2024-03-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Så utrolig spennende. Jeg har sett på AnMeBe på facebook og InBr, men jeg synes det er helt galskap av dere å gjette slik, spesielt hvis ikke dere har grunnlag for det, så kom med litt mer grunnlag før dere slenger ut en påstand.

Jeg ville selv gjettet at det er en person som er ensom, har svært høy moral både jobbmessig og seksuelt?!, en som ikke er særlig attraktiv for menn, men jeg vet ikke om det stemmer at vedkommende har en sønn som ble ødelagt av narkotika selv og derfor føler hat over den familien som stod frem på Åsted Norge der moren var helt knust etter å ha mistet sønnen til narkotika, men det er jo heeelt sentralt spør du meg. Hvordan kan man ellers føle et slikt hat?

Denne personen burde kunne finne ut hvem det kan være mener jeg. Jeg vil ikke komme med noen bedømmelse, men dere som kommer fra Valdres og har mottatt brevene bør jo kunne finne ut hvem brevskriveren er og det er det jo også sagt at dere har funnet frem til på Åsted Norge, så da får vi vente i spenning om det kommer ut i forum etter hvert.

Det er utrolig spennende og se om vi noen gang får en bekreftelse på at det er den eller den. Selv ser jeg på Facebook-profilene til de dere nevner her for å gjøre meg opp et inntrykk av hva slags personer dette er. Taxisjåføren vil ikke ha så lett tilgang på informasjon som kommunalsjefen, og kommunalsjefen klager jo på stygg språkbruk blant de unge, så jeg synes det er litt skpesielt å tro det er henne.

Men hun kan nok fremstå som en noe autoritær skikkelse, en slags "litt gammel bedrevitende frøken". Språket i brevene er såpass stygt og grovt at det vil for hvermansen kreve en del tankekraft å sette sammen et slikt språk med mindre vedkommende omgås mennesker som snakker slik, og det kan jo ha vært brukt ord og uttrykk enkelte menn i bygda er kjent for å bruke. Mye av språket er såpass grovt og meningsløst å skrive, som at en ung jente skrever med beina sine for alle og dermed er en hore.

Brevskriver er imot innvandring og alt som kan anses som "mislykket" og "alternativt", som å være økonomisk svak, lesbe og dermed ikke kunne lage barn selv, vedkommende mener barn MÅ ha en far og mor, og ikke 2 mødre, uttrykket "hybridunger" har jeg aldri hørt før, men det er tydelig at vedkommende har en nedlatende holdning overfor andre generelt. Vedkommende sendte et nytt brev til lesbeparet og det er jo ingen grenser for hvor mye hat vedkommende føler på.

Jeg tror vedkommende jobber innen offentlig sektor, innen barnevern eller spesialtjenester som hjelper trengende som sosialkontor, nav-kontor, trygdeetaten eller skoleverket. Jeg tror ikke vedkommende er utdannet lege eller høyere utdanning, for de har ikke tid til å holde på slik og er vanligvis langt bedre mennesker.

Hvis man er så vellykket selv har man vel ikke tid til å skrive slike hatbrev heller, og hvorfor er det bare ca. 1 brev i året? eller kan det være langt flere enn 23 brev? jeg aner ikke hvor vanlig det er at folk skriver hatbrev, men det er jo litt underlig å skrive slike brev over en så lang periode. Jeg klarer ikke å se at taxisjåføren utstråler for mye ekte glede og godhet, men det er er ikke dermed sagt at det er henne.

Brevskriver bærer mer preg av en ensom dame som er veldig bitter, en einstøing. Gjerne en i et kristent miljø. Hvem i huleste ville ta sjansen på å skrive slike brev til damer på opp mot 80 år? Det er drøyt dét. Vedkommende er også dyktig og har ikke avslørt hvem hun/han er for det er ikke avdekket fingeravtrykkbevis.

Jeg synes brevskriverne selv skal avsløre identiteten når det lar seg gjøre, hvis det lar seg gjøre. Det er farlig å beskylde noen for slike ting. Håper brevmottakerne vil fortelle mer om hvem de mener står bak.

