2024-03-15, 10:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo hånade Chrippa för att han fick skjuts till socmötet av sin citat "egna jävla farsa"..
Är det konstigt? Att en far ställer upp för sina barn?

Anjo hamnade i klammeri med rättsväsendet när han inte kunde betala räkningar som ung och grön, varför fick han inte hjälp av sin farsa eller ömma moder?

Anjo är avundsjuk
Jocke är avundsjuk

Sånt skapar mobbare.

Hjalmar Söderbergs träffande ord:

Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill ha kontakt till varje pris som helst.

Grymt imponerande att någon här inne kan citera Söderberg ! Kudos !!

Dom är så sorliga allihopa. Sorliga.
Detta påminner mig om bråken i sandlådan när man var liten. Fast på den tiden löste vi det.

Nä Anjo är en mobbad, som blivit en mobbare, en nolla som blivit "något"
Han ser inte sina egna bristningar (fast dom går över hela hans kropp) och bara öser skit och gala över alla som han inte kan tjänat något på.
Citera
2024-03-15, 11:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Vad har Linnea jobbat med?
Citera
2024-03-15, 11:42
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Anjo är FEEEEET
Citera
2024-03-15, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Vad har Linnea jobbat med?

Det borde väl den grävande journalisten, utan utbildning, kunna ge svar på. Anjo rotar ju i allt han inte har med att göra, även detta om du ber honom snällt
Citera
2024-03-15, 11:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det borde väl den grävande journalisten, utan utbildning, kunna ge svar på. Anjo rotar ju i allt han inte har med att göra, även detta om du ber honom snällt

Jag fattar att du försvarar Linnea, men jag frågade här på forumet, inte på hans kanal.
Citera
2024-03-15, 11:55
Avslutad
Citat:
Jag fattar att du försvarar Linnea, men jag frågade här på forumet, inte på hans kanal.

Okej, du vill veta sanningen, inget hitte-på?
Citera
2024-03-15, 11:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Okej, du vill veta sanningen, inget hitte-på?

Ja, det är rätt sjukt arr jag litar mer på flashback, än han.
Citera
2024-03-15, 12:00
Avslutad
Citat:
Ja, det är rätt sjukt arr jag litar mer på flashback, än han.

Ja det säger väl allt. Han påstår att Linneas sanning är att rättfärdiga hennes lögner. Men hans sanning är den totala då, eller? Vad jag förstått så är hon rekryterad från huvudkontoret där hon jobbade tidigare, mer än så kan jag inte säga
Citera
2024-03-15, 12:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ja det säger väl allt. Han påstår att Linneas sanning är att rättfärdiga hennes lögner. Men hans sanning är den totala då, eller? Vad jag förstått så är hon rekryterad från huvudkontoret där hon jobbade tidigare, mer än så kan jag inte säga

Okej. Tack.
Citera
2024-03-15, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Wempa har figurerat hela tiden, mycket suspekt att en bilhandlare är med på socmöten som inte rör honom.

Men detta att måste ju bara vara skitsnack att Chrippa mordhotad hans barn. Chrippa visade ju upp på Instagram som var skrivit för bara några dagar sen att Wempa ser Chrippa Som en bror, och att han gör allt för honom. Han skjutsar han vart han vill. Köper flygbiljetter till honom. Beklagar att Chrippa råkat ut för det här och önskar det fanns nåt han kunde göra för honom. Han spammar även Anjo och Chrippa med meddelanden där han försöker få bådas uppmärksamhet och klapp på axeln som ett litet osäkert barn.

Antingen är Wempa tidernas största rövslickare som vänder kappan efter vinden. Eller så har Chrippa aldrig hotat Anjos barn.
Citera
2024-03-15, 14:33
Medlem
Men detta att måste ju bara vara skitsnack att Chrippa mordhotad hans barn. Chrippa visade ju upp på Instagram som var skrivit för bara några dagar sen att Wempa ser Chrippa Som en bror, och att han gör allt för honom. Han skjutsar han vart han vill. Köper flygbiljetter till honom. Beklagar att Chrippa råkat ut för det här och önskar det fanns nåt han kunde göra för honom. Han spammar även Anjo och Chrippa med meddelanden där han försöker få bådas uppmärksamhet och klapp på axeln som ett litet osäkert barn.

Antingen är Wempa tidernas största rövslickare som vänder kappan efter vinden beroende på vem han pratar med. Eller så har Chrippa aldrig hotat Anjos barn.

Ni som han och se Chrippas story ni vet
Citera
2024-03-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
"De gav mig informationen när jag var här i doobaj så att jag inte skulle kunna göra någonting"

Helt ärligt vad skulle han ha gjort menar han? Några gangsta-stories på Instagram med laserögon sen åkt och gråtit i McDriven?
Jag tänkte detsamma.
Han leker farlig och värste gangstern, så patetiskt.
I själva verket så är han inte större än en feg råtta.

Idag på hans instastory så visade han sin äckligaste sida jag någonsin har sett.
Usch vilken översittarstil! (För att uttrycka mig milt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in