2024-01-19, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Synd bara om den här videon gör att hela soppan blir ett "internetbråk" som i häxjakten på joz. Jag hade hellre sett banjo åka dit för grovt förtal.

Jag tror faktiskt att han kommer göra det nu. Vad tror du Lisen och Jonna tycker om det här?
Citera
2024-01-19, 22:49
Medlem
KentWasHeres avatar
Fattar inte hur Anjo kan fortsätta släta över vad Chrippa har gjort trots de ljudklipp och bilder som Linnea har släppt, skitsamma om blåmärkena är fake, allt annat som när dottern ser pappa hugga sig med en kanyl i skinkan eller när han psykiskt misshandlar Linnea är sant.

Han måste seriöst va gravt efterbliven eller bara hata kvinnor helt enkelt.
Citera
2024-01-19, 22:53
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Fattar inte hur Anjo kan fortsätta släta över vad Chrippa har gjort trots de ljudklipp och bilder som Linnea har släppt, skitsamma om blåmärkena är fake, allt annat som när dottern ser pappa hugga sig med en kanyl i skinkan eller när han psykiskt misshandlar Linnea är sant.

Vi kom överens om här att han hatar kvinnor, vilket har kunnats tyda vid vissa tillfällen, nu än mer när han gått in så hårt som han gjort för att attackera en kvinna och stötta en ev misstänkt kvinnoboxare.
Citera
2024-01-19, 22:55
Medlem
Att Julia ens är med han nu och försvarar han. Kräks rakt ut
Citera
2024-01-19, 23:13
Medlem
abvs avatar
Jobbigt läge för bansjovis. Kommer det verkligen bli mer legobygge med den stora idolen JOAKIMLUNDELLLLL om han släpper bangervideos med chrippa?
Citera
2024-01-19, 23:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Att Pontus har en auktoritär och hård framtoning på sociala medier där han ska vara the godfather som sätter alla haters på plats har och göra med hans dåliga självkänsla. Av erfarenhet så brukar dem som skriker och hörs mest vara de med låg självkänsla.

Anjo har hanterat sitt dåliga mående med överkonsumtion av skräpmat, pizza, donken, läsk, chips, fryspizza, etc.

När han mår dåligt istället så åker han till McDonalds och beställer 15 cheeseburgare, och 3 stora pommes-frites och milkshake så att dopaminpåslaget blir enormt.

Anjo skulle egentligen börjat gymma, och köra ris-broccoli-kycklingfile, istället för donken och pringlesrör.
Det och sluta skämma ut sig på internet, för han kommer inte kunna leva på internet hela livet.
Spot on! Han må vara bred som en lagårdsdörr men för mig är han en väldigt liten och ynklig människa.
Citera
2024-01-19, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det är inte så att jag kommer ringa polisen men jag kommer kontakta medier. För att de ska skriva om detta.
Så att dessa kreatörer blir cancellerade. De ska inte kunna använda sin följare som vapen på detta sätt.
Men jag antar att polisen redan kommer bli inblandad eftersom ett barn for illa

Då förstör du den utredning som pågår men det vet du nog redan
Citera
2024-01-19, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere

Han skiter vad som är sant eller inte så länge han kan tjäna pengar på det
Citera
2024-01-19, 23:56
Avslutad
Citat:
Synd bara om den här videon gör att hela soppan blir ett "internetbråk" som i häxjakten på joz. Jag hade hellre sett banjo åka dit för grovt förtal.
Tror att Linnea kommer få stöd från oväntat håll

https://youtu.be/5XLRbuMw0ik?si=aziP6Z10CGucyAqO
Anjo intervjuar stackars Jockiboi... är det benzo han petat i sig?
Citera
2024-01-19, 23:58
Medlem
abvs avatar
Består morgondagens "banger" av högläsning från chrippas självbiografi så subscribar jag till banjo på voyd
Citera
2024-01-20, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeviousF
Chrippa la ut om banger tillsammans med anjo imorgon.

Anjo gör bäst i att INTE beblanda sig i denna soppa helt ärligt. Kommer bli hans fall.
Lite sent nu eftersom Anjo lekt domstol i äkta Jerry Springerformat...
Citera
2024-01-20, 00:04
Avslutad
Citat:
Består morgondagens "banger" av högläsning från chrippas självbiografi så subscribar jag till banjo på voyd

Backar Anjo Chrippa i det här tror jag det blir kaos i Lundellhuset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in