Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Så du tycker det är ok att folk får bete sej som idioter i tv-rutan eller?
Jag tror gemene man vill se ärlighet, kunskap och ödmjukhet framför mobbing och elakheter.
Men...Eftersom skitkanalen TV4 och dess prod.team eftersträvar drama, bryter regler och gynnar vissa spelare så kommer detta pågå så länge det finns tittare.
Så i viss mån har du rätt.
Robinson är ett praktexemplar på detta.
Jag gillar bäst när det är ett schysst spel mellan människor, som i Robinson Australia (som är mitt favoritprogram när det kommer till Robinson). Jag vet inte varför du tolkade mina ord så fel om vad det är jag gillar, jag bara skrev att det är så; folk gillar drama annars klagar dom på att programmet är tråkigt.
Folk går igång på drama och gillar det. Det är inte bara tv4 som drar igång drama i sina dokusåpor, men Robinson Sverige står säkert ut gällande konstiga typer internationellt sett, och de friktioner dessa skapar sinsemellan.
Och det är ju bara att se dina kommentarer och vibbarna i dom så förstår man att du hör till dom som älskar dessa udda personligheter utifrån hur mycket du går igång på dom. Tänk om du varit med, vilket tjafs det hade blivit. Sök nästa år vetja!!