2024-03-19, 01:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Samma saker skrivs ju online flera gnger i timmen till folk, s man kan frga sig varfr det blir uppstndelse av detta? Ljligt att anvnda polisens resurser att se det som ett brott.

Halva min PM-inkorg hr p forumet r fylld med massa lg-IQ-folk som blivit krnkta och skriver massa glpord i affekt p nstintill obegriplig svenska.

Men det hr r mer kreativt och skrivet av ngon med fler IQ-pong och som frstr att det blir strre genomslagskraft med mer vlskrivna, personliga och handskrivna brev.

Faktum med att alldeles fr f idioter fr hra att de faktiskt r idioter idag och skulle m bra ver att hra att de behver ta sig samman.

P samma vis som man skriver massa positivt till andra mnniskor med lycknskningar p studenten, fdelsedagen eller kan skicka varandra ett julkort och ytligt trams med vita lgner, s vore det rimligt om man ven spenderade ett par minuter t ett personligt brev till personer som fick en uppmuntran om att brja ta sig samman och sluta vara ett mongo.

det som gr det hr s allvarligt r att det blir mycket mer personligt att f det handskrivet med en massa personliga detaljer som nmns och du fr det i brevldan,
att f ett pm frn ett nttroll hr har vi alla ftt och det r trots allt inte vrre n att du vet det r en ofarlig idiot som skickat det och det r bara fr att du har sikter som idioten inte gillade,
inte fr att en idiot r arg p dina unga eller tror att du kan jobba medan du faktiskt r sjuk och samlar in pengar till operation utomlands fr att staten inte hjlper dig att f den viktiga hjlp du behver...
Citera
2024-03-19, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysbjelke
Personen det snakkes om i trden er Ingun* Bratteru*
*=n, d

Du m ikke skrive dette med mindre du vet det er henne. Jeg synes det er litt rart at en person med s god inntekt velger g ls p alle, men rent utseendemessig og det inntrykket hun gir, s kan det vre at hun har veldig mange stygge tanker om andre. Hun minner meg om en snn typisk Frp-er, harry og stor i munnen, mer maskulin enn feminin, ikke en st og snill uskyldig pike. Mannen finnes ikke attraktiv s kanksje hun er misunnelig p andre damers sexliv! he he, damer er damer verst, og jeg tenker hun eventuelt kan ha lrt mange av de stygge glosene i sitt liv som taxisjfr.
Citera
2024-03-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Samma saker skrivs ju online flera gnger i timmen till folk, s man kan frga sig varfr det blir uppstndelse av detta? Ljligt att anvnda polisens resurser att se det som ett brott.

Halva min PM-inkorg hr p forumet r fylld med massa lg-IQ-folk som blivit krnkta och skriver massa glpord i affekt p nstintill obegriplig svenska.

Men det hr r mer kreativt och skrivet av ngon med fler IQ-pong och som frstr att det blir strre genomslagskraft med mer vlskrivna, personliga och handskrivna brev.

Faktum med att alldeles fr f idioter fr hra att de faktiskt r idioter idag och skulle m bra ver att hra att de behver ta sig samman.

P samma vis som man skriver massa positivt till andra mnniskor med lycknskningar p studenten, fdelsedagen eller kan skicka varandra ett julkort och ytligt trams med vita lgner, s vore det rimligt om man ven spenderade ett par minuter t ett personligt brev till personer som fick en uppmuntran om att brja ta sig samman och sluta vara ett mongo.
Det er to helt forskjellige ting f et hatbrev til deg i din egen postkasse og til en anonym brukerkonto p et forum hvor alle er anonyme. Avsender av hatbrevene i Valdres avslrer vite hvem mottaker er og har flere detaljer om deres personlige liv. I tillegg er en truende tone.

Om du har hatmeldinger her inne er du fortsatt anonym s det oppleves langt fra like truende og invaderende.
Citera
2024-03-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotepusen
Det er to helt forskjellige ting f et hatbrev til deg i din egen postkasse og til en anonym brukerkonto p et forum hvor alle er anonyme. Avsender av hatbrevene i Valdres avslrer vite hvem mottaker er og har flere detaljer om deres personlige liv. I tillegg er en truende tone.

Om du har hatmeldinger her inne er du fortsatt anonym s det oppleves langt fra like truende og invaderende.