Jeg skulle gjerne vært med og nøstet i en slik sak som fagperson for dette er utrolig spennende.

Phew … Fan omöjligt att läsa din text om man inte delar in det så som ovan…..
Citera
2024-03-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruel0s
Hun døde antageligvis 5. Oktober 2023. Ser at HC er født 5. Oktober 1989 på hennes FB profil, og AK skriver «den dagen vi skulle feire at du kom til verden i 1989, ble den tristeste da du forlot den».
Nettopp det konkluderte jeg også med. Derfor må det i såfall være S, som jeg også skrev i innlegget, og det er henne jeg ikke finner dødsdato på. Finner heller ikke etternavn på henne.
Citera
2024-03-18, 21:27
Medlem
Nottelitens avatar
men har läst flera brev nu och googlat lite och hon har noll kunskap om Nav, Helfo och skolväsenet utöver vad en normal person som bara varit skolelev före 1992 har och som inte haft någon kontakt med Nav/Helfo utöver vad en taxichaufför har, så IB passar perfekt där också....
Citera
2024-03-18, 23:07
Medlem
Nottelitens avatar
här är en av brevene :
https://i.imgur.com/9NSyL9q.jpg
Citera
2024-03-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
här är en av brevene :
https://i.imgur.com/9NSyL9q.jpg
1. Damn. 2. Ikke blokkbokstaver jo. Politiet har en vanntett sak når de finner rette personen tror jeg.
Citera
2024-03-18, 23:16
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
1. Damn. 2. Ikke blokkbokstaver jo. Politiet har en vanntett sak når de finner rette personen tror jeg.
ja, men om man jämför det med det här brevet är vissa bokstäver fortfarande desamma :
https://i.imgur.com/3h4bv33.jpg
Citera
2024-03-18, 23:53
Medlem
Lysbjelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujibonbon
Hva bør jeg søke på? Banneord i skolen, er det dama?

Personen det snakkes om i tråden er Ingun* Bratteru*
*=n, d
Citera
2024-03-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysbjelke
Personen det snakkes om i tråden er Ingun* Bratteru*
*=n, d

Ja, jeg skjønte det. Er det helt sikkert at det er henne?
Bra hvis brevskriveren er avslørt, men kjipt hvis det ikke er henne..
Citera
2024-03-19, 00:21
Medlem
Citat:
Kan ikke skjönne det er hun, Ströken MILF
Citera
2024-03-19, 00:24
Medlem
Lysbjelkes avatar
Citat:

Nei, det er selvsagt ikke sikkert at det er henne, langt ifra. Det er kun spekulasjoner, basert på rykter.
Du lurte på hvem det var snakk om og jeg svarte fordi jeg syntes at folk gjorde seg vanskelige her inne.
Citera
2024-03-19, 00:27
Medlem
Nottelitens avatar
Dette är så säkert som det kan bli när hon inte är dömd...
så bra om folk försöker utesluta henne så vi kan se hur starkt detta är, jag klarar inte utesluta henne i alla fall
Citera
2024-03-19, 00:44
Medlem
Samma saker skrivs ju online flera gånger i timmen till folk, så man kan fråga sig varför det blir uppståndelse av detta? Löjligt att använda polisens resurser att se det som ett brott.

Halva min PM-inkorg här på forumet är fylld med massa låg-IQ-folk som blivit kränkta och skriver massa glåpord i affekt på nästintill obegriplig svenska.

Men det här är mer kreativt och skrivet av någon med fler IQ-poäng och som förstår att det blir större genomslagskraft med mer välskrivna, personliga och handskrivna brev.

Faktum med att alldeles för få idioter får höra att de faktiskt är idioter idag och skulle må bra över att höra att de behöver ta sig samman.

På samma vis som man skriver massa positivt till andra människor med lyckönskningar på studenten, födelsedagen eller kan skicka varandra ett julkort och ytligt trams med vita lögner, så vore det rimligt om man även spenderade ett par minuter åt ett personligt brev till personer som fick en uppmuntran om att börja ta sig samman och sluta vara ett mongo.
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2024-03-19 kl. 00:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in