• 1
  • 2
2021-09-24, 15:59
Medlem
30EfterSkatts avatar
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30. Jag har har haft en massa hojar och bilar etc. Jag har haft dyra lägenheter och har ett sinne för stil och smak. Jag är högutbildad och har pengar, bara det att jag är old school och har ingen facebook och gillar inte tanken på nätdejting eller liknande. Jag är rätt ensam med inte särskilt mycket vänner alls. (alla gamla har skaffat familj och fått barn, och själv är jag barnlös och har inte rotat mig eller haft lust med det).

Hur fan gör man för att komma i kontakt med kvinnor i min sits som är skeptisk till hela den här moderna nät-grejen, och som har kommit upp lite i ålder så man inte orkar vara ute och partaja på krogen? Ge mig gärna tips och idéer eller berätta om hur du träffade någon. Jag är verkligen sugen på att träffa någon nu men jag pallar inte att leva tonårsliv igen med allt vad det innebär.
Citera
2021-09-24, 16:02
Bannlyst
Du kanske ska engagera dig i något där även kvinnor finns.
Då har ni ju redan från början något gemensamt.
Citera
2021-09-24, 16:06
Bannlyst
Gymmet, löpspåret?
Citera
Medlem
ayymirants avatar
Om du inte vill ha ihop det med en singelmorsa eller annat luder så föreslår jag att titta utomlands.
Citera
Medlem
ayymirants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Gymmet, löpspåret?

Man stör inte folk på gymmet, lika lite som man stör folk som jobbar.
Citera
2021-09-24, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ayymirant
Man stör inte folk på gymmet, lika lite som man stör folk som jobbar.

Visst kan man prata med folk på gymmet, men behöver inte komma å tjata mitt i ett set men i mellan under uppvärmning efter osv.
Citera
2021-09-24, 16:09
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30EfterSkatt
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30. Jag har har haft en massa hojar och bilar etc. Jag har haft dyra lägenheter och har ett sinne för stil och smak. Jag är högutbildad och har pengar, bara det att jag är old school och har ingen facebook och gillar inte tanken på nätdejting eller liknande. Jag är rätt ensam med inte särskilt mycket vänner alls. (alla gamla har skaffat familj och fått barn, och själv är jag barnlös och har inte rotat mig eller haft lust med det).

Hur fan gör man för att komma i kontakt med kvinnor i min sits som är skeptisk till hela den här moderna nät-grejen, och som har kommit upp lite i ålder så man inte orkar vara ute och partaja på krogen? Ge mig gärna tips och idéer eller berätta om hur du träffade någon. Jag är verkligen sugen på att träffa någon nu men jag pallar inte att leva tonårsliv igen med allt vad det innebär.
Du kan ju bli medlem på en sajt som heter IX där finns det massor av kvinnor som söker män med god ekonomi och som gärna vill försörja dem samt en hoper barn med skilda pappor.
4-5 barn lika många pappor är inget ovanligt, till och med Lilbabs ligger i lä där
Citera
2021-09-24, 16:17
Medlem
Kontaktannons i lokaltidningen! Sånt finns faktiskt fortfarande, åtminstone här i sthlm regionen.
Citera
2021-09-24, 16:20
Medlem
30EfterSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Du kan ju bli medlem på en sajt som heter IX där finns det massor av kvinnor som söker män med god ekonomi och som gärna vill försörja dem samt en hoper barn med skilda pappor.
4-5 barn lika många pappor är inget ovanligt, till och med Lilbabs ligger i lä där
Nej hela den där nätgrejen är inget för mig har jag insett. Jag känner mig som ett ufo på "nätet", jag är inte komfortabel där. Jag har lurkat här på flashback i en väldans massa år och jag förstår inte hur ni alla klarar av att ha er nätpersona och posta dagligen som ni gör. För mig känns det så skumt.

Nej ha ha jag är inte ute efter att försörja någon eller vara sloppy seconds. Jag vill träffa en vettig tjej helt enkelt men är rådvill i min sits.
Citera
2021-09-24, 16:25
Medlem
ayymirants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Kontaktannons i lokaltidningen! Sånt finns faktiskt fortfarande, åtminstone här i sthlm regionen.

Det är bara 50+ som läser tidningen. Så hur tänkte du där?
Citera
2021-09-24, 16:27
Medlem
Det där blir ju inte så lätt. Vilken kategori kvinnor siktar du på? Ska du bilda familj med bebis osv? Eller kan du ta en kvinna med nästan vuxna barn och vara nöjd med det?

Du ska under inga omständigheter bli ihop med en kvinna som har barn yngre än 10 år iaf och det är ju många ur din tänkta åldersgrupp på 30-40 år som har barn i den åldern.

Tror ingen kvinna bryr sig om att du "tjänar bra" när du i övrigt framstår som en blandning av ensam loser och slacker som aldrig orkat engagera sig i någon.
Citera
2021-09-24, 16:28
Medlem
Castles avatar
Du hittar många på närmsta ICA. Nästan alla kvinnor behöver handla mat, speciellt om de är singlar.
Senast redigerad av Castle 2021-09-24 kl. 16:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in