2024-03-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missanthropy52
Argumentene for denne damen A gir mening. Skjnner at rykter.gr.

Hum har jobbet mange steder rundt i distriktet og vil typisk ha hatt kontakt over lang tid med barn som sliter og/eller foreldre som sliter. Tilgang p det meste av informasjon om det som skrives i brevene til ofre. Ikke egne barn visstnok. Hun kan muligens vre en link til alle ofrene
Men denne informasjonen som er gjengitt i brevene er vel strengt tatt lagt ut av ofrene selv og trenger ikke tilgang til noe mer enn kjenne noen som kjenner noen for andre intime detaljer rundt en person.
Det gr jo p Naving, spleis osv s dette er jo p Facebook pent for alle.
S etter det jeg kan skjnne trenger denne personen ikke noe tilgang til private opplysninger p den mten du mener.
Citera
2024-03-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Men denne informasjonen som er gjengitt i brevene er vel strengt tatt lagt ut av ofrene selv og trenger ikke tilgang til noe mer enn kjenne noen som kjenner noen for andre intime detaljer rundt en person.
Det gr jo p Naving, spleis osv s dette er jo p Facebook pent for alle.
S etter det jeg kan skjnne trenger denne personen ikke noe tilgang til private opplysninger p den mten du mener.
Noen av brevene handlet om abort, to om psykisk sykdom, noen om svindel, noen om utroskap etc. Alt dette er ikke lagt ut p nett og har kun vrt omtalt generelt. Ofrene har ikke anmeldt, men har latt sted Norge f lese brevene.
Citera
2024-03-17, 15:51
Medlem
Har en flelse at MGM jobber i privat sektor eller er arbeidsledig jeg. Tror det blir risky bruke sin stilling i Kommunen.
Citera
2024-03-17, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Har en flelse at MGM jobber i privat sektor eller er arbeidsledig jeg. Tror det blir risky bruke sin stilling i Kommunen.
Men hva er linken til alle 15 ofrene? Hvordan vet vedkommende hvem som har tatt abort for eksempel? Og hvorfor skulle frste skoledag tik snnen til det lesbiske paret vre en trigger for brev...?
Citera
2024-03-17, 15:57
Medlem
Citat:
Men hva er linken til alle 15 ofrene? Hvordan vet vedkommende hvem som har tatt abort for eksempel? Og hvorfor skulle frste skoledag tik snnen til det lesbiske paret vre en trigger for brev...?
Jeg tror over en periode p 20 r fr man tak i mye bygdesladder.

sted Norge mente at en mann var fellesnevneren til kvinnen som skriver brevene og alle ofrene. Over 20 r blir det snakk i bygden om aborter og psykisk helse.

Nr det gjelder frste skoledag annonseres jo det p Facebook av alle foreldre. Husk at dette er ei lita bygd der hobbyen til folk er sladder 😭
Citera
2024-03-17, 16:02
Medlem
Citat:

sted Norge mente at en mann var fellesnevneren til kvinnen som skriver brevene og alle ofrene. Over 20 r blir det snakk i bygden om aborter og psykisk helse.

Nr det gjelder frste skoledag annonseres jo det p Facebook av alle foreldre. Husk at dette er ei lita bygd der hobbyen til folk er sladder 😭

Ja dette er jo nrmest allment kjent i en liten bygd hvor alle kjenner alle! Slik er det jo i alle bygder s man trenger ikke tilgang p noen hemmeligstemplede dokumenter for f disse opplysningene, men hjelper sikkert kjenne mange og prate ved mange tenker jeg. Tipper dette er en hardtarbeidende person som irriterer seg over at andre gr p NAV osv.
Hun betaler sikkert skatt og er lei av folk som i hennes yne snylter p godene.
Citera
2024-03-17, 16:03
Medlem
Citat:

Jrn Lier-Horst bekreftet p God Morgen Norge dagen etter sted Norge at de hadde levert navnet p en eldre kvinne til politiet. Lier-Horst var ogs opptatt av at frste skoledag trigget noe i brevskriver. Et lite googlesk, s er denne damen jeg har nevnt aktivt tilstede frste skoledag.... Denne damen er barnls og kristen og passer 100 % p profilen... 😳
Citera
2024-03-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Tipper dette er en hardtarbeidende person som irriterer seg over at andre gr p NAV osv..
Ja, nr du sier det p den mten... er nok det og disse er i privat sektor.
Citera
2024-03-17, 16:05
Medlem
Citat:
Et lite googlesk, s er denne damen jeg har nevnt aktivt tilstede frste skoledag.... Denne damen er barnls og kristen og passer 100 % p profilen... 😳
Du har utvilsomt funnet en god kandidat. Kan stemme...
Citera
2024-03-17, 16:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jrn Lier-Horst bekreftet p God Morgen Norge dagen etter sted Norge at de hadde levert navnet p en eldre kvinne til politiet. Lier-Horst var ogs opptatt av at frste skoledag trigget noe i brevskriver. Et lite googlesk, s er denne damen jeg har nevnt aktivt tilstede frste skoledag.... Denne damen er barnls og kristen og passer 100 % p profilen... 😳
men hur vet du att hon r kristen och vad har det med saken att gra?
Citera
2024-03-17, 16:08
Medlem
MGM er ihvertfall politisk veldig konservativ. S folk som mistenker en AP-dame tror jeg kan legge ned.
Citera
2024-03-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
men hur vet du att hon r kristen och vad har det med saken att gra?
Den mistenkte damen A-B er aktiv i kirken. Hvis man ser p brevene er dette et voldsomt raseri mot kvinner som har mange sexpartnere, har tatt abort og som ikke tar seg av ungene sine. Dette er ganske vanlig aggresjon hos ufrivillig barnlse kvinner - ikke minst hos de som er kristne. Denne damen hater nok de damebe som har ftt det hun selv ikke har ftt - og som hun mener ikke tar vare p det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in