2024-03-17, 01:31
Medlem
rex144s avatar
Varför skojar de inte om shia muslimska kvinnor från Irak och Iran där imamer mot betalning utfärdar äktenskapsintyg för en timme, en natt , en vecka, etc. beroende på hur mycket man betalar.

Miljontals iranska kvinnor ägnar sig åt prostitution med islams goda minne. Det är sanktionerat av den islamiska staten, ett korrupt system med äktenskapsintyg till prostituerade.

De gör de även i Sverige, det var ett program om detta, där flera imamer förmedlade kontakter mellan knullsugna muslimska män och muslimska kvinnor mot betalning.

Varför skojar de inte om palestinska kvinnor i Gaza att de kunde rädda sig genom att ta jobb som prostituerade på bordeller i Israel?
-Det är jo ingen skillnad på kukar, då både araber och judar är omskurna.

Det hade varit en kul punch line.
Senast redigerad av rex144 2024-03-17 kl. 01:36.
Citera
2024-03-17, 01:34
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Jag är extremt hoppfull inför den nya generationen ungdommar som nu växer upp
Ingen kollar på gammelmedia överhuvudtaget, och skulle de springa på ett propagandaklipp så känner de igen bullshit på nolltid och bara går vidare till mer trovärdiga källor.

Regeringar håller på att förlora kriget det är därför som det införs så många lagar nu för att kunna cencurera och tysta ner de som vill ge en verklig bild.

Jag är rödd för att vi går mot en revolution med stormsteg… många har sett igenom skiten nu ska vi bara väcka de sovande fåren

Enligt studier räcker det endast med 3.5% för att glra en revolution

Hoppfull? Stavar dom lika illa som du gör så är det kört.
Citera
2024-03-17, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
De är inne på andra säsongen med finfina tittarsiffror. Så de behöver inte negativa kommentarer som dessa.

Kan väl inte påstå att det är mitt favoritprogram men har ändå sett alla. Smaklöst? Och Flashback är inte smaklöst? Jag tror du ska flytta till Familjeliv. Eller också tycker du inte om humor.
Du får nog redovisa var man kan läsa de fina tittarsiffrorna om jag ska tro dig.

Grejen med Flashback störs inte av att det ibland blir smaklöst. Grejen är att vem som helst kan framföra det man vill ha sagt.

Jag gillar humor, t. ex köper jag gärna nya nummer av Charlie Hebdo när jag kommer åt.
Citera
2024-03-17, 01:43
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Du får nog redovisa var man kan läsa de fina tittarsiffrorna om jag ska tro dig.

Grejen med Flashback störs inte av att det ibland blir smaklöst. Grejen är att vem som helst kan framföra det man vill ha sagt.

Jag gillar humor, t. ex köper jag gärna nya nummer av Charlie Hebdo när jag kommer åt.

En googling bort https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EQ3voK/ahmed-berhan-om-ifs-pa-svt-och-forandringen-i-nya-sasongen
Citera
2024-03-17, 01:47
Avstängd
otellos avatar
Ganska smaklöst, kan jag tycka.
Citera
2024-03-17, 01:48
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Vadå vidrigt skitsnack. Han har ju helt rätt.

Snarare sjukt vidrigt det Judarna håller på med där nere i Gaza väl. Herregud vilken planet lever du på.
Ja där har vi en grej till som SVT inte kommer skämta om.
Palestinierna, arabernas avskum de la avskum.
Citera
2024-03-17, 01:55
Medlem
Citat:
En googling bort https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EQ3voK/ahmed-berhan-om-ifs-pa-svt-och-forandringen-i-nya-sasongen
Tja, är man inkvoterad så är det kanske fina tittarsiffror (266 000 enligt programledaren). Svenska Nyheter har ca tre gånger fler.
Citera
2024-03-17, 01:57
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Tja, är man inkvoterad så är det kanske fina tittarsiffror (266 000 enligt programledaren). Svenska Nyheter har ca tre gånger fler.

Och Elaf Ali är med där också.
Citera
2024-03-17, 02:00
Medlem
Citat:
Och Elaf Ali är med där också.
Då hoppas jag hon drar några riktigt grova Muhammedskämt nästa gång. Jag lovar att titta.
Citera
2024-03-17, 02:10
Medlem
Citat:
? På vilket sätt var det inte rumsrent???

Kan du ge ett enda exempel där de driver med islam?
Det finns några exempel i tråden. Ännu fler om du tittar på själva TV-avsnitten.

Citat:
Det finns, du får faktiskt hitta dem själv. Hur svårt ska det vara att kolla på programmet? Om du inte vill se det så varför klaga?
Som sagts tidigare i tråden så vill dom som skriker högst inte kolla på programmet eftersom det är PK/islamistiskt/DDR/svärjefientligt. Allt utan att ha sett det.

Citat:
Det verkar vara ett högst smaklöst program, så, nej tack. Men lite rubriker var väl enda sättet att få upp tittarsiffrorna?
Menar du att ukrainas ambassadör vill få upp tittarsiffrorna? Rysk agent?

Citat:
De är inne på andra säsongen med finfina tittarsiffror. Så de behöver inte negativa kommentarer som dessa.

Kan väl inte påstå att det är mitt favoritprogram men har ändå sett alla. Smaklöst? Och Flashback är inte smaklöst? Jag tror du ska flytta till Familjeliv. Eller också tycker du inte om humor.
Tredje säsongen har just dragit igång.
Citera
2024-03-17, 02:30
Medlem
Araber VS ukrainska bidragstagare, det vi vittnar är de som tagit över svt ( muslimska bidragstagare)upplever att de är lite bättre bidragstagare än ukrainska flyktingarna som nu slåss om bidragen
Citera
2024-03-17, 03:33
Medlem
Det är väl ok om man inte hycklar med islam som att deras ledare är pedofil och dom gifter sig med barn.

Humor ska ju kunna driva om fördomar osv men när det kommer till invandrare och speciellt islam då har man gjort undantag.

Nu har jag inte sett programmet men så länge dom är lika grova om alla så gör det mig ingenting.

När jag kollar på avsnittet så är det inte speciellt mångkulturellt utan det är bara muslimer.
Dom kunde slängt in lite asiater samt polacker, norsk, och Sydamerikaner också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in