2024-03-22, 14:26
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Från artikeln i AB:

Poängen är som inlägget jag citerade är inne på, det verkar inte troligt. Han ljuger förmodligen om det som damage control.
Citera
2024-03-22, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Poängen är som inlägget jag citerade är inne på, det verkar inte troligt. Han ljuger förmodligen om det som damage control.
Så kan det förstås vara. Fick dock intrycket att en del trodde att åldern hade uppstått i tråden helt spontant, så jag ville bara påpeka att det är något Dogge faktiskt sagt.
Citera
2024-03-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Troligen har inte tio kvinnor utsatt dig för någon incident och ärligt talat bryr sig ingen.

Jag är ju kvinna, ditt miffo.

Varför kommenterar du i så fall?

Jag upprepar: Kvinnor ser sig alltid som offer, oavsett. Majoriteten av de kvinnliga inläggen bekräftar detta. Och det är tyvärr enbart patetiskt.
Senast redigerad av AnkiJon 2024-03-22 kl. 14:36.
Citera
2024-03-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Miffo kan du vara själv och din ilska hjälper ingen.
Är det nån terapi du försöker med, ditt miffo? Mig angriper du inte ostraffat.

Ny artikel i Expressen:

https://www.expressen.se/noje/kronikorer/fanny-svard/kanske-ar-alla-offer-i-dogges-historia/

"Om en tjej är femton och killarna är sju, vem utnyttjar då vem?

Jag tycker Dogges förtydligande belyser att många pojkar har sin första sexuella upplevelse extremt tidigt – och med mycket äldre tjejer. "
Citera
2024-03-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Låter konstigt som fan. Tror han var äldre än 7…

Klart som fan han var äldre än 7.
Det förstår nog varenda jävel
Citera
2024-03-22, 14:43
Avslutad
jävla löjligt… Om dom var barn och hon var 15 så kunde hon gått därifrån när hon ville men hon ville vara kvar.
Citera
2024-03-22, 14:43
Avslutad
Då har vi sett Dogge i sin sista reklamfilm. Vilken jävla loser. Att inte fatta som vuxen att en sån händelse är störd och onormal utan sitta och garva åt den. Och dessutom inte fatta att reklamjobben försvinner. Märkligt förresten att det var ”tjejen som ville” när det tydligen var en kille som byggde tältet och killarna som tjatade för att den gipsade killen skulle få vara med. Men ”det var tjejen som ville”, Dogge.
Citera
2024-03-22, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?

Det är mycket sannolikt att den där 15-åriga tjejen agerade som hon gjorde pga eget trauma, självskadebeteende och/eller någon sorts försvårande diagnos, kanske intellektuellt funktionshinder. Fruktansvärt oavsett. Skrattar han åt detta minne så innebär det att han även skulle kunna skratta om hans barn var den där 15-åriga tjejen. Skulle han göra det? Troligen inte. Man kan inte skjuta folk för att de kommer ut som hjärndöda men hjärndöd är han likväl, DD.
Citera
2024-03-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Att Dogge är dum i huvudet är ju inga nyheter. Men några saker jag reagerar på. Känns jävligt osunt att vara i den typen av situationer när man är sju år gammal. Har hört om Dogges tveksamma sexualitet från bekanta och det här kan ju ge en delförklaring till varför det ser ut som det gör.
Dogge säger att tjejen ville och var drivande, men samtidigt att hon sa nej och att de tjatade tills hon gick med på det. Det låter som ett övergrepp i mina öron och en fundering är hur gamla de andra pojkarna var. Jag tror att Dogge inte riktigt reflekterat kring den här händelsen, vad han utsattes för och vad de utsatte den här tjejen för. Kanske kan kritiken som han välförtjänt kommer få kan leda till lite nya insikter och självreflektion.
Va är det för tveksam sexualitet du hört om?
Nu blev jag nyfiken 🤓
Citera
2024-03-22, 14:46
Medlem
Blaskas avatar
Vänd på steken och tänk er en 15-årig kille som låter massa sjuåriga tjejer komma in och testa lite. Man kanske inte ska tycka alltför illa om Dogge pga detta. Sen är han helt hjärndöd som berättar publikt om det.
Citera
2024-03-22, 14:48
Medlem
carminaburanas avatar
Det här händer, och det är tjejen som instigerar det. Jag är trött på att tjejer ALDRIG ses som förövare eller instigatörer, det är bara män, äcen om de är häften så gamla och barn. Jag ser inget fel med vad han sagt eller gjort. På vår skola fanns det äldre tjejer som tvingade yngre barn att pussa dem, och det finns otaliga exempel på kvinnor som gillar att ta unga tonårignars oskulder. Samtosogt när vi gick på högstadiet så var det en jävla massa tafsande från killarna och tjejerna, samt att killarna ofta bröt sig in i tjejernas omklädningsrum, borrade hål i väggar för att kunna kolla in i duschrummet. Tjejerna gjorde samma sak som retribution.
Npgon gruppvåldtäkt var det definitivt inte, det var ett gäng nyfikna grabbar under 10,och en brud som kanske had problem, men hon kanske trodde hon gjorde dem en tjänst och tyckte det var kul, vem vet, hon kanske tände på det. Han sitter ju för fan inte och medvetet erkänner en gruppvåldtäkt. Det är ett minne från när han var barn.

Att han ens nämnde det är ju en annan fråga och hans karriär är nog kokt, för att folk klarar inte av att se nyanser. Tjejerna som är med på turneen kommer hoppa av, och han kommer bli cancellerad. För ingenting.
Senast redigerad av carminaburana 2024-03-22 kl. 15:02.
Citera
2024-03-22, 14:49
Medlem
Full-Retards avatar
37:10

Fråga: varför har snubben en rosa kudde på magen/skrevet?

Tror dogge har rökt sönder sin verklighetsuppfattning.
Han, paulo och timell kan väll dock starta nått ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in