Citat:
Ursprungligen postat av
Fleuch
Skillnaden är ju att jag inte hävdar nånting. Jag hävdar mig inte veta exakt vad världen är för nånting. Det är du och andra som gör det. Då får ni tåla att få era argument granskade.
Utreder du?? OK? Hur länge tänker du hålla på? Jag har väntat på svar i fyra år. Avstånd på södra halvklotet, solens gång, midnattssolen i Antarktis, södra korset är bombsäkra bevis på att jorden är rund, och jag har frågat dig och de andra genierna om de ämnena gång på gång, och det enda svar jag får är: Jag vet inte , vi vet inte vad solen är, vi kan inte berätta något om jordens form genom att titta på stjärnhimlen, alla videor av midnattssolen ser misstänksamma ut, inte att förglömma Antarktisfördraget och Jarle Andhøy. Det visar bara att du inte har en aning om vad du ska svara, och det är inte konstigt. Det som händer är att du och de andra struntar i frågorna så fort som möjligt och byter ämne till något annat som bara understryker att ni inte förstår ett dugg för att ni satt på bakre bänken i klassrummet och inte följde med lektion.
Om detta ska vara vettigt måste du berätta för mig och andra vad som är fel med våra argument. Det är okej att du inte förstår något av det, men det jag inte förstår är varför du fortfarande håller fast vid något så absurt som att jorden är platt. Om du inte är ett troll då. Det har jag undrat många gånger.