2024-03-17, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Nej jag ser inget intresse i att se den då jag inte sett ett enda uns av underlag som skulle påvisa något könsbyte eller transexuell historia kring franska presidentfrun. Det finns beskrivet i artikeln i länken. Du kan kontakta dem och fråga om deras källa eller fråga den franska tidningen där annonseringen skedde 1953. Något du inte gjort.

Som sagt skedmata personer som inte kan faktagranska har jag inte tid med.

Lustigt att du pratar om skedmatning när du själv litar blint på en overifierad uppgift i en skvallertidning. Det vore väldigt enkelt för tidningen att presentera detta bevis, om det fanns. Kan du länka till tidningsklippet? Var finns det?
Senast redigerad av plastgranxx 2024-03-17 kl. 07:24.
Citera
2024-03-17, 09:29
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Lustigt att du pratar om skedmatning när du själv litar blint på en overifierad uppgift i en skvallertidning. Det vore väldigt enkelt för tidningen att presentera detta bevis, om det fanns. Kan du länka till tidningsklippet? Var finns det?

Du verkar uppenbart ha kognitiva problem när du skriver den fullständigt ologiska första meningen.

Tidningen anger en källa till en annan tidning, så då kan de som tvivlar på Birgitte Macrons kön när hon föddes kontakta dessa och se om det finns. Något du är för feg att själv undersöka.

Vad har du själv lyckats med för källor på att Birgitte Macron har bytt kön? Lätt att sitta som en incel tangentbords ryttare låta alla andra göra saker!
Citera
2024-03-17, 10:34
Medlem
DonaldBidens avatar
Men Emmanuel Macron är garanterat född Emma Macaron, så det jämnar ut sig.
Citera
2024-03-17, 16:02
Medlem
psykadelikatessens avatar
Måste ma hitta på såna här löjliga teorier utan grund? Vad är syftet? Om det är smutskastning kan man väl dra fram något som är sant; som typ att frugan är sexförbrytare som låg med sina minderåriga elever?
Citera
2024-03-18, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Du verkar uppenbart ha kognitiva problem när du skriver den fullständigt ologiska första meningen.

Tidningen anger en källa till en annan tidning, så då kan de som tvivlar på Birgitte Macrons kön när hon föddes kontakta dessa och se om det finns. Något du är för feg att själv undersöka.

Vad har du själv lyckats med för källor på att Birgitte Macron har bytt kön? Lätt att sitta som en incel tangentbords ryttare låta alla andra göra saker!

Du anförde den källan. Då borde du väl kunna presentera den också. Var finns klippet? Det skulle ju kunna sätta stopp för spekulationerna.

Det som finns är övertygande indicier på att Brigitte föddes som en man. Jag har redan nämnt dem i tråden, men din ilska gör väl att du får problem med läsförståelsen. "incel tangentbords ryttare" [sic] låter inte som något ärorikt, men jag gissar att det betyder att man bryr sig om sanningen, så jag får väl tacka för komplimangen.
Citera
2024-03-18, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Måste ma hitta på såna här löjliga teorier utan grund? Vad är syftet? Om det är smutskastning kan man väl dra fram något som är sant; som typ att frugan är sexförbrytare som låg med sina minderåriga elever?

Vad är det som är utan grund? Du kan väl börja med att läsa tråden och förklara varför det som påstås inte är sant. Eller är det för mycket begärt?
Citera
2024-03-18, 14:56
Medlem
Jag bor i Frankrike sedan länge och även om jag verkligen hatar Macron, så har jag inte trott något annat än att häxan Brigitte är en kvinna. Jag såg det mer som att Macron är en ärkebög och bögar brukar ofta komma bra överens med äldre kvinnor. Jag såg det som ett arrangerat vänskapsförhållande mellan en bög och en gammal tant.

Som många andra avfärdade jag de här ryktena som knäppa konspirationsteorier. Men nu när ryktena fått ny fart så tänkte jag att det kunde vara bra att titta närmare på båda sidornas "bevis".

Faktorer som numera gör att det är ställt utom allt tvivle att Brigitte är en man, att han tagit sin systers identitet:

•Bortsett från något enda foto från tidig barndom finns ingen dokumentation om Brigittes liv fram tills hon var 30 år. Noll. Nada. Inga bilder från hennes tid som tonåring eller student. Inga vänner som trätt fram och vidimerat.

•Man har publicerat ett foto som sägs föreställa Brigitte och hennes man. ...Men detta foto är en beskuren variant av ett äldre foto, där man ser att det är en skolfoto. Mannen vid hennes sida är en kollega.

•Broderna upphörde att existera för ca 35 år sedan, det finns inga uppgifter om honom. Ingen har kunnat hitta honom. Officiellt var han gift med en kvinna som heller inte gått att hitta.

•Försvaret som kommer från presidentpalatset och kontrollerad regimmedia går endast ut på att klaga över hur hemskt det är att stackars Brigitte blivit anklagad för detta. Inga bevis läggs fram öht.