Enig. I tillegg er det virkelig nedrig skrive det hun/han har skrevet om barn. Mer lavml enn det blir det egentlig ikke.
Citera
2024-03-19, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysbjelke
Personen det snakkes om i trden er Ingun* Bratteru*
*=n, d
Jeg ser for meg et mer ensomt menneske - og styggere!
Den som skriver disse brevene har veldig mye tid til sysselsette hjernen med hat og sitter nok mye alene, kanskje i et dysfunksjonelt forhold.

Det tror jeg ikke om denne milfen.

Jeg kan selvflgelig ta feil, kjenner henne ikke.
Citera
2024-03-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det som gr det hr s allvarligt r att det blir mycket mer personligt att f det handskrivet med en massa personliga detaljer som nmns och du fr det i brevldan,
att f ett pm frn ett nttroll hr har vi alla ftt och det r trots allt inte vrre n att du vet det r en ofarlig idiot som skickat det och det r bara fr att du har sikter som idioten inte gillade,
inte fr att en idiot r arg p dina unga eller tror att du kan jobba medan du faktiskt r sjuk och samlar in pengar till operation utomlands fr att staten inte hjlper dig att f den viktiga hjlp du behver...

Jo och majoriten av dom som fick brev var vl knappast i behov av att f en uppmuntran om att brja ta sig samman och sluta vara ett mongo? Och sen vet jag inte om att skriva att ngon har en "slaskefitta" och en "muggfitte" rknas som en uppmuntran att brja ta sig samman.
Citera
2024-03-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Den som skriver disse brevene har veldig mye tid til sysselsette hjernen med hat og sitter nok mye alene, kanskje i et dysfunksjonelt forhold.

Det lter mest som en gammal frdom.
Citera
2024-03-19, 11:24
Medlem
Citat:
En slik person ville vrt oppdaget fr det hadde gtt 24 r kanskje?

Var det ikke mest sannsynlig at MGM er fra Fagernes? Der bor det 1950 mennesker iflge wiki. Blir vanskelig gjemme seg der, uten blende inn som normal.

S jeg tror mest sannsynlig det er en "normal person".
Citera
2024-03-19, 11:25
Medlem
Citat:

Det som sies av de lokale er at hun har vrt taxisjfr siden 1990, og at hun har vrt psykisk ustabil. Tidligere har det blitt nevnt at personen som har sendt brevene m ha kunnskap om/vite om svrt personlige saker om de det har blitt sendt hatbrev til. Dette vil det naturligvis en taxisjfr ha. I tillegg er typen hennes ogs taxisjfr.
Fra lokale kilder er dette 100% med sikkerhet rett person. Hun fremstr som en hyggelig og grei person.
Citera
2024-03-19, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatogMat
Hun fremstr som en hyggelig og grei person.
Gidder du utdype, fordi du skriver noe om psykisk ustabil verst?
Citera
2024-03-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatogMat
Det som sies av de lokale er at hun har vrt taxisjfr siden 1990, og at hun har vrt psykisk ustabil. Tidligere har det blitt nevnt at personen som har sendt brevene m ha kunnskap om/vite om svrt personlige saker om de det har blitt sendt hatbrev til. Dette vil det naturligvis en taxisjfr ha. I tillegg er typen hennes ogs taxisjfr.
Fra lokale kilder er dette 100% med sikkerhet rett person. Hun fremstr som en hyggelig og grei person.
Bare sladder med andre ord...

Du m huske p at det koker med rykter i lille Valdres n og du har alltid de som er 100% sikre, alltid!
Nr argumentene er at hun kjrer taxi og skal ha vrt psykisk ustabil er ikke det nok for meg.

En taxisjfr er ogs et kjent ansikt og en "alle" har et forhold til.
Nr sladderen peker ut henne vil selvflgelig dette settes i brann.
Alle har noe bidra med, hun har sagt noe, gjort noe og folk er sikre p at det var hun som....den gangen...osv...

Hadde det vrt noe konkret, som maken hndskrift eller tilsvarende skrivefeil.
Citera
2024-03-19, 12:22
Medlem
Citat:
Bare sladder med andre ord...

Du m huske p at det koker med rykter i lille Valdres n og du har alltid de som er 100% sikre, alltid!
Derfor har ingen du langer ut mot sagt at de er 100 prosent sikre, men referert til lokalbefolkning 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in