2024-03-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Det är inte svårt att koppla ryktenas spridning med ryssland där ledningen inte bara beter sig som svin mot egna befolkningen utan också sprider lögner om ledare i länder de inte gillar eller vill skapa instabilitet hos.

Att påstå att de inte är debunkat är som att påstå att solen inte går upp, men skednmatandet av vissa som uppenbarligen saknar förmåga till enkla sökningar för information är av pandemisk karaktär.

Söker man på Birgitte Macron young så kommer man till bland annat https://www.dailymail.co.uk/news/article-13197471/The-truth-vicious-rumour-Brigitte-Macron-born-man-PAUL-BRACCHI-French-controversial-husband.html upp var man kan läsa hennes historia men och få veta att när hon föddes så finns det som vi i Sverige kallar familje annons.

Citerar ” But the arrival of Brigitte Macron in the world was published in the Courrier Picard, daily newspaper of the Picardy region of which Amiens, her home city, is the capital, which records her birth on April 13, 1953.

Referring to Brigitte's three sisters and two brothers, it reads: 'Anne-Marie, Jean-Claude, Maryvonne, Monique and Jean-Michel Trogneux have great joy in announcing the arrival of their little sister, Brigitte.”

För de som är tveksamma tror väl knappast att att man åkt tillbaka i en tidsmaskin och skapat annonsering efter könsbytet man påstår ska ha skett?? Ibland undrar man om Idiocracy är redan här när sådana här skittrådar skapas.
Hehe... ännu mer nonsens alltså, jag dööör!! Jag hade förväntat mig att storyn skulle bli debunkad inom 5 minuter efter att jag postade den, men ju längre tiden går desto mer ökar sannolikheten att storyn stämmer, vem hade trott det?

Var är hennes bror?
Fanns ens hennes ex-man?
Citera
2024-03-16, 11:55
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Det som finns är ett påstående om att tidningen Courrier Picard skrivit om detta. Borde ju vara enkelt att presentera tidningsklippet. Har du det? Var finns det?

Har du letat själv eller måste du skedmatas? Skicka iväg ett mail till dem eller sök på deras hemsida. Det är bara en av många källor på felaktigheten i påståendet och korkade folk som tror på detta är!!
Citera
2024-03-16, 12:07
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hehe... ännu mer nonsens alltså, jag dööör!! Jag hade förväntat mig att storyn skulle bli debunkad inom 5 minuter efter att jag postade den, men ju längre tiden går desto mer ökar sannolikheten att storyn stämmer, vem hade trott det?

Var är hennes bror?
Fanns ens hennes ex-man?

Att du påstår det är nonsens och massa megalomani över din deduktionsförmåga utan att visa på något säger väldigt mycket om att detta om Macrons fru samt visar att det är rent och skärt trams.

Var hennes bror är, ja om du gjorde egna undersökningar hade du hittat https://www.jeantrogneux.com/ som beskriver dumheterna i påståendena och visar på broders livstecken gällande släktforskning. Därifrån kan du själv efterforska.

Hennes ex make, ja han dog 69 år gammal 2020 som man hittar i https://www.tatler.com/article/brigitte-macron-first-husband-death och verkar ha varit lagom intresserad av offenligheten elller journalisternas frågor mest han levede.

Dumhet verkar vara vissa personers arvedel
Citera
2024-03-16, 12:16
Medlem
Citat:
Att du påstår det är nonsens och massa megalomani över din deduktionsförmåga utan att visa på något säger väldigt mycket om att detta om Macrons fru samt visar att det är rent och skärt trams.

Var hennes bror är, ja om du gjorde egna undersökningar hade du hittat https://www.jeantrogneux.com/ som beskriver dumheterna i påståendena och visar på broders livstecken gällande släktforskning. Därifrån kan du själv efterforska.

Hennes ex make, ja han dog 69 år gammal 2020 som man hittar i https://www.tatler.com/article/brigitte-macron-first-husband-death och verkar ha varit lagom intresserad av offenligheten elller journalisternas frågor mest han levede.

LOL! Väldigt hemlig familj tydligen. Inga foton trots att låtsasartikeln påstår det.

Enda informationen om ex-mannen är att han dog!

