2024-03-16, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ett prank ska vara roligt och skoj, inte något annat.

Sen det understuckna, pedofil... Snälla, för helvete! En pedofil tänder på småbarn, outvecklade .
Att J&J skulle haft samröre med en minderårig, är inte pedofili!
Det är inte jag som anklagat någon, jag ifrågasätter det orimliga i hur legoknektarna agerar när det handlar om grova anklagelser.

Skulle någon förtala mig skulle jag göra allt i min makt för att få upprättelse och för att rentvå mitt namn, särskilt om jag skulle hängas ut inför hela världen.
Det är fruktansvärt vidrigt och det jag inte förstår, hur allt löstes gällande pedofilanklagelserna.
Men det gör inte gänget, utan Jocke låter kvinnan intervjuas av Anjo och hon säger att hon bett Jocke om ursäkt...

Lägg därtill att Lokals ex utsattes för förtal och hotades av Anjo gällande detta.

Det är riktigt manipulativt och vidrigt att dessa kreatörer är skyddade i av Ninetone, eftersom det är Stefan som bestämmer vilken kreatör som får göra vilken typ av content som ska göras.

Anjo, Cluee och Rask springer Jockes ärenden.
Citera
2024-03-16, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Förtal är som sagt ett brott som INTE faller under allmänt åtal. Det betyder att huvudregeln är att den utsatte ska åtala själv om den vill ha upprättelse. Det är helt vanlig rutin att anmälningar av det här slaget läggs ner. Det säger ingenting om huruvida någon kan bevisas ha begått brottet och kan dömas för det.

Ibland gör det faktiskt det, det beror helt på brottets karaktär och allvar. Vilken storlek på skada som målsägaren eller målsägare blivit utsatt för
Senast redigerad av Goldentie 2024-03-16 kl. 13:26.
Citera
2024-03-16, 13:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är inte jag som anklagat någon, jag ifrågasätter det orimliga i hur legoknektarna agerar när det handlar om grova anklagelser.

Skulle någon förtala mig skulle jag göra allt i min makt för att få upprättelse och för att rentvå mitt namn, särskilt om jag skulle hängas ut inför hela världen.
Det är fruktansvärt vidrigt och det jag inte förstår, hur allt löstes gällande pedofilanklagelserna.
Men det gör inte gänget, utan Jocke låter kvinnan intervjuas av Anjo och hon säger att hon bett Jocke om ursäkt...

Lägg därtill att Lokals ex utsattes för förtal och hotades av Anjo gällande detta.

Det är riktigt manipulativt och vidrigt att dessa kreatörer är skyddade i av Ninetone, eftersom det är Stefan som bestämmer vilken kreatör som får göra vilken typ av content som ska göras.

Anjo, Cluee och Rask springer Jockes ärenden.

Vad heter fettots företag nu för tiden?
Han hade ett AB som fått sin F-skattsedel indragen för han ej lämnat in inkomsdeklarationen .

Sen tänkte jag på en sak till.
Detta med 14/40 åring. Hur vet vi ens att den kvinna som utger sigför vara den skyldiga. Ens är det skyldiga. Nu när man märker hur anjosvisen vänder och bänder på sanningen, så skulle det inte förvåna mig om allt är regisserat för att dom ska få fler tittare.

Sen är det lite skoj när bög-anjo säger " Det var clue som skulle intervjuva henne från början. För att , jag vet inte varför han vill ta på sig den äran"
"jag är trött på clue drar efter halmstrå för att försöka sätta dit mig, förlöjliga mig på något sätt "

Det är ju precis vad chippstuten gör
Citera
2024-03-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja då kan vi stryka det, för inte skulle väl stora tuffa Christoffer anmäla något sådant...

Nu har jag aldrig uppfattat att någon i det här sällskapet är gängmedlemmar eller tillhörande maffian direkt. Så förtstår inte allt snack om goleri hit och goleri dit. Men jag förstår om han ändå inte vill göra det, för det handlar trots allt om många gamla vänner som han kommit på kant med.

Linnea däremot har inte dessa band till någon av de involverade, så det finns inga hinder att göra rättssak för hennes del. Det vore också nödvändigt. Drar man igång såna här drev så är man straffvärd. Var än C och L rör sig i det här landet kommer de bli bespottade.
Citera
2024-03-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ibland gör det faktiskt det, det beror helt på brottets karaktär och allvar. Vilken storlek på skada som målsägaren eller målsägare blivit utsatt för

Ja, jag vet det. Men huvudregeln är att en åklagare inte ska väcka åtal. Så min poäng är att Anjos argument om att "polisen inte ens tycker att jag har begått förtal" är fantastiskt efterblivet. Polisen tycker aldrig någonting när det kommer till inledning av förundersökning, och han hade åkt så det sjunger om det om det blev en rättegång. Det är jag fullständigt övertygad om.
Citera
2024-03-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conor-MacGyver
Förfasas ni inte över hans fethet?

Han har större pattar än min sambo

https://ibb.co/5T2vB4M

Jo, fruktansvärt äckligt är det att vara så överviktig. Så jävla respektlöst mot sin partner med om den ifråga tar hand om sig.

Odisciplinerade, lata samt svaga mentalt är tjockisar då man lyckas hamna i ett ”mat missbruk”. Så där blir man inte över en natt…..
Citera
2024-03-16, 13:50
Medlem
Citat:
Jag ser nu att jag kollade in fel byggnad på kartan.

my bad.

Hur fan kollar ni upp saker. Det bor numera en kvinna på adressen och huset är 380 km2
Citera
2024-03-16, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Sedär till och med Jacke säger att inte Jocke har med anmälan att göra.. Varför förtalar du??

Jacke är en fegis. Han vågar inte stå för något han gjort eller vad andra gör. Livrädd att gå samma öde till mötes som de andra som trotsar minionerna.
Citera
2024-03-16, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, jag vet det. Men huvudregeln är att en åklagare inte ska väcka åtal. Så min poäng är att Anjos argument om att "polisen inte ens tycker att jag har begått förtal" är fantastiskt efterblivet. Polisen tycker aldrig någonting när det kommer till inledning av förundersökning, och han hade åkt så det sjunger om det om det blev en rättegång. Det är jag fullständigt övertygad om.

Anjo ansåg också att Chrippa var friad för brott efter att Linnea meddelat att hon inte ville delta i utredningen. Utredningen las ner, men det betyder inte att Chrippa frits från brott. Utredningen kan tas upp igen när som helst. Som du säger/skriver, Polisen har inga åsikter, inte ens om en offentlig person som Anjo kommer in på station tillsammans med den (ö)kände Jockiboi skulle dom yttra något. Jag tror topplocket går snart på dom här två clownerna

Svajpa till vänster, bort med lorten från orten
Citera
2024-03-16, 14:17
Avslutad
Citat:
Vad heter fettots företag nu för tiden?
Han hade ett AB som fått sin F-skattsedel indragen för han ej lämnat in inkomsdeklarationen .

Sen tänkte jag på en sak till.
Detta med 14/40 åring. Hur vet vi ens att den kvinna som utger sigför vara den skyldiga. Ens är det skyldiga. Nu när man märker hur anjosvisen vänder och bänder på sanningen, så skulle det inte förvåna mig om allt är regisserat för att dom ska få fler tittare.

Sen är det lite skoj när bög-anjo säger " Det var clue som skulle intervjuva henne från början. För att , jag vet inte varför han vill ta på sig den äran"
"jag är trött på clue drar efter halmstrå för att försöka sätta dit mig, förlöjliga mig på något sätt "

Det är ju precis vad chippstuten gör

Det luktar uppgjort, "alla" inblandade fick visningar och uppmärksamhet.

Allra mest uppmärksamhet fick "stackars Jocke"...
Jonna fick framstå som stark än en gång och ANJO fick i uppdrag att ontervjua Jocki, Cluee fick "nyheter" och den fula ankungen, aka svarte petter, rask, fick en ärofylld uppgift, han hittade 14-40-åringen...
Men Lokals tjej fick ett helvete, kolla Anjos bff, AliG i säg jag svär...
ANJO är oärligheten själv
Citera
2024-03-16, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Jacke är en fegis. Han vågar inte stå för något han gjort eller vad andra gör. Livrädd att gå samma öde till mötes som de andra som trotsar minionerna.
Varför fick inte Jacke och hans tjej följa med Jocki till Dubai, utan ANJO fick följa med och Lisen, men hon fick gå för sig själv, eftersom ANJO var vid Jockis sida och filmade honom 24/7... tyvärr behövde han knäcka minneskortet sen, eller Elian hade sönder det, eller datorn ramlade i golvet och kortet knäcktes, jättekonstigt, men sant, ANJO har visat prints, SÅ Ä DÄ!
Citera
2024-03-16, 14:29
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det luktar uppgjort, "alla" inblandade fick visningar och uppmärksamhet.

Allra mest uppmärksamhet fick "stackars Jocke"...
Jonna fick framstå som stark än en gång och ANJO fick i uppdrag att ontervjua Jocki, Cluee fick "nyheter" och den fula ankungen, aka svarte petter, rask, fick en ärofylld uppgift, han hittade 14-40-åringen...
Men Lokals tjej fick ett helvete, kolla Anjos bff, AliG i säg jag svär...
ANJO är oärligheten själv

Kan du länka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in