Jag vet inte om detta kommer att blåsa över, regimmedia gör vad den kan för att dölja, men som jag ser det är det uppenbart att Macron, som naturligt är en bög, groomats av sin 24 år äldre böglärare och att dessa två sedan dess format ett diaboliskt par.
Citera
2024-03-18, 15:09
Medlem
Citat:
Vad är det som är utan grund? Du kan väl börja med att läsa tråden och förklara varför det som påstås inte är sant. Eller är det för mycket begärt?
Att hon skulle vara en man är utan grund.
Jag har läst och kollat "bevisen" - om nu Birgitte egentligen är sonen i familjen; vad hände med dottern? Hur kom Birgittes dotter till, som av händelse ser precis likadan ut som sin mor? Och deras likhet slår ju också sönder påståenden om att Birgitte skulle vara man för att hon har lite manliga ansiktsdrag - eller skulle dottern också vara transa pga det eller?
Och att som transa jobba på en katolsk skola; 1. Tror du att en katolsk skola verkligen skulle anställa en transa på 90-talet? 2. Du tror inte det skulle vara vida känt bland gamla elever och föräldrar till elever som skulle göra detta faktum känt?
Citera
2024-03-18, 15:18
Medlem
Citat:
Jag har läst och kollat "bevisen" - om nu Birgitte egentligen är sonen i familjen; vad hände med dottern?

Hon dog ung.

Citat:
Hur kom Birgittes dotter till, som av händelse ser precis likadan ut som sin mor? Och deras likhet slår ju också sönder påståenden om att Birgitte skulle vara man för att hon har lite manliga ansiktsdrag - eller skulle dottern också vara transa pga det eller?

Det är broderns barn. Han transiterade till Brigitte efter att fått barn.

Citat:
Och att som transa jobba på en katolsk skola; 1. Tror du att en katolsk skola verkligen skulle anställa en transa på 90-talet? 2. Du tror inte det skulle vara vida känt bland gamla elever och föräldrar till elever som skulle göra detta faktum känt?

Skolan visste naturligtvis inte att han var transa. Och, nej, detta skulle inte vara känt, ty "Brigitte" uppstod som gubben i lådan. "Hon" hade inget förflutet, vilket avsaknaden av bildmaterial från hennes uppväxtsår vittnar om.
Citera
2024-03-18, 15:50
Medlem
Citat:
Jag har läst och kollat "bevisen" - om nu Birgitte egentligen är sonen i familjen; vad hände med dottern?

Det finns ju ingen dotter, eftersom hon är född som pojke. Ingen födelseattest har presenterats, inga bilder före "hon" var 30 år gammal. Om du menar flickan på barndomsbilden så har det spekulerats att det rörde sig om en släkting eller liknande.

Citat:
Hur kom Birgittes dotter till, som av händelse ser precis likadan ut som sin mor?

Brigitte föddes som Jean-Michel och är alltså döttrarnas biologiske far. Vem mamman är vet man inte.

Citat:
Och deras likhet slår ju också sönder påståenden om att Birgitte skulle vara man för att hon har lite manliga ansiktsdrag - eller skulle dottern också vara transa pga det eller?

Förstår inte vad du menar. En flicka kan mycket väl vara lik sin far, det är inte ovanligt på något sätt.

Citat:

De gjorde knappast någon inspektion av genitalierna innan anställningen (om nu den officiella historieskrivningen stämmer, det är många oklarheter där). Kanske var det ett rykte redan då att det rörde sig om en transa.
Senast redigerad av plastgranxx 2024-03-18 kl. 15:52.
Citera
2024-03-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Hon dog ung.

Det är broderns barn. Han transiterade till Brigitte efter att fått barn.

Skolan visste naturligtvis inte att han var transa. Och, nej, detta skulle inte vara känt, ty "Brigitte" uppstod som gubben i lådan. "Hon" hade inget förflutet, vilket avsaknaden av bildmaterial från hennes uppväxtsår vittnar om.

Citat:
Det finns ju ingen dotter, eftersom hon är född som pojke. Ingen födelseattest har presenterats, inga bilder före "hon" var 30 år gammal. Om du menar flickan på barndomsbilden så har det spekulerats att det rörde sig om en släkting eller liknande.

Brigitte föddes som Jean-Michel och är alltså döttrarnas biologiske far. Vem mamman är vet man inte.

Förstår inte vad du menar. En flicka kan mycket väl vara lik sin far, det är inte ovanligt på något sätt.

De gjorde knappast någon inspektion av genitalierna innan anställningen (om nu den officiella historieskrivningen stämmer, det är många oklarheter där). Kanske var det ett rykte redan då att det rörde sig om en transa.

Voine voine voine, och varför skulle man någonsin göra sig all denna möda? Och dessutom lyckas hålla det hemligt, smyga med födslar och graviditeter och fiffla med döingar - låter som en dålig såpa.
Citera
2024-03-18, 21:03
Medlem
kjellkritisks avatar
Ja tydligen är det antimensa som härbärgerar vissa.

Det blajas om födelseattest inte finns, och då har dessa från ledighetskommiten kollat https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F1427?lang=en och sett reglerna för att få ut födelsebevis i Frankrike?? Troligen inte.

Sedna blajas det att maken inte finns, nähä då finns ingen av källhänvisningarna i denna länken heller då https://m.wikidata.org/wiki/Q61806500 som finns om honom.

Sedan har fegisarna mycket fritid men att kolla med källorna som påstår om annonseringens av Birgitte födelse, man påstår massa skit utan källor för om de kontaktat tidningen hade de kunnat kanske fått se det som denna personen som gjort följande research i länken https://www.techarp.com/facts/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/?amp=1

Lo and behold, bild på annonsen!! Dessutom har Jean-Michel Trogneux fångats på bild i TV med Emanuel Macron!!!

Det missade den som slog sig för bröstet att den minsann bor i Frankrike.

Så hur ska ni flytta målstolparna nu? Annonsen är fejkad, brodern syns inte med Birgitte osv. eller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in