Jag anar ugglor i mossen! 😉
Citera
2024-03-16, 12:17
Medlem
Citat:
Har du letat själv eller måste du skedmatas? Skicka iväg ett mail till dem eller sök på deras hemsida. Det är bara en av många källor på felaktigheten i påståendet och korkade folk som tror på detta är!!

Jag har letat, hittar ingenting. Du skedmatas ju inte, enligt din uppgift, så du måste väl ha sett tidningsklippet. Kan du länka, tack?
Citera
2024-03-16, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Var du där?

Barnmorskan bör ju ha varit där så fråga henne om du tvivlar.
Citera
2024-03-16, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Barnmorskan bör ju ha varit där så fråga henne om du tvivlar.

Det var du som gjorde uttalandet så bevisbördan ligger på dig.
Citera
2024-03-16, 14:27
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Jag har letat, hittar ingenting. Du skedmatas ju inte, enligt din uppgift, så du måste väl ha sett tidningsklippet. Kan du länka, tack?

Nej jag ser inget intresse i att se den då jag inte sett ett enda uns av underlag som skulle påvisa något könsbyte eller transexuell historia kring franska presidentfrun. Det finns beskrivet i artikeln i länken. Du kan kontakta dem och fråga om deras källa eller fråga den franska tidningen där annonseringen skedde 1953. Något du inte gjort.

Som sagt skedmata personer som inte kan faktagranska har jag inte tid med.
Citera
2024-03-16, 14:33
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
LOL! Väldigt hemlig familj tydligen. Inga foton trots att låtsasartikeln påstår det.

Enda informationen om ex-mannen är att han dog!

Jag anar ugglor i mossen! 😉

Det är bild på familjen i artikeln när Birgitte var liten, hur många av Sveriges senaste statsministrarnas partners har offentliga syskon?? Patetiskt argument i denna tunna soppan.

https://nypost.com/2018/06/15/my-mom-was-macrons-drama-teacher-now-hes-my-stepdad/ Här är artikel som beskriver ex-mannnen 2018 och förklarar bra varför han inte valde offentligheten.

Vi har inte sett bilder på din hjärna, så jag anar ugglor i mossen
Citera
2024-03-16, 15:58
Medlem
Citat:

Det är ju inte direkt till dina arguments fördel att någon reklambyrå gjort en hel hemsida med den äldre broderns namn för att debunka påståendena. Varför länkar du ens till den?

Jag tycker inte personligen att det verkar sannolikt att Brigitte är en man? Men varför argumenterar du som en nolla får man fråga?

Det ÄR ju väldigt märkligt att den här totala skithögen Macron träffade en 24 år äldre kvinna när han var 15 bast. Medan han samtidigt verkar vara väldigt homosexuell. Jag har sett bilder på Macron där han klätt ut sig till transa vid typ 20 olika tillfällen. OM dessa bilder nu är äkta kan jag inte avgöra helt och fullt. Men det passar väl in i identiteten på andra pedofilliberaler som Federley till exempel.

OM Brigitte nu egentligen är en transa så skulle det onekligen förklara dessa märkligheter. Det verkar inte sannolikt som sagt. Men varför länkar du så dåliga argument?
Citera
2024-03-16, 16:03
Medlem
Sam.Boyds avatar
Larvigt og lågt propagandatrick för att misskreditera Emmanuel Macron.

Det intressanta med Emmanuel är att före den politiska karriären var verksam som rådgivare och delägare vid investmentbanken Rothschild & Cie i Paris.

Emmanuel Macron är med i Young global leaders.

Macron är sedan 2007 gift med Brigitte Macron. Paret inledde en relation när Macron var 16 år gammal, då hon var då 39 år og hans dramalärare.
Han är idag 47 hon är 70 år.
(23 års ålderskillnad).

Macrons har inga gemensamma barn. Birgitte har tre barn (födda 1975, 1977 och 1984) i ett tidigare äktenskap. Notera att president Macron själv är född 1977.
Citera
2024-03-16, 16:12
Avstängd
OliverCromwells avatar
Vi visste ju redan att Macron tog den i tvåan. Men att det var hans transa till fru som körde upp den där är väl en nyhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in