• 6
  • 7
2024-03-15, 05:49
Bannlyst
Finlandsfärjorna?
Citera
2024-03-15, 06:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30.

Då kan man ju undra vad som har gått fel, för en sån där snubbe ska antingen vältra sig i brudar eller leva med någon riktig pudding. Så, vad har gått fel?

Förstår att folk som kommit upp lite i ålder inte orkar gå ut på klubbar längre men där jag bor fanns/finns det någon typ AW med disko som var öppet med normala tider för äldre människor, 17-23 har jag för mig. Kolla om det finns något liknande där du bor.
Citera
2024-03-15, 12:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30EfterSkatt
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30. Jag har har haft en massa hojar och bilar etc. Jag har haft dyra lägenheter och har ett sinne för stil och smak. Jag är högutbildad och har pengar, bara det att jag är old school och har ingen facebook och gillar inte tanken på nätdejting eller liknande. Jag är rätt ensam med inte särskilt mycket vänner alls. (alla gamla har skaffat familj och fått barn, och själv är jag barnlös och har inte rotat mig eller haft lust med det).

Hur fan gör man för att komma i kontakt med kvinnor i min sits som är skeptisk till hela den här moderna nät-grejen, och som har kommit upp lite i ålder så man inte orkar vara ute och partaja på krogen? Ge mig gärna tips och idéer eller berätta om hur du träffade någon. Jag är verkligen sugen på att träffa någon nu men jag pallar inte att leva tonårsliv igen med allt vad det innebär.

Ok, så har du kört ditt eget race hela livet, och nu undrar du varför du är ensam?
Citera
2024-03-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 30EfterSkatt
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30. Jag har har haft en massa hojar och bilar etc. Jag har haft dyra lägenheter och har ett sinne för stil och smak. Jag är högutbildad och har pengar, bara det att jag är old school och har ingen facebook och gillar inte tanken på nätdejting eller liknande. Jag är rätt ensam med inte särskilt mycket vänner alls. (alla gamla har skaffat familj och fått barn, och själv är jag barnlös och har inte rotat mig eller haft lust med det).

Hur fan gör man för att komma i kontakt med kvinnor i min sits som är skeptisk till hela den här moderna nät-grejen, och som har kommit upp lite i ålder så man inte orkar vara ute och partaja på krogen? Ge mig gärna tips och idéer eller berätta om hur du träffade någon. Jag är verkligen sugen på att träffa någon nu men jag pallar inte att leva tonårsliv igen med allt vad det innebär.
Har du lust att rota dig nu?
Citera
2024-03-15, 15:44
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hur har det gått för dig?

Ja du, eller ja ni... Vad för svar tror ni att ni får ifrån en användare vars alla (alla!) 23 inlägg skrevs på en (1!) enda dag för mer än 10 år sen?

Citat:
Ursprungligen postat av Amenfoerihvete
Jag är också nyfiken, TS. Hur har det gått? Har du hittat någon som mig.. 😘

Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ok, så har du kört ditt eget race hela livet, och nu undrar du varför du är ensam?

Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Har du lust att rota dig nu?
Citera
2024-03-15, 15:44
Medlem
Du får ta dig ut och lära känna människor IRL då helt enkelt. Gå en matlagningskurs eller liknande. Skulle tro att de flesta 40+are slutat leva tonårsliv.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in