2024-03-21, 22:08
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Kan ju jobba som bögproffs. Den sadistiska ådran finns ju där, så kan nog tjäna bra.

Ännu värre skulle vara om han var smygbög och att detta kommer som en chock för alla hans närstående 🫨😭
Citera
2024-03-21, 22:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Jag tror det är Malmö TR B 14834-23. Alla aktbilagor är sekretessmarkerade. Men Patrik Sjöberg är i alla fall vittne.

https://gofile.io/d/vb2jK5

.

Ännu en polis som får särbehandling när han begår brott.
Citera
2024-03-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Fast när de tänker med lilla huvudet spelar det ingen roll om det stora huvudet är smart.
Så är det. Sexlusten är en av våra starkaste drifter. Den är ofta så stark att den slår ut förmågan till riskbedömning, konsekvenstänk, och moraluppfattning.

Det är inte konstigt att vissa män begår eller vill begå sexualbrott. Det är konstigt att inte fler gör det.
Citera
2024-03-21, 23:03
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Vad jobbar man som efter ett avskedande från poliskåren?

Nu har jag inte läst chatt loggarna så jag vet inte hur pass äcklig han var men jag skulle vilja tänka mig att hans fantasier tog tag i honom och att när det väl skulle gälla så skulle han backa undan och komma till besinning med sig själv.

På valfri tjänst hos RFSL...
Citera
2024-03-21, 23:57
Medlem
Hur blir det med pedo ex-poliser i anstalt i Sverige, är det som i USA med pedo avdelningar eller kommer han få smaka på en och annan smäll?
Citera
2024-03-22, 00:24
Medlem
Polisanställd och kriminell pedofil går väl hand i hand ändå, kryllar av dessa inom myndigheten.
Citera
2024-03-22, 00:27
Medlem
swehacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilelektro
Hur blir det med pedo ex-poliser i anstalt i Sverige, är det som i USA med pedo avdelningar eller kommer han få smaka på en och annan smäll?
De hålls absolut separat från andra fångar, vad tror du egentligen? Men jag har ju hört rykten om misstag där pedos hamnat bland andra fångar och då får de bank.
Citera
2024-03-22, 00:46
Alla polis"anställda" är inte poliser. Han kan teoretiskt sett vara en vaktmästare.
Citera
2024-03-22, 02:38
Moderator
Parongatans avatar
Pedofilen är i den här frågan inte polisman, utan civilanställd inom polismyndigheten. Alltså, inte en polis utan en person som arbetar för polisen inom myndigheten. Han kan vara allt från någon som tar emot besökare i receptionen till någon som fyller på toalettrullar på skiterian.
Citera
2024-03-22, 02:41
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Så är det. Sexlusten är en av våra starkaste drifter. Den är ofta så stark att den slår ut förmågan till riskbedömning, konsekvenstänk, och moraluppfattning.

Det är inte konstigt att vissa män begår eller vill begå sexualbrott. Det är konstigt att inte fler gör det.

Och det är konstigt att män inte dödas av kvinnor när de begår så många sexualbrott!
Citera
2024-03-22, 02:42
Citat:
Ursprungligen postat av swehack
De hålls absolut separat från andra fångar, vad tror du egentligen? Men jag har ju hört rykten om misstag där pedos hamnat bland andra fångar och då får de bank.

Han lär inte bli poppis!
Citera
2024-03-22, 02:46
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Eller så visste han att det kunde vara en fälla och skulle vara smart?

Vad menar du med smart?? Han trodde säkert att han inte kunde åka dit. Ren hybris. Nåväl, ut i kylan och lär!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in