2024-03-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Brukar vara det vanliga. Först en screening. Är det positivt skickas det vidare för analys. Då ser man precis vad det är och vilken mängd etc.

Så arbetsgivaren får veta hur mycket som finns i kroppen ?
Citera
2024-03-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninen1213
Så arbetsgivaren får veta hur mycket som finns i kroppen ?

Yes, de får reda på värdet ja!
Citera
2024-03-18, 01:00
Medlem
Hur länge skulle thc kunna sitta kvar i pisset om man säg rökt cirka 6 gånger under 3 veckor senast va i tisdags ?
Citera
2024-03-18, 14:19
Medlem
Ber om ursäkt för ovettiga frågor på förhand!

Är det någon som har varit avonova och gjort drogtest? Någon som kan dela info om de och hur deras tester är ? Nåt jag bör tänka på ?
Citera
2024-03-18, 22:28
Medlem
Citat:

Är det någon som har varit avonova och gjort drogtest? Någon som kan dela info om de och hur deras tester är ? Nåt jag bör tänka på ?

Jag lämnar där, de gör övervakat UP och skickar på analys till karolinska
Citera
2024-03-19, 00:32
Medlem
trainriders avatar
Dum som jag va så tog jag ungefär 0.7g kokain IV ikväll tog sista dosen för 5min sedan, ska lämna UP på fredag. Så tror ni att jag har nån chans att hinna bli ren tills på fredag? Testet kommer ske kl 11 och det är vanliga 12-stickor som används, dock skickas det på analys om stickan skulle visa positivt. Borde ju gett fan i laddet eftersom jag visste om provet men dum i huvudet som man är så tänker man inte på konsekvenserna fören det är försent
Inte hela världen om jag torskar kommer bara få vänta lite längre med att påbörja samhällstjänsten hehe
Citera
2024-03-19, 00:39
Medlem
trainriders avatar
Citat:

Jag fick lämna till Avonova på mitt förra jobb, först kissa i en mugg medans kärringen glodde på kuken och sen skickades 2 rör urin iväg på analys och efter jag pissat fick jag gå till ett annat rum där jag fick lämna salivprov som också skickades iväg på analys. Såklart övervakat hela tiden. Inte säker på att dom alltid tar salivprov, jag fick lämna saliv för att dom misstänkte att jag hade spätt ut urinen varje gång jag skulle lämna prov.
Tror dock att salivprov börjar bli mer standard nu för tiden då det inte är integritetskränkande plus att det är mycket svårare att fuska.
Citera
2024-03-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Jag fick lämna till Avonova på mitt förra jobb, först kissa i en mugg medans kärringen glodde på kuken och sen skickades 2 rör urin iväg på analys och efter jag pissat fick jag gå till ett annat rum där jag fick lämna salivprov som också skickades iväg på analys. Såklart övervakat hela tiden. Inte säker på att dom alltid tar salivprov, jag fick lämna saliv för att dom misstänkte att jag hade spätt ut urinen varje gång jag skulle lämna prov.
Tror dock att salivprov börjar bli mer standard nu för tiden då det inte är integritetskränkande plus att det är mycket svårare att fuska.

Får hoppas på saliv, tror urin e kört för mig
Citera
2024-03-19, 17:11
Medlem
Tog 200mg tramadol retard imorse 06.00 och har pisseprov imorgon 13.00. Detta är en engångsintag. Är frisk kille på 28 bast som idrottar. Provet går till analys
Citera
2024-03-19, 22:01
Medlem
Tjena!

jag har rökt ganska mycket tidigare, i stort sätt varje dag på kvällar och då främst weed vapes. I januari rökte sammanlagt två stycken pennor utspritt på en månad men det blev några blåss varje kväll med några undantag. Har sedan den 31 jan varit helt clean men tänkte nu festa till det och köpa 2 g grönt till helgen. någon som har ett hum om jag är ren idag, alltså innan det nya planerade röktillfället eller som vill gissa hur lång tid det kommer ta för mig att bli ren från vapesen.
178. 72 kg
Citera
2024-03-20, 07:28
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Får hoppas på saliv, tror urin e kört för mig
Va är det för droger det handlar om? Vissa droger syns längre i saliv, positiv på amfetamin efter 8 dagar på salivprovet medan urinet vr ren från amfetamin
Citera
2024-03-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Va är det för droger det handlar om? Vissa droger syns längre i saliv, positiv på amfetamin efter 8 dagar på salivprovet medan urinet vr ren från amfetamin

Cannabis.. den tuffaste av dem hahaha. Har dock inte fått nåt spikat datum när jag ska dit ännu men har varit ren nu i 23 dagar, från att ha rökt regelbundet. Tror dock de är piss och det skickas in på analys så jag får väll hoppas på att jag får testa om mig senare om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in