Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
👍
Där ser man, vad säger statistiken?
Det är alltså inte bara Linnea som har egna sanningar, självklart utifrån hur man tolkar saker och upplevelser. Men att få det till att hennes egen sanning skall rättfärdiga en lögn, vilket trams. Vad skulle inte det säga om Anjos sanningar? Han kan ju inte ens ljuga trovärdigt
Jag anser att anjo är dum i huvet, efterbliven och misslyckad, I MIN VÄRLD. Det är MIN sanning.
Skulle vara så jävla skoj att att få debatterat den jävlen.
Har han själv gjort research, eller han sitter bara och låter sina nära och köra göra det. Kanske en och annan misslyckad följare som ser kräkpulvret som en förebild och erbjuder sina tjänster.
Sen sitter spypåsen och tar emot all fakta. Sann som falsk. Och ifrågasätter inte det, utan bara kör på deras "fakta"
Kan ju hoppas där sitter nån som "hjälper" honom. Och ger han falsk fakta.
Sen har vi detta med kläder.
Min tjej går ofta i mina tröjor. Hon tycker det är skönt att ha stora kläder på sig.
Så detta med kläderna, förstorar lilla inavel-anjo upp, likt lilla fansk-rask. Som kan göra en hönsuppfödning av ett litet frö.
Edit:
Forskare på University of British Columbia har, med en studie som undersökt hälsofördelarna med att bära sin partners kläder, kommit fram till att det faktiskt finns! 100 kvinnor har tillsammans med sina respektive deltagit i studien där de slumpmässigt blev tilldelade varsin tröja. Deras uppgift var att lukta på tröjorna utan att veta om de tidigare hade burits av ens partner, en främling eller ingen alls. Efter lukttestet följde ett stressprov som testade deltagarna i hur de hanterade en fejkad jobbintervju och hur stresshormonet kortisol påverkades i deras kroppar.
Det sammanfattande resultat av studien visade tydliga samband mellan deltagarnas mående och vilken doft de hade fått lukta på. Personer som fått lukta på sin partners tröja visade sig vara mindre stressade än de som doftat på någon av de andra deltagarnas tröja. Forskarna kunde även se att de som känt doften av sin partner var med glada och harmoniska.
Visst låter det bra? Hurra för oss!
Källa: Elle