2024-03-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Innan du kallar folk för pappskallar… pappskalle.. så ska du gräva lite för att se om där finns en sanningshalt.

Där är en oberoende journalist som lagt ner ett par år att kartlägga ”Brigittes” tidigare liv

Och jag kan säga att det som lagts fram är betydligt mer övertygande än att hon skulle vara en riktig kvinna

Du kan kika på familjefotot där Brigitte är med hela familjen… ta gärna en titt om hon liknar flickan på bild eller om hon är mer lik brodern på bilden (näsa, ögon mm)… du kommer få en mindre chock

Det märkliga är att hennes bror är spårlöst ” försvunnen” sedan Brigittes vuxna liv börjat dokumenterats

You go figure

Och isåfall är Macron smygbög?!
Citera
2024-03-14, 08:48
Medlem
Creaturs avatar
Detta är ett vanligt fenomen. Fru Macron i Frankrike, Michelle Obama i USA, och här hemma Ulf Kristerssons fru: alla är födda som män.
Citera
2024-03-14, 08:59
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creatur
Detta är ett vanligt fenomen. Fru Macron i Frankrike, Michelle Obama i USA, och här hemma Ulf Kristerssons fru: alla är födda som män.

Rimmar rätt bra, då det är mest kärringar i politiken. Fruarna har väl byxor i hemmet?

Undrar varför dessa teorier dyker upp 24/7? Är det för misskreditera motståndarna?
Citera
2024-03-14, 09:09
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Undrar varför dessa teorier dyker upp 24/7? Är det för misskreditera motståndarna?
Av samma skäl som plattjorderiet har populariserats på senare år. Om The Powers that Be torgför en vansinnig teori som är så dum att även den mest korkade tvivlar på den så kan den här teorin sedan användas som verktyg för att håna och misstänkliggöra alla andra teorier, även sådana som kommer nära sanningen. Det går alltså att håna och underminera själva tanken på att exempelvis ett presidentval har manipulerats genom att skrattande hänvisa åt att det här är dumheter som kommer från samma grupp som även tror att jorden är platt. Det räcker för att så tvivel hos många.
Citera
2024-03-14, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creatur
Verkar vara så: Dock är väl anklagelsarna tyngre mot Macron då han/hon verkar ha tagit död på sin syster för att ta hennes plats om man skall tro TS?
Citera
2024-03-14, 09:12
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Rimmar rätt bra, då det är mest kärringar i politiken. Fruarna har väl byxor i hemmet?

Är väl dels för att kasta ett löjets skimmer över politikerna ifråga, vilket i viss mån funkar fastän de flesta inte tror på teorin. Och dels för att det finns en marknad, en stor grupp som är beredd att läsa om och även tro på teorier som är helt löjliga.
Citera
2024-03-14, 11:21
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Och isåfall är Macron smygbög?!

Vem bryr sig om Macron är smygbög eller inte....
men ser du inte att denna hemlighet har gjort Macron sårbar och nyttig för de som egentligen styr?
Citera
2024-03-14, 11:28
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Källa på vad? Emmanuel Macron är 46 år och hans fru Brigitte är 70 år. Inte dubbelt så gammal, men ganska så stor åldersskillnad. Detta hittar du på Wikipedia.

Källa på att Candace Owens verkar ha dålig fantasi? Det är en åsikt, men med gott stöd i verkligheten.

Källa på att det fanns ett likadant rykte om Michelle Obama fär ett antal år sedan? Det borde du komma ihåg, så sök i ditt minne.

Men några källor från mig räcker nog inte för att övertyga dig. Det jag skrev kan lätt verifieras.

Innan du kacklar vidare helt okontrollerat förslår jag att du tar reda på fakta.. eftersom du fått en hel del om bakfoten.

Cadence Owens är inte källan din idiot.. lika lite som Rumble eller någon annan site är.
Det är två journalister som grävt ordentligt och riktigt riktigt djupt i denna hemlighet... och där är många frågor som behöver besvaras.

Exempelvis: Ta en titt på den unga personen som står längst ut till vänster på denna bild.. och säg mig vem hen liknar?
https://zycie.news/crops/d9bb9d/620x0/1/0/2020/06/11/LCZOYy0fhJCmcBFkeXuMFYPk6TLIcNvyLvWWwQeG.jpeg

Cadence är endast en megafon.. och sådana behövs för att bryta igenom västs "Pravda"
Senast redigerad av MittMalmoe 2024-03-14 kl. 11:39.
Citera
2024-03-14, 12:14
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Innan du kacklar vidare helt okontrollerat förslår jag att du tar reda på fakta.. eftersom du fått en hel del om bakfoten.

Cadence Owens är inte källan din idiot.. lika lite som Rumble eller någon annan site är.
Det är två journalister som grävt ordentligt och riktigt riktigt djupt i denna hemlighet... och där är många frågor som behöver besvaras.

Exempelvis: Ta en titt på den unga personen som står längst ut till vänster på denna bild.. och säg mig vem hen liknar?
https://zycie.news/crops/d9bb9d/620x0/1/0/2020/06/11/LCZOYy0fhJCmcBFkeXuMFYPk6TLIcNvyLvWWwQeG.jpeg

Cadence är endast en megafon.. och sådana behövs för att bryta igenom västs "Pravda"
TS innehåller en länk till Wikipedia och en länk till ett sökresultat på Yandex. Dessa "två journalister" som enligt dig är den ursprungliga källan var tydligen inte värda att nämnas. Så det avfärdar jag som en efterhandskonstruktion.

Du länkar till en suspekt sida som jag inte tänker kolla in, för jag vet inte vad som kan installeras på datorn om jag följer den länken.

Hon heter Candace, inte Cadence. Lär dig läsa.
Citera
2024-03-14, 14:08
Medlem
Hehe... the plot thickens... har själv aldrig tittat på Candace Owens förut men det här är ju underhållande. Senaste avsnittet fick på bara några timmar flera hundratusen visningar... den första videon över en miljon visningar.

I hennes senaste avsnitt tar hon återigen upp teorin och listar ännu fler omständigheter som enligt teorin är misstänkta...

* T.ex. att hennes första man egentligen aldrig existerat och att fotot som cirkulerar på honom visat sig vara en kollega.
* Det fanns tydligen en Jean-Michel Trogneux som verkar ha försvunnit från jordens yta i samma veva som Brigitte gjorde entré.
* Borde finnas foton på Brigitte från tonåren fram till 30 men enligt teorin så finns det inte det.

Fler punkter nämns i Youtubevideon nedan där första 16min tar upp ämnet.

https://www.youtube.com/watch?v=TQQx_EKSHxo
Citera
2024-03-14, 14:39
Medlem
immenhusens avatar
Hur kommer det sig att alt-right tror på i princip allt som sägs av vem som helst, så tillvida att det inte har sitt ursprung i reguljär media? Jorden är platt, förintelsen har inte ägt rum, Covid-19 har aldrig existerat, Macrons fru är transa… Det börjar bli ganska löjeväckande.

/AI
Citera
2024-03-14, 14:54
Medlem
Citat:
Vem bryr sig om Macron är smygbög eller inte....
men ser du inte att denna hemlighet har gjort Macron sårbar och nyttig för de som egentligen styr?

Tror inte själv på detta. Men det är fritt fram för alla att tro vad de vill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in