Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-19, 12:49
Medlem
Bakarettans avatar
Återvändaren Alex (gränslandet)ifrån säsong 2022...Herregud!
Hoppas han åker ut med röven först den anabolstinne idioten. Tål honom inte. Är han månne på avgiftningsrehab?
Äggahuvet & feminist/PK stollen likaså. Tycker inte om att tävla. Vad faen gör hon där då!? Enbart för att skapa drama.
Höll på Helen då hon var med 2022. Gör det idag också. Strong tjej med pondus. Hoppas hon får konfrontera idioten Fredrik.
2024-03-19, 12:50
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Kul med Helen, förtjänade vinsten sist.
Hon vann inte 2022.
2024-03-19, 13:03
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Folk ska vara för mycket, annars blir det inget drama och tittarna klagar på det.
Så du tycker det är ok att folk får bete sej som idioter i tv-rutan eller?
Jag tror gemene man vill se ärlighet, kunskap och ödmjukhet framför mobbing och elakheter.
Men...Eftersom skitkanalen TV4 och dess prod.team eftersträvar drama, bryter regler och gynnar vissa spelare så kommer detta pågå så länge det finns tittare.
Så i viss mån har du rätt.
Robinson är ett praktexemplar på detta.
2024-03-19, 13:05
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Är den där äldre kvinnan Ci verkligen en kvinna,hon har sjukt jobbig basröst tycker jag. Sen han som alltid kommenterar om olikheter mellan män o kvinnor, han är bara för mkt. Påminner mkt om Jan Emanuel utseendemässigt i alla fall.
Hon var med i svenska "Gladiatorerna" när hon var ung.
2024-03-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hon vann inte 2022.

Råkade spoila…
Senast redigerad av spywitheye 2024-03-19 kl. 13:41. Anledning: Spoiler
2024-03-19, 13:34
Citat:
Hon vann inte 2022.

Nä, men hon förtjänade att vinna.
2024-03-19, 13:35
Medlem
Citat:
Återvändaren Alex (gränslandet)ifrån säsong 2022...Herregud!
Hoppas han åker ut med röven först den anabolstinne idioten. Tål honom inte. Är han månne på avgiftningsrehab?
Äggahuvet & feminist/PK stollen likaså. Tycker inte om att tävla. Vad faen gör hon där då!? Enbart för att skapa drama.
Höll på Helen då hon var med 2022. Gör det idag också. Strong tjej med pondus. Hoppas hon får konfrontera idioten Fredrik.

Vad med hans beteende är ”anabolstint”?

Han har varit ren rätt många år och jobbar med att hjälpa folk från beroende idag.

Tycker han är en av de bästa deltagarna någonsin, kul han är tillbaka.
2024-03-19, 13:40
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spywitheye
Hon vann sin duell i Gränslandet i senaste avsnittet…
Med bamburören?
2024-03-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ja. Insåg jag spoilade innan.

Se ovan.
2024-03-19, 13:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spywitheye
Vad med hans beteende är ”anabolstint”?

Han har varit ren rätt många år och jobbar med att hjälpa folk från beroende idag.

Tycker han är en av de bästa deltagarna någonsin, kul han är tillbaka.
Gillade honom inte 2022 och inte nu heller.
En gång pundare alltid pundare.
En besserwisser som visade sitt sanna jag då han nervärderade Helen på sista ö-rådet. Och satt och vred övertydligt på nacken som de flesta gör som tror att de är något över det vanliga.
Frågor på det?
2024-03-19, 14:44
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Så du tycker det är ok att folk får bete sej som idioter i tv-rutan eller?
Jag tror gemene man vill se ärlighet, kunskap och ödmjukhet framför mobbing och elakheter.
Men...Eftersom skitkanalen TV4 och dess prod.team eftersträvar drama, bryter regler och gynnar vissa spelare så kommer detta pågå så länge det finns tittare.
Så i viss mån har du rätt.
Robinson är ett praktexemplar på detta.

Jag gillar bäst när det är ett schysst spel mellan människor, som i Robinson Australia (som är mitt favoritprogram när det kommer till Robinson). Jag vet inte varför du tolkade mina ord så fel om vad det är jag gillar, jag bara skrev att det är så; folk gillar drama annars klagar dom på att programmet är tråkigt.

Folk går igång på drama och gillar det. Det är inte bara tv4 som drar igång drama i sina dokusåpor, men Robinson Sverige står säkert ut gällande konstiga typer internationellt sett, och de friktioner dessa skapar sinsemellan.

Och det är ju bara att se dina kommentarer och vibbarna i dom så förstår man att du hör till dom som älskar dessa udda personligheter utifrån hur mycket du går igång på dom. Tänk om du varit med, vilket tjafs det hade blivit. Sök nästa år vetja!!
Senast redigerad av sirsia0 2024-03-19 kl. 14:50.
2024-03-19, 14:54
Medlem
drinksareonmes avatar
Ser att många av kvinnorna går runt i string, borde väl vara både obekvämt och ofräscht (bajs på strängen).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in