2024-03-19, 10:57
Medlem
Hur gick det med uppsägningen av godman? Är det beviljat? Hade jag hetat jossan hade jag flytt landet🤣
Alltså bättre än detta kan det ju inte bli🙈😜
2024-03-19, 11:10
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Fan vad det är motstridiga uppgifter hela tiden.

Som jag förstår det vanns det aldrig några 300 k i förrgår (det trodde jag inte heller).
Men hon hade vunnit 97 k och betalat sina räkningar från dessa.
Nu är alla pengar slut, men hon säger att hon är tacksam att hon åtminstone betalt alla räkningar, men någon här på fb säger att hon avbröt betalningarna och spelade upp även dessa pengar. Vad har ni för källa på det?
2024-03-19, 11:12
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad

Som jag förstår det vanns det aldrig några 300 k i förrgår (det trodde jag inte heller).
Nu är alla pengar slut, men hon säger att hon är tacksam att hon åtminstone betalt alla räkningar, men någon här på fb säger att hon avbröt betalningarna och spelade upp även dessa pengar. Vad har ni för källa på det?

Med tanke på att hon behöver ta ett lån på hela 100.000 kr så tror jag nog alla pengarna försvann faktiskt.
2024-03-19, 11:15
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZGePx6WER/

Haha hon är helt jävla otrolig
2024-03-19, 11:24
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad

Hon sa det själv i sin live nyss..hon älskar att spela och vill inte sluta.
Följare råder henne med matkasse o kyrkan..men då är dom otrevliga. F.ck her..KARMA heter ordet
2024-03-19, 11:27
Medlem
vichy6s avatar
Om hon ( som hon säger ) har autogiro, så dras pengarna för dessa 00.01, dvs natten till idag. Resterande som fanns tillgängligt är uppspelat.

Summan som nämnts senast av henne verkar vara ca 97 000 plus det som blev över av 15 000.

Men de där 97 000 blev väl uppspelade igår?

Många turer.
Senast redigerad av vichy6 2024-03-19 kl. 11:29.
2024-03-19, 11:29
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Hon sa det själv i sin live nyss..hon älskar att spela och vill inte sluta.
Följare råder henne med matkasse o kyrkan..men då är dom otrevliga. F.ck her..KARMA heter ordet

Jag hörde också det. Folk skulle vara smarta och säga rätt saker nu när hon var ledsen.
2024-03-19, 11:34
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuuurre

Haha! Jag gillar det sista meddelandet: "Förresten kan jag nog inte vara borgenär ändå, har löneutmätning hos KF, så går inte igenom ändå".

Nej, det kan man ju misstänka.
2024-03-19, 11:36
Medlem
Hoppas Josefine och andra som bidrog till att hon blev av med förvaltarskapet känner sig nöjda nu! Bumbi är ju inte kapabel att ta hand om sina egna pengar. This is why! Och inte kommer hon lära sig så länge hon kan ha dubbla inkomster från FK och OF helt ostraffat samtidigt som hon trycker det i ansiktet på folk. Andra medborgare jagas med blåslampa, blir återbetalningsskyldiga och riskerar fängelse om de missat att ändra nån detalj som påverkar bidraget. Men Bumbi levererar bevisen i realtid året runt för FK och SKV att se. Helt utan konsekvenser.
2024-03-19, 11:39
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuuurre

Ja vad var det jag sa, varje krona är borta hahahahaha
2024-03-19, 11:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Ja vad var det jag sa, varje krona är borta hahahahaha

Och pengarna hon tigger är inte till vatten och bröd. Det är till spel för att ”vinna tillbaka”.
2024-03-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Om hon ( som hon säger ) har autogiro, så dras pengarna för dessa 00.01

Det där är väl inte alltid sant? Boror på vilken bank man har? Jag har Swedbank och där dras alla autogiroöverföringar mellan 3-6 på natten såvitt jag har kunnat se.

Från deras hemsida:

"Räkningen betalas automatiskt och pengarna dras från ditt konto före klockan 6.00 på förfallodagen."

https://www.swedbank.se/privat/betala-och-overfora/betala-rakningar-och-fakturor/autogiro.html

Kort sagt. Jag tror fortfarande att Bumbi har tagit ut de pengarna med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in