• 1
  • 2
2021-09-24, 15:59
Medlem
30EfterSkatts avatar
Kort bakgrund om mig. Strax över förtio med god inkomst och som har tränat hela mitt liv. Jag har haft gott om tjejer i mina yngre år och upp emot 30. Jag har har haft en massa hojar och bilar etc. Jag har haft dyra lägenheter och har ett sinne för stil och smak. Jag är högutbildad och har pengar, bara det att jag är old school och har ingen facebook och gillar inte tanken på nätdejting eller liknande. Jag är rätt ensam med inte särskilt mycket vänner alls. (alla gamla har skaffat familj och fått barn, och själv är jag barnlös och har inte rotat mig eller haft lust med det).

Hur fan gör man för att komma i kontakt med kvinnor i min sits som är skeptisk till hela den här moderna nät-grejen, och som har kommit upp lite i ålder så man inte orkar vara ute och partaja på krogen? Ge mig gärna tips och idéer eller berätta om hur du träffade någon. Jag är verkligen sugen på att träffa någon nu men jag pallar inte att leva tonårsliv igen med allt vad det innebär.
Citera
2021-09-24, 16:02
Bannlyst
Du kanske ska engagera dig i något där även kvinnor finns.
Då har ni ju redan från början något gemensamt.
Citera
2021-09-24, 16:06
Bannlyst
Gymmet, löpspåret?
Citera
Medlem
ayymirants avatar
Om du inte vill ha ihop det med en singelmorsa eller annat luder så föreslår jag att titta utomlands.
Citera
Medlem
ayymirants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Gymmet, löpspåret?

Man stör inte folk på gymmet, lika lite som man stör folk som jobbar.
Citera
2021-09-24, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ayymirant
Man stör inte folk på gymmet, lika lite som man stör folk som jobbar.

Visst kan man prata med folk på gymmet, men behöver inte komma å tjata mitt i ett set men i mellan under uppvärmning efter osv.
Citera
2021-09-24, 16:09
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30EfterSkatt