen rimlighet öht. Vilka ortenkillar/barn på 80-talet hade ens ett tält? Var satte de upp det? Hur kunde pappan hitta dem? Varför skulle han riva sönder tältet i smådelar? Hur kunde de ta sig till sjukhus och hitta sin kompis? osv osv. Allt är såklart påhittat.
Citera
2024-03-22, 15:06
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Åldersgrejen är nog en efterhandskonstruktion. Att han påstår att hon var 15 är ju bara för att det sammanfaller med byxmyndigheten. Hon kan ha varit 13-14 och killarna något år yngre skulle jag tippa.

Han säger i för sig "En shuno byggde ett tält i skogen". Jag trodde det var hennes tält. Ja, de var säkert i samma ålder hela bunten. Förmodligen var det hon som blev utnyttjad av killarna också.
Citera
2024-03-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Poängen är som inlägget jag citerade är inne på, det verkar inte troligt. Han ljuger förmodligen om det som damage control.

Verkar troligt imo. Jag Känner igen det från min egen barndom. Jag vågade dock inte gå in till tjejen som var i en stor garderob. Fast då var det nog bara att man visade sig nakna för varandra tror jag. Fast vi misstänkte att en av killarna hade haft sex med henne. Eller sex, vet inte vad man ska kalla det när man är barn. Barn experimenterar.
Citera
2024-03-22, 15:13
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiJon
Kvinnor ser sig alltid som offer, oavsett. Majoriteten av de kvinnliga inläggen bekräftar detta.
Patetiskt.
Ja det är patetiskt. Många patetiska män söker samma typ av erkännande och bekräftelse i offerform i Sverige idag. Vänsterns roligaste aktivitet, mest offer vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in