2024-03-15, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke, Jonna och Wempa ska ha bevittnat dessa hot när dem var med Chrippa på ett soc möte.

Det jag reagerar på här är Wempa. Han slickade asmycket röv på Anjo med röstmeddelanden. Sen kommer Chrippa ut på sin insta story och visar hur Wempa smörar och slickar arslet på Chrippa ist. Bara för några dagar sen skrev han till Chrippa vad orättvist allt är med detta drama. Behövde Chrippa hjälp med något eller skjuts nånstans så var det bara att ringa och blablabla. Han kallar till och med Chrippa för sin broder.

Anjo! Du vill ju inte beblanda dig med ormar säger du ju 🐍
Senast redigerad av Rebelson 2024-03-15 kl. 09:41.
Citera
2024-03-15, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Anjo! Du vill ju inte beblanda dig med ormar säger du ju 🐍

Anjo är själv en orm så lika barn leka bäst
Citera
2024-03-15, 09:49
Medlem
esetts avatar
Man undrar ju om Anjo blivit nobbad av Linnea, därav ilskan
Citera
2024-03-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo är själv en orm så lika barn leka bäst

Du har ju en poäng där
Citera
2024-03-15, 09:58
Avstängd
Crabby88s avatar
Tänkte på detta med soc mötet.

"Wempa var med för han ställde upp och körde Julia"

Så som tack för hjälpen fick han sitta med på det mest intima mötet man kan ha?

Men han fick reda på det först i Dubai. Dom har polisanmält varandra fram och tillbaka. Men ett mordhot, utfärdat på ett soc möte, gällande andra polisanmälningar. Inte ett ljud om...

Som jag skrev igår, hade detta nu varit sant. Så hade tönt-banjo gjort 100 filmer om det.
Citera
2024-03-15, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Man undrar ju om Anjo blivit nobbad av Linnea, därav ilskan

Både Jockiboi och Anjo har misslyckats med Linnea. Hon är självständig och ingen sätter sig på henne bara för att man är en "offentlig person" med tusentals följare
Citera
2024-03-15, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Men han fick reda på det först i Dubai. Dom har polisanmält varandra fram och tillbaka. Men ett mordhot, utfärdat på ett soc möte, gällande andra polisanmälningar. Inte ett ljud om...

Som jag skrev igår, hade detta nu varit sant. Så hade tönt-banjo gjort 100 filmer om det.
Det stämmer inte, titta på när röstinspelningarna är gjorda, allt är efterhandskonstruktioner för att Anjoponken har gjort bort sig.
Man hör hur nervös och rädd han är, rösten håller på att spricka, då bräsar han lite mer och gestikulerar med korvfingrarna och kör Andrew Tatecitat, I dont give a fakk...
Citera
2024-03-15, 10:19
Avslutad
Citat:

Wempa har figurerat hela tiden, mycket suspekt att en bilhandlare är med på socmöten som inte rör honom.

Imgen som tänkte på hans uttalande om att han var tvungen att gå därifrån, för att inte hamna i det där han var för 17 år sen?!

Är Wempa en "broder"?

Ni som såg när Wempa var hos Chrippa och fick någonting litet som rymdes i ett handslag mitt i en twitchstream, vet.

Anjo har inte känt denna Wempa tidigare, det är först nu som han fått leka med honom.

Falken och Jockes legoknektar🤣🤣🤣
Citera
2024-03-15, 10:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det stämmer inte, titta på när röstinspelningarna är gjorda, allt är efterhandskonstruktioner för att Anjoponken har gjort bort sig.
Man hör hur nervös och rädd han är, rösten håller på att spricka, då bräsar han lite mer och gestikulerar med korvfingrarna och kör Andrew Tatecitat, I dont give a fakk...

Ställer mig ytterst frågande till att representanter för socialen sitter tysta och inte anmäler att " En som är i deras synfält, gällande hot, våld och häktning, med just med ett litet barn i centrum, eller rättare sagt, deras med ett litet barn som dom skall beskydda." Kan sitta och dela ut multipla mordhot, utan att en ända reprisal utdelats .

Chrippa är inte bara chrippa da kräfta, chrippa måste vara chrippa det Grand big boss! Soc vågade inte ens anmäla han...
Han morhotade alltså Jocke, Jonna, Jacke, jackes tjej, Julia, Anjo, samt anjos 3 barn. Det är 9 personer. Sen vet man inte om soc fick sig ett hot också, men det känns långsökt att han inte gjorde det. Så där är MINST 2 till. 11 personer fick han med. Inte en ända anmälan...
Senast redigerad av Crabby88 2024-03-15 kl. 10:27.
Citera
2024-03-15, 10:27
Avslutad
Citat:
Ställer mig ytterst frågande till att representanter för socialen sitter tysta och inte anmäler att " En som är i deras synfält, gällande hot, våld och häktning, med just med ett litet barn i centrum, eller rättare sagt, deras med ett litet barn som dom skall beskydda." Kan sitta och dela ut multipla mordhot, utan att en ända reprisal utdelats .

Chrippa är inte bara chrippa da kräfta, chrippa måste vara chrippa det Grand big boss! Soc vågade inte ens anmäla han...
Det är lögner, fabricerat i tjockskallens huvud.
Det är Anjo som är sjuk och farlig.
Anjo har öppet mordhotat Chrippa och andra människor.
Det finns det bevis på genom hans egna inspelningar.

Blir så innerligt trött på att inte "gammelmedia" uppmärksammar detta, men som vi alla vet, är det ett korrupt samhälle.

Ingen säger nej till Jockiboi...eller BANJO🤡
Citera
2024-03-15, 10:33
Medlem
abvs avatar
"De gav mig informationen när jag var här i doobaj så att jag inte skulle kunna göra någonting"

Helt ärligt vad skulle han ha gjort menar han? Några gangsta-stories på Instagram med laserögon sen åkt och gråtit i McDriven?
Citera
2024-03-15, 10:52
Avslutad
Citat:

Han morhotade alltså Jocke, Jonna, Jacke, jackes tjej, Julia, Anjo, samt anjos 3 barn. Det är 9 personer. Sen vet man inte om soc fick sig ett hot också, men det känns långsökt att han inte gjorde det. Så där är MINST 2 till. 11 personer fick han med. Inte en ända anmälan...
Anjo hånade Chrippa för att han fick skjuts till socmötet av sin citat "egna jävla farsa"..
Är det konstigt? Att en far ställer upp för sina barn?

Anjo hamnade i klammeri med rättsväsendet när han inte kunde betala räkningar som ung och grön, varför fick han inte hjälp av sin farsa eller ömma moder?

Anjo är avundsjuk
Jocke är avundsjuk

Sånt skapar mobbare.

Hjalmar Söderbergs träffande ord:

Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill ha kontakt till varje pris som